Tyf zelf op , internetheld.quote:
Waarom geloof ik je niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben 2m12 en zwart, als ik geen held ben in het echt, weet ik het ook niet meer.
Ik snap je alsnog niet, je bedoelt dus dat jij vindt : neuk er op los?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:39 schreef zxc99 het volgende:
Ik bedoel dat wat het neuk onderwerp betreft we in een wereldwijde massawaan zitten
Ik heb foto's in mijn fotoboek, kijk maar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je niet?
Ik had het ook over INTERNET held, wie weet ben je wel de zwarte superman.
Nope, snap 'm niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:39 schreef zxc99 het volgende:
Ik bedoel dat wat het neuk onderwerp betreft we in een wereldwijde massawaan zitten
Sorry, ik val op vrouwen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb foto's in mijn fotoboek, kijk maar.
Alles zoals het nu is (meer is mijn zaak trouwens ook niet, zou een beetje brutaal zijn) alleen met de erkenning dat iedereen ongeveer dezelfde gevoelens heeft zo ongeveer en dat het geloof dat soort activiteiten niet verbiedt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik snap je alsnog niet, je bedoelt dus dat jij vindt : neuk er op los?
Geil.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:43 schreef iketurnerjr het volgende:
Mandy in mijn straat neukt echt idereen, iedereen!!!!
Wel een plork, kan je haar nummer geven?
Sorry, ik snap je nog steeds niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:42 schreef zxc99 het volgende:
[..]
Alles zoals het nu is (meer is mijn zaak trouwens ook niet, zou een beetje brutaal zijn) alleen met de erkenning dat iedereen ongeveer dezelfde gevoelens heeft zo ongeveer en dat het geloof dat soort activiteiten niet verbiedt.
Zo een heb ik ook in de buurtquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:43 schreef iketurnerjr het volgende:
Mandy in mijn straat neukt echt iedereen, iedereen!!!!
Wel een plork, kan je haar nummer geven?
edit:haar vader is politieagent![]()
Waar woon je ? Kom ik even buurten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook in de buurt!
Ik maakte maar een grapje, ik ben geen negerquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar woon je ? Kom ik even buurten.
hm, ja, vrij neuken = vrij neuken, is vrij neuken (derpoquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Sorry, ik snap je nog steeds niet.
Je moet nou niet te diepzinnig worden hé.
Al haar vriendinnen zijn ook plorks, dus als je helemaal lam bent heb je altijd wat te neuken, no way dat je hun nuchter doet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook in de buurt!
Godv3r.... kleutzak.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, ik ben geen neger.
Much fail.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Matig topic, matige OP en matige reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |