Nonsens. Iedereen is minimaal een keer verliefd geweest op de basisschool.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Is verliefdheid een ziekte?Ik ben nog nooit verliefd geweest dus voor mij is het zo raar allemaal#r&ppost
daar heb ik meestal geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, dacht ik al. En thuis dan? Als wij op het werk klaar zijn, drinken we ook altijd nog iets en als ik dan thuis kom, kan ik alsnog niet meteen slapen.
Blanken.quote:
Zo jij wilt gelijk alles wetenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, cute.Hoe oud is hij, wat doet-ie, wat is z'n afkomst, wat doen z'n ouders?
Jongens ja, op de juf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nonsens. Iedereen is minimaal een keer verliefd geweest op de basisschool.
op de juf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardopquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
Telt nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doordeweeks vaak rond 22.30 uur klaar, vrijdag en zaterdag tussen 23.30 en 00.00 uur.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik meestal geen problemen mee.
tot hoe laat werk je normaal?
Hahaha. Je hebt wel foto's op FOK! staan dus wel tricky alsnog.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo jij wilt gelijk alles wetenHij is Nederlands en mijn moeder en zijn ouders en zusje weten het al
Zijn zusje ging me zelfs googlen enzo
Maar goed dat FOK! niet met echte namen werkt hehe
Ben jij blank?! ;squote:
Truequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha. Je hebt wel foto's op FOK! staan dus wel tricky alsnog.
Gewoon zeggen dat een of andere kerel je foto's heeft gejat voor een vrouwenkloontje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha. Je hebt wel foto's op FOK! staan dus wel tricky alsnog.
Maakt niet uit toch, zijn mooie foto's toch dus lekker belangrijk.quote:
Rechtsquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zag gisteren iemand met nog dikkere wangen dan jij
quote:
en hoe laat op?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doordeweeks vaak rond 22.30 uur klaar, vrijdag en zaterdag tussen 23.30 en 00.00 uur.
Hoe is het mogelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zag gisteren iemand met nog dikkere wangen dan jij
Ligt eraan of ik les heb of dingen voor school moet doen, maar vaak kan ik wel uitslapen. Behalve zaterdags, dan moet ik altijd van 10.30 tot sluit. Dus vrijdag sluiten, zaterdag vroeg op en hele dag werken.quote:
Lol bier, boerin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik les heb of dingen voor school moet doen, maar vaak kan ik wel uitslapen. Behalve zaterdags, dan moet ik altijd van 10.30 tot sluit. Dus vrijdag sluiten, zaterdag vroeg op en hele dag werken.
Wel veel bier daarna.
10:30vroeg noemenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik les heb of dingen voor school moet doen, maar vaak kan ik wel uitslapen. Behalve zaterdags, dan moet ik altijd van 10.30 tot sluit. Dus vrijdag sluiten, zaterdag vroeg op en hele dag werken.
Wel veel bier daarna.
Dat is 08.00 uur opstaan voor mij. #luiebuitenlanderquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10:30vroeg noemen
maar: vrouwen die bier drinken
Oké.quote:
jezsquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is 08.00 uur opstaan voor mij. #luiebuitenlander
tis dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is 08.00 uur opstaan voor mij. #luiebuitenlander
dat hoop ik niet neequote:
Iran, wist je dat niet?!quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis dat je het zelf zegt
welk buitenland overigens?
Dus je geeft ook licht?!quote:
ik ben vergeetachtigquote:
vrouwen die poepenquote:
mensen die dit toelatenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:32 schreef Chai het volgende:
Katten die altijd per se op schoot willen nadat ze buiten hun pootjes hebben natgemaakt in het natte gras.
haha natte poes togquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:32 schreef Chai het volgende:
Katten die altijd per se op schoot willen nadat ze buiten hun pootjes hebben natgemaakt in het natte gras.
Dus dan maar toelaten hequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat net zo lang zielig naast me zitten miauwen totdat het mag.
Nee bedankt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben het licht in je leven.
Wow. :squote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan maar toelaten hejij word later echt een kutmoeder
Weet ik. Hoop dat mijn eierstokken gewoon nooit gaan rammelen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan maar toelaten hejij word later echt een kutmoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |