Dat ik mijn (top)sport zo makkelijk heb opgegeven en mijn vwo (nog) niet gehaald hebt...quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Als je nou zelfs eens begint met iets waar je zelf spijt van hebt, hè?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef Hallmark het volgende:
Ik heb nergens spijt van. Het leven is een lange weg, en domme dingen, daar heb ik van te leren. Die doe ik de volgende keer anders.
Maar je hebt dus nooit dingen gedaan waarop je op het moment zelf stiekem al wist dat het niet het beste was?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:03 schreef El-Duderino het volgende:
Nergens spijt van, dat is werkelijk verspilling van tijd. Op het moment doe je wat je het beste lijkt of wat je gewoon wilt. Spijt is achteraf praten en makkelijk.... en doodzonde van de tijd die je in die gedachten moet steken
IK KEN DATquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef Gregor1994 het volgende:
-Mijn oude sociale contacten die ik niet heb behouden na mijn verhuizing, had zeer veel vrienden en forums zat ik nooit op, dat zag ik meer voor onzekere mensen.
-Dat ik niet op sport ben geweest vier jaar geleden, dan was ik nu veel breder en gespierder. Moet wel bekennen dat ik nu ook gespierd ben, maar heb er nogal spijt van dat ik niet eerder begon.
Zelf denk ik dat ieder mens weleens ergens spijt van heeft gehad.
Nee, ik hoor wel eens mensen zeggen " daar zal je wel spijt van hebben". Nee want op dat moment was dat mijn keuze. Tuurlijk denk ik wel eens dat het niet slim was, maar alla.... jammer, niet bij stil staan. Je komt met spijt nergens.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:05 schreef star12345 het volgende:
[..]
Maar je hebt dus nooit dingen gedaan waarop je op het moment zelf stiekem al wist dat het niet het beste was?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |