hallo , ik heb sins bijna een jaar oorschade opgelopen , in het begin was het vooral moeilijk ook omdat ik maar nog 15 was , mijn leven was dus nog niet eens begonnen , ik heb altijd al wat voorgelopen op mijn leeftijd dus was ik aan mijn 14 beginnen uitgaan naar acidfeesten , hardcore feesten , de feesten waar dat de muziek het luid'st staat xo , maar inneens na een feest merkte ik dat ik last had van een tuuut , die ging na 3 dagen voor de helfd minder hard , maar helemaal weg is het nooit gegaan

maar het is best wel leefbaar en heb er niet zoveel last van , maar ik denk er toch wel alle dagen aan , nu na een jaar te zien hoe al mijn vrienden zich rot amuzeeren op feestjes , hou ik het niet meer vol , ik wil gewoon weer zoals vroeger kunnen uitgaan , ( niet meer alle weken maar toch zeker af en toe ) nu buiten het uitgaan zelf ben ik ook al meer dan een jaar zelf bezig met muziek te maken , maar dat begint nu pas succes te krijgen , ik zou vrijdag moeten draaien op een feestje voor het eerst , ik zie het echt helemaal zitten , maar toch is er ergens de schrik dat mijn oorschade erger zou worden , dat wil ik echt niet

natuurlijk ga ik oordoppen dragen , maar was natuurlijk weer te laat voor opmaatgemaakte oordoppen te laten maken , aangezien dat ik overmorgen al moet draaien , ik heb wel andere liggen heb opgezocht hoeveel db ze dempen en dat was 29db , nu zowizo ga ik niet te hard draaien , maar ik wil gewoon de zekerheid of ik niets van schade bij ga krijgen ... zijn oordoppen echt 100% safe of niet xs danku