Posts van onwetenden die komen met "veel ei(witten) eten" wel lezen en mijn link full of info negeren, fuck you.quote:
verwar autistisch niet met dom he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als er 1 iemand geen auti is, dan ben ik het welKan je 100 keer dom noemen, maar die vlieger gaat echt never nooit op gewoon
Zucht... lees nou even goed lieve Veerquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als er 1 iemand geen auti is, dan ben ik het welKan je 100 keer dom noemen, maar die vlieger gaat echt never nooit op gewoon
proteinshakes?quote:
Al lang besteld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Posts van onwetenden die komen met "veel ei(witten) eten" wel lezen en mijn link full of info negeren, fuck you.
Goeie poging.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
En ook denken dat ik echt mad ben om een paar sukkelige fokkertjes
Zit ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Geforceerd. Mad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
En ook denken dat ik echt mad ben om een paar sukkelige fokkertjes
Zit ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Je leert al zie ik. Geen emotionele reactie.quote:
Ik, Veer, krio en Chloroquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem namen. Hier hebben we niks aan
ik zit mobiel trut. Sommige dingen mis ik gwn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Posts van onwetenden die komen met "veel ei(witten) eten" wel lezen en mijn link full of info negeren, fuck you.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik, Veer, krio en Chloro. Dat is het wel zo ongeveer.
Wow waarom wil je zo graag? Komt er zo weinig uit?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zit mobiel trut. Sommige dingen mis ik gwn.
Arginine heb ik al eens geprobeerd maar dat bracht niet de gewenste resultaten. Wil binnenkort eens lecithine uitproberen maar is wel prijzig.
Dit had ik niet verwacht man, deze namen.... heel verrassend.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik, Veer, krio en Chloro. Dat is het wel zo ongeveer.
Haha, dat hele verhaal heb je niet begrepen he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga jij maar je 20 kilootjes squatten, slappe dodo.
Gewoon nog happen ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, dat hele verhaal heb je niet begrepen he?![]()
35, omdat ik geen squatrack heb, en als je 1 keer je rug verneukt dan hoef je het nooit meer te proberen.
Ik zag er wel een te koop staan trouwens, maar wel erg veel lompe shit in mijn kamer dan.is gelukkig ook niet nodig.
Oh ja joh, ligt weer aan dat ik het niet begrepen hebquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, dat hele verhaal heb je niet begrepen he?![]()
35, omdat ik geen squatrack heb, en als je 1 keer je rug verneukt dan hoef je het nooit meer te proberen.
Ik zag er wel een te koop staan trouwens, maar wel erg veel lompe shit in mijn kamer dan.is gelukkig ook niet nodig.
Hahaha zou ook niet mijn 1e keus geweest zijn idd :squote:
Lol, Murdera is een slappe spaghettisliert.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb ook geen squatrack en squatte gewoon die 40 kg hoor.
komt genoeg uit maar more is more he. Vind t leuk om een zaad kunstwerk te maken op gezichtjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow waarom wil je zo graag? Komt er zo weinig uit?
Sowieso zijn de verhoudingen al anders omdat ik kleiner en lichter benquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, Murdera is een slappe spaghettisliert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |