abonnement Unibet Coolblue
pi_394112
Weet je ik zit me wat af te vragen. Als je ziet hoe die Ed zich gedraagt in het huis. Hij heeft nu al vele bewoners geirriteerd (zelfs Annet ) dan kruipt bij mij het vermoeden dat hij orders heeft van Voo. Het was nl de laatste tijd erg saai en nu zijn er allerlei discussies.
Zo als op de eerste avond, gelijk melden dat hij niet bij de anderen ging liggen, de volgende dag naakt op Dezeuree afstappen en haar vertellen dat hij dat altijd doet en geenszins van plan is dat in het huis te veranderen..Hij maakt zelfs Annet boos omdat hij niet voorstelt maar zegt hoe het huishouden beter kan gaan.
Hij kan wel heel goed ouwehoeren, maar het lijkt mij dat de meeste mensen zeker in het begin niet zijn houding hebben.
Vandaar dat ik wel eens denk dat dit afgesproken werk is. Wat denken jullie?
pi_394123
Ben van mezelf geen achterdochtig typje, maar er zit wat in, Itsme.
Er gebeurd meteen wel een hoop, wat mijns inziens wel door spanning veroorzaakt wordt!
Hij is echt niet van plan zich maar enigzins aan te passen...
Misschien de bedoeling 2 weken iedereen op stang te jagen en daarna mag hij omroeper worden bij VOO?
pi_394124
Alle bewoners zijn in dienst van voo.
Ed is ok.
pi_394144
quote:
Op 14 oktober 2000 11:11 schreef Ronny het volgende:
Alle bewoners zijn in dienst van voo.
Ja zo is dat!....Ze moesten immers allemaal een contract tekenen dus zijn ze in dienst van VOO. Maarre Ed probeerd gewoon het nederlands publiek voor zich te winnen door irri te doen naar iedereen. Hij heeft natuurlijk hier op FOK! gelezen dat Mohammed Ali daardoor erg populair werd..Misschien zit er bij iemand nog een steekje extra los (Robin?) die Ed vervolgens gaat koken in dat ligbad en hem gaat opeten
Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')