SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was toch niet mijn punt vanmorgen? Mijn punt was dat iemand een deal oppikt (10.750), en hem vervolgens list voor 11.000-11.250. Dan maak je dus verlies door taxquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie zat er hier nou te zeiken over tax vanmorgenZag die Montillo net ook toen ik die van mij ging listen, maar bewust niet gekocht want 1.) geen coins en 2.) te weinig marge.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb dit jaar echt helemaal niets gehandeld... Terwijl ik wel genoeg coins heb om te investeren. De markt is dit jaar zo fucked up dat ik er geen energie voor hebquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij stond er al 20 min op. Mensen focussen zich in deze dagen echt op TOTY's lijkt het. En dat heeft tot gevolg dat ik al zoveel deals opgepikt heb dat mijn TP fully loaded is![]()
![]()
Als je m voor de prijs die jij zei zou verkopen maak je 900c winstquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was toch niet mijn punt vanmorgen? Mijn punt was dat iemand een deal oppikt (10.750), en hem vervolgens list voor 11.000-11.250. Dan maak je dus verlies door tax![]()
![]()
Ik heb ook niet gezegd dat het instant profit wasquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je m voor de prijs die jij zei zou verkopen maak je 900c winst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is jammer dat hij zo klein is. Maar voor de rest zien de stats er top uit!quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:16 schreef Maver24 het volgende:
even een team maken met SIF Matuidi. wat een stats heeft die gast zeg![]()
![]()
Die nif was bij mij al baas op het middenveld. Dan zal de SIF wel helemaal goed zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is jammer dat hij zo klein is. Maar voor de rest zien de stats er top uit!Feyenoord Rotterdam![]()
hij heeft 81 strength en hele hoge agressie , das echt heel goedquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is jammer dat hij zo klein is. Maar voor de rest zien de stats er top uit!![]()
Iets betere long shots waren leuk geweest, maar goed daar zijn gladiator kaartjes voor. Zijn NIF doet het erg goed voor mij.![]()
Ik had de IF, die deed het ook prima. Hij schiet aanvallend wat te kort als je hem vergelijkt met mijn Serie A helden Vidal en Guarín.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die nif was bij mij al baas op het middenveld. Dan zal de SIF wel helemaal goed zijn![]()
Hernanes, dat is pas een Serie A heldquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had de IF, die deed het ook prima. Hij schiet aanvallend wat te kort als je hem vergelijkt met mijn Serie A helden Vidal en Guarín.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eensch.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hernanes, dat is pas een Serie A held
Echt een baas.![]()
Dat is een van de weinige spelers waar ik helemaal niet mee heb gespeeld... Misschien kan ik hem wel gebruiken in mijn 4411 team...quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hernanes, dat is pas een Serie A held
Hernanes en IF Lichtsteiner en dan is die klaar.![]()
![]()
Hernanes als striker met Hunter chemistry kaartquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige spelers waar ik helemaal niet mee heb gespeeld... Misschien kan ik hem wel gebruiken in mijn 4411 team...
Hernanes en IF Lichtsteiner en dan is die klaar.
[ afbeelding ]. Echt een ongelooflijk schot heeft die gast.
![]()
Haha, ik vrees dat z'n heading een beetje tekort schiet voor mijn manier van spelen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hernanes als striker met Hunter chemistry kaart. Echt een ongelooflijk schot heeft die gast.
![]()
Hernanes is echt een allrounder. Verdedigend prima, goede schoten en lekkere passing. Die IF Lichtsteiner is echt spotgoedkoop. Goede stats, en maar 15k ofzo. Als ik niet tevreden was over Cerci had ik het wel gewetenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige spelers waar ik helemaal niet mee heb gespeeld... Misschien kan ik hem wel gebruiken in mijn 4411 team...
Hernanes en IF Lichtsteiner en dan is die klaar.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik haal Lichtsteiner vooral vanwege zijn 90 crossing. Terwijl ik dit typ haal ik hem binnen voor 14k, echt geen geld inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hernanes is echt een allrounder. Verdedigend prima, goede schoten en lekkere passing. Die IF Lichtsteiner is echt spotgoedkoop. Goede stats, en maar 15k ofzo. Als ik niet tevreden was over Cerci had ik het wel geweten![]()
Ik cross zelden, dus nu ga ik Cerci al helemaal niet meer vervangen voor hemquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik haal Lichtsteiner vooral vanwege zijn 90 crossing. Terwijl ik dit typ haal ik hem binnen voor 14k, echt geen geld inderdaad.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2* skillsEA zou al die 3atb Serie A teams gewoon als 5atb moeten zien en spelers als Armero, Lichtsteiner etc als LWB/RWB moeten uitbrengen.
Of iig high def. work rate.
edit. en Napoli speelt geen 3atb meer, dus die kunnen soiweso LB/RB![]()
Ik nog best vaak, maar dat is met 4222 best effectief. Dit 4411 team is gemaakt om te crossenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik cross zelden, dus nu ga ik Cerci al helemaal niet meer vervangen voor hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |