Die heeft ebah wel, vraag maar naar die misvormde tieten die hij laatst geappt kreeg door een meisje van fok.quote:
al gezien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft ebah wel, vraag maar naar die misvormde tieten die hij laatst geappt kreeg door een meisje van fok.
wow spulquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft ebah wel, vraag maar naar die misvormde tieten die hij laatst geappt kreeg door een meisje van fok.
Dat zijn die van mij, maar hij was zo lief om te doen alsof ze van iemand anders zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
al gezien.
Maar ik wil de jouwe, met herkenbaarheid door de onderkinnen in beeld te brengen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
al gezien.
Maar ik wil de jouwe, met herkenbaarheid door de onderkinnen in beeld te brengen.
Ringvinger is net iets langer. 'Wijsvinger langer' heeft ook alleen maar kutperks zo te lezen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jezelf-vertelt.dhtml
Is bij jullie de ringvinger of de wijsvinger langer?
quote:Lange wijsvingers bij mannen:
Minder risico op prostaatkanker en hartziekten, meer kans op homoseksualiteit. Jongens zijn braver, hebben minder aandacht nodig, reageren vaker angstig en willen niet wijken van moederszijde.
Nog steeds fucking onzin though. Die gasten vergelijken een stel vingers en hoe succesvol die mensen zijn in het leven. Vervolgens trekken ze daar een conclusie uit.quote:Lange ringvingers bij mannen:
Betere vruchtbaarheid, beter sperma, agressiever, extraverter, nemen meer risico's en beter in sport en muziek. Ze zijn over het algemeen ook beter soldaten, investeerders, ingenieurs en schakers.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
#MocroResearchquote:Ze zijn over het algemeen ook beter soldaten
ringvinger, maar het scheelt maar een paar mm.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
Aight.quote:Lange ringvingers bij vrouwen:
Meer kans op homoseksualiteit, zijn assertiever en agressiever en vaker professioneel succes.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb echt zo lekker geslapen eh. Wat jullie?
Je moet ook geen dutjes doen 's avonds.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:54 schreef Murdera het volgende:
ik heb een klein avonddutje gedaan, werd om 2 uur of half 3 ofzo wakker, toen naar bed gestrompeld en daar een uur wakker gelegen alvorens weer in te slapen.
beetje kortquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik kon niet zo goed slapenquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
Je lag te laat in bed of kon je niet slapen?quote:
Hoe komt het?quote:
te laat in bed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je lag te laat in bed of kon je niet slapen?
Is verliefdheid een ziekte?Ik ben nog nooit verliefd geweest dus voor mij is het zo raar allemaalquote:
Aww schattig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Is verliefdheid een ziekte?Ik ben nog nooit verliefd geweest dus voor mij is het zo raar allemaal#r&ppost
Hoe ben je nog nooit verliefd geweest?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Is verliefdheid een ziekte?Ik ben nog nooit verliefd geweest dus voor mij is het zo raar allemaal#r&ppost
Nee. Maar de herpes die het je heeft opgeleverd wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:
Weet niet..ik word gewoon niet snel verliefd. Hoe oud was jij toen je voor het eerst verliefd was?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe ben je nog nooit verliefd geweest?
Ben je wel moe dan? Of nog beetje opgezweept? Kun je dan wel slapen meteen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te laat in bed.
altijd na de training
Neeeequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Maar de herpes die het je heeft opgeleverd wel.
Aahw, cute. Ik word elke dag zeven keer verliefd op alles en iedereen, ben net Dima.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Weet niet..ik word gewoon niet snel verliefd. Hoe oud was jij toen je voor het eerst verliefd was?
Dat je clitje hard wordt betekent niet dat je verliefd bent.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aahw, cute. Ik word elke dag zeven keer verliefd op alles en iedereen, ben net Dima.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aahw, cute. Ik word elke dag zeven keer verliefd op alles en iedereen, ben net Dima.
direct na de training naar bed gaan werkt niet nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je wel moe dan? Of nog beetje opgezweept? Kun je dan wel slapen meteen?
Dat staat er dan ook volledig buiten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je clitje hard wordt betekent niet dat je verliefd bent.
Nee, maar serieus, cute.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, cute.Is hij blank?
Ja precies, dacht ik al. En thuis dan? Als wij op het werk klaar zijn, drinken we ook altijd nog iets en als ik dan thuis kom, kan ik alsnog niet meteen slapen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
direct na de training naar bed gaan werkt niet nee.
daarom blijven we met een paar man altijd nog even aan de bar hangen. maar ja, daardoor mis je toch wat slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |