Het gaat vast komende week gebeuren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:24 schreef Franny_G het volgende:
Ja, morgen ben ik een week over tijd Lienekien.
Fashionably late. Ze weet nu al hoe ze een entree moet maken.
quote:R100 (regie: Matsumoto Hitoshi)
Krankjorum schouwspel. Een uitgebluste warenhuisverkoper wordt lid van een excentrieke sm-club en wordt vervolgens op straat, thuis en op zijn werk door zijn meesteressen naar hartelust vernederd. Het steeds geschiftere avontuur wordt soms onderbroken voor kritisch overleg tussen de producers van de film. Logisch dat die er niets van begrijpen: R100 heeft een zelfopgelegd leeftijdsadvies van 100 jaar en ouder. En is ook de enige film die bondage en ninja's verbindt met de negende van Beethoven. (KT)
quote:La distancia (regie: Sergio Caballero)
Een speelfilm wiens meest ontwikkelde personage een ijzeren vuilnisemmer is, kun je moeilijk normaal noemen. In La distancia stapelt het ene bizarre feit zich op het andere: zo blijkt de emmer Catalaanse ouders te hebben, terwijl hij (in gedachten) enkel Japans praat. De hele dag declameert hij haiku-gedichten, die ook nog eens volkomen onbegrijpelijk zijn. De emmer, die zich bevindt op een vervallen industriecomplex ergens in Rusland, wordt soms door de bewaker van die fabriek naar een door hem begeerde schoorsteen gereden - in een rolstoel, welteverstaan. [..] Telepathisch en telekinetisch begaafde dwergen die door een Oostenrijkse, in die fabriek gevangen gehouden performancekunstenaar ingehuurd worden om het mysterieuze 'De afstand' te stelen.
Het is toch al bijna weer tijd voor zijn jaarlijkse bezoek aan de LPT?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef Gellius het volgende:
Van Frollo notabene, die allang in de mist der tijd verdwenen is.
En ik maar lurken in afwachting van Het Nieuws en De Naam.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Franny_G het volgende:
Gisteren heb ik een paar afleveringen gezien van Black Mirror. Wat een goede serie!.
Het Grote Wachten is dus nog altijd in volle gang.
Ja, sorry. Kind trekt zich nu al nergens iets van aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:40 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
En ik maar lurken in afwachting van Het Nieuws en De Naam.
Daar breken toch wel spontaan je vliezen van, of niet?quote:
De slow chat (langzaampraattopic) van TTK.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:56 schreef Boterbloempjesssd het volgende:
Ik ben nieuw.
Wat betekent TTK LPT?
That makes sense! Thanks.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De slow chat (langzaampraattopic) van TTK.
twitter:rene_in_london twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 17:50:50hmm, same quote as on August 8 RT @LincolnQuots I do not think much of a man who is not wiser today than he was yesterday. @Liannoss reageer retweet
Dat vond ik altijd een mooie naam, maar mijn vrouw niet. Maar het werden allemaal meisjes, dus die discussie was verder overbodig.quote:
Net voor het eten kwam hier nog Jehova's aan de deur. Die vonden van wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Jan - Johannes - Jahweh is genadig. Vast niet.
Noem jij dan een naam. Kan ik reageren met 'vast niet'.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Jan - Johannes - Jahweh is genadig. Vast niet.
Ik denk zoiets als Elisabeth, Eliza. God is mijn eed. Vast niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem jij dan een naam. Kan ik reageren met 'vast niet'.
Elise vond ik ook een mooie naam.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk zoiets als Elisabeth, Eliza. God is mijn eed. Vast niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |