Oh! Maar dat is toch een hele job! Hoe heb je die gekregen zonder ervaring in die sector? (Op je plan voor die crowdfundkunst na)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef JAM het volgende:
Bedrijfsplannen van bedrijven in die sector herdirigeren, afkraken en etc.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh! Maar dat is toch een hele job! Hoe heb je die gekregen zonder ervaring in die sector? (Op je plan voor die crowdfundkunst na)
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:26 schreef JAM het volgende:
Dat ik werk, dat vind ik al erg genoeg. Om dat dan ook nog eens in mijn vrije tijd toe te gaan lichten, dat gaat me te ver.
Kun je dat dan niet een keer posten wanneer je onder werktijd zit te FOK!en?quote:
Ok. In Powerpoint of in zo'n speciaal programma daarvoor?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:49 schreef JAM het volgende:
Ja hoor, maar eerst ga ik een flow-chart maken.
Ik denk dat ik daar Lucidchart voor ga gebruiken, LXIV.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. In Powerpoint of in zo'n speciaal programma daarvoor?
Ok. Dat soort fratsen hebben wij niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:07 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar Lucidchart voor ga gebruiken, LXIV.
Ik heb dat ooit, een aantal jaren geleden, in Visio gedaan. Dat ging redelijk soepel. Ik vond het vooral leuk dat je ook andere sets iconen naar voren kon halen, waardoor je in principe je flowcharts zou kunnen opsieren met kamerplanten uti de set kantoorinrichting. Helaas ben ik daar altijd te laf voor geweest.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:15 schreef JAM het volgende:
Het is trouwens nog een heel gedoetje, dat flowchartsmaken! Ik dacht dat doe ik zo van 'hop-hop-hop', maar dat valt nog vies tegen zeg!
Dat snap ik. Maar het moet toch eindelijk eens afgelopen zijn met dat rondspringen. Je hebt nu verantwoordelijkheid enzo. Kun je dat echt niet dragen moet je maar in het leger ofoz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:02 schreef JAM het volgende:
Nou, het is me allemaal niet in de koude kleren gaan zitten, hoor. Werken en zo'n kind erbij... Dat zal je zelf ook nog wel mee gaan maken! Ik lag gisteren al godverdomme om kwart over elf op bed! Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat dat de eerste keer in een jaar of twaalf was dat ik er zo vroeg in lag.
Wat een aparte foto!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had vorige week voor het eerst en laatst een rokkostuum aan.
[ afbeelding ]
(niet geposeerd) (en ja, mijn broek was te kort)
Het zit er inderdaad wel komisch uit. Waarschijnlijk kreeg de promovendus net een vraag en lazen de paranimfen mee? (Bij ons mogen geen foto's worden gemaakt tijdens de verdediging.)quote:
Correct, de andere (wel binnenkort promoverende) paranimf zei vooraf 'zorg ervoor dat je een boek in de hand hebt. Het enige wat je mag doen is meebladeren als er een vraag gesteld wordt', dus toen dat gebeurde móesten we wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zit er inderdaad wel komisch uit. Waarschijnlijk kreeg de promovendus net een vraag en lazen de paranimfen mee? (Bij ons mogen geen foto's worden gemaakt tijdens de verdediging.)
Een mooi excuus om een pak te kunnen dragen, bedoel je.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef Mainport het volgende:
Nee, we gingen met een paar dispuutsleden galacrashen, dat is zo af en toe wel mooi
Wat een treurige ambiance. Mogen arabisten niet promoveren op een chique locatie waar geen archiefkast staat en waar je niet in een hoekje je verdediging hoeft te doen?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had vorige week voor het eerst en laatst een rokkostuum aan.
Ik vind vooral de klok een beetje jammer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:59 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een treurige ambiance. Mogen arabisten niet promoveren op een chique locatie waar geen archiefkast staat en waar je niet in een hoekje je verdediging hoeft te doen?
Vooruitgang, thisbe. Niet te stoppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Thisbe het volgende:
Wat een onzin dat paranimfen niet mogen ingrijpen, daar ben je toch paranimf voor?
Ik ben weleens bij een promotie geweest waar de promovendus begon te stotteren, waarop de paranimf het woord nam en met behulp van een kwinkslag de promovendus wat bedenktijd kon geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |