abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135536661
Graag jullie mening over het volgende.

Gedurende ongeveer 6 jaar werk ik samen met een leuke collega. Toen ze hier binnen kwam, hadden we eigenlijk direct een klik, maar vrij snel kreeg ik toen een relatie met iemand anders (die ik dus ook al langer kon), wat nu alweer een jaar over is.
Eigenlijk is de klik al die jaren gebleven en gingen we ons eigen gangetje, maar sinds een half jaar flirten we steeds vaker met elkaar en begin ik iets voor haar te voelen.

Nu snowboard ik zelf graag en is zij dit sinds kort ook aan het doen, omdat ze over een maand of twee op wintersport gaat.
Een aantal keer heb ik haar gevraagd met me mee te gaan 'om te oefenen' (steeds op de dag dat ik zelf al ga), maar steeds kon ze niet (dit waren geen smoesjes)
Nu had ik vanmorgen aan haar gevraagd of ze het soms vervelend vind dat ik haar steeds mee vraag, waarop ze antwoordde dat ze dit juist leuk vond en ze alleen maar niet mee gegaan is omdat ze ook echt niet kon.

YES !, dacht ik !

maar...
Aan het einde van de dag vroeg ik haar of zij anders een dag wist wanneer ze wel kon, zodat we alsnog konden gaan. Hierop kreeg ik als antwoord dat ze niet zo vaak wou gaan als ik, draaide ze er een beetje omheen en daar bleef het bij. Geen volmondig ja dus.

De vraag dus:
Wat bedoeld ze nu eigenlijk ? en hoe verder ?
pi_135536720
Als ze je echt graag had gewild had ze wel tijd voor je gemaakt
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_135536738
Dat ze je niet ziet zitten.....
U MAD?
pi_135536791
Haar benen breken op wintersport en haar koude naakte lichaam verstoppen in een ravijn.
Vrouwen houden van mannen die het voortouw nemen in een relatie.
pi_135536846
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:51 schreef Xebrozius het volgende:
Haar benen breken op wintersport en haar koude naakte lichaam verstoppen in een ravijn.
Vrouwen houden van mannen die het voortouw nemen in een relatie.
OK
U MAD?
pi_135536902
Idee om iets anders voor te stellen?
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:57:12 #7
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_135537135
Jagen is leuk, vangen iets minder.

Als ik het zo hoor vindt ze het flirten leuk maar nu ze merkt dat je interesse hebt is het ineens minder leuk.

Als je haar even met rust laat, wacht tot zij weer gaat flirten en haar de eerste stappen laat nemen maar je misschien nog een kans. Niet te eager zijn.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_135538190
Volgende week is ze jarig. Ik denk dat ik dit even afwacht.
Heb al een cadeau voor haar gehaald (gewoon een aardigheidje waarvan ik weet dat ze het leuk zal vinden).
Even kijken hoe ze hier op reageert, omdat het niet echt 'normaal' is om elkaar cadeaus te geven op het werk, tenminste dat gebeurt eigenlijk nooit.
Als ik het gevoel heb dat ze er overdreven blij mee is, dan stel ik haar een ander afpraakje voor.

Anders laat ik het hier voorlopig even bij...
pi_135538232
Bedankt voor de tip Poeke
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:35:14 #10
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_135539468
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef mijnnaamisrob het volgende:
Volgende week is ze jarig. Ik denk dat ik dit even afwacht.
Heb al een cadeau voor haar gehaald (gewoon een aardigheidje waarvan ik weet dat ze het leuk zal vinden).
Even kijken hoe ze hier op reageert, omdat het niet echt 'normaal' is om elkaar cadeaus te geven op het werk, tenminste dat gebeurt eigenlijk nooit.
Als ik het gevoel heb dat ze er overdreven blij mee is, dan stel ik haar een ander afpraakje voor.

Anders laat ik het hier voorlopig even bij...
Ik zou het cadeau echt laten, ze heeft aangegeven niet echt interesse te hebben op de manier hoe het nu gaat. Als je het geeft dan is de kans dat ze zich nog meer terug gaat trekken, zeker omdat je zelf aangeeft dat het niet normaal is om cadeaus te geven tijdens je werk.

Er zijn 2 simpele opties: of ze vindt je echt leuk, of ze vindt de spanning van het veroverd worden leuk. Als ze je echt leuk vindt, komt ze vanzelf. Als ze de spanning leuk vindt, blijft het bij flirten en uitdagen en puntje bij paaltje gebeurt er niks/trekt ze terug.

Bij optie 1 kan je het cadeau altijd nog geven, bij optie 2 kan je jezelf de vernedering beter besparen.
Uit Eindhoven
pi_135539781
Daar dacht ik dus zelf ook aan na het 'te laat' lezen van je vorige post.
Ik laat het even zo, trek me qua flirten naar de neutrale zone en wacht af of zij er mee verder gaat.

Bedankt

-edit- en het cadeau bewaar ik voor later
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:45:51 #12
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_135540036
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef mijnnaamisrob het volgende:
Daar dacht ik dus zelf ook aan na het 'te laat' lezen van je vorige post.
Ik laat het even zo, trek me qua flirten naar de neutrale zone en wacht af of zij er mee verder gaat.

Bedankt

-edit- en het cadeau bewaar ik voor later
Beter :)

Ik geef je deze adviezen omdat ik zelf verschillende keren het meisje ben geweest wat je beschrijft. Je vind iemand leuk, beetje flirten etc en als iemand dan toenadering zocht, ineens vaag en onvoorspelbaar omdat het spannend er ineens vanaf was. Ik neem aan dat jullie nog enigszins jong zijn, maar met mijn (sssst niet verklappen inmiddels 33) leeftijd heb je wel enige inzichten gekregen. Al heb ik niet de antwoorden ;)
Uit Eindhoven
pi_135540712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef mijnnaamisrob het volgende:
.
"Flirten naar de neutrale zone" :{

Leer haar verleiden zonder inderdaad wat opdringerig over te komen. Laat het vuur weer branden en niet doven :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135542856
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:45 schreef Poeke het volgende:

[..]

Beter :)

Ik geef je deze adviezen omdat ik zelf verschillende keren het meisje ben geweest wat je beschrijft. Je vind iemand leuk, beetje flirten etc en als iemand dan toenadering zocht, ineens vaag en onvoorspelbaar omdat het spannend er ineens vanaf was. Ik neem aan dat jullie nog enigszins jong zijn, maar met mijn (sssst niet verklappen inmiddels 33) leeftijd heb je wel enige inzichten gekregen. Al heb ik niet de antwoorden ;)
Haha oei.. Jong ben ik zeker niet meer, volgend jaar haal ik ook de 33.
Ervaringen heb ik dan ook wel, maar blijkbaar niet met meisjes zoals zij (en jij)
De relaties die ik heb gehad waren vrijwel altijd met iemand die wat makkelijker liet merken wat ze van me vond... maarja, daarmee heeft dan ook niet eeuwig mogen duren.
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:53:54 #15
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_135543488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef mijnnaamisrob het volgende:

[..]

Ervaringen heb ik dan ook wel, maar blijkbaar niet met meisjes zoals zij (en jij)
De relaties die ik heb gehad waren vrijwel altijd met iemand die wat makkelijker liet merken wat ze van me vond... maarja, daarmee heeft dan ook niet eeuwig mogen duren.
Heb je een DM gestuurd
Uit Eindhoven
pi_135543865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:53 schreef Poeke het volgende:

[..]

Heb je een DM gestuurd
Tnx ! Maar blijkbaar kan ik deze pas lezen als ik een week forum lid ben.
Kan het zo lang wachten ?
pi_135546674
Niet jou
pi_135548261
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef mijnnaamisrob het volgende:

[..]

Ze wil je niet en dat kan je aflezen aan het feit dat ze om de hete brei heen draait en geen tijd voor je maakt. (en ja haar excuses dat ze niet kon waren wel degelijk bullshit maar jij pikt de hints niet op dus probeert ze je zacht af te wijzen)
Ga nou niet als een pussy haar proberen te kopen met een cadeau, maar raap je ballen bij elkaar en zoek iemand anders en ga verder met je leven.
pi_135550008
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 01:35 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ze wil je niet en dat kan je aflezen aan het feit dat ze om de hete brei heen draait en geen tijd voor je maakt. (en ja haar excuses dat ze niet kon waren wel degelijk bullshit maar jij pikt de hints niet op dus probeert ze je zacht af te wijzen)
Ga nou niet als een pussy haar proberen te kopen met een cadeau, maar raap je ballen bij elkaar en zoek iemand anders en ga verder met je leven.
Dit dus. Het werkt of het werkt niet. Alleen als je haar echt heeeeeel leuk vindt kun je nog doorgaan, maar het lijkt kansloos. Gewoon doorgaan, NEXT!
pi_135550704
Ik weet niet wat voor cadeau het is, maar zeker geen materialistisch iets geven zoals een armband of oorbellen. Een kleinigheid kan, maar kan ook de verkeerde reactie uitlokken.

Wat je kan doen, wat nog steeds naar mijn mening in de friendzone past, is haar een introductieles snowboard geven. Zeg dat je een waardebon hebt gekregen / of dat er bij de indoorbaan een actie met korting voor introducees. Je betaalt natuurlijk de volle mep voor haar. En geeft haar een prive les. De tijd die je met haar doorbrengt is onbetaalbaar.

Dan kan je ook zien of ze je ook echt leuk vindt.
pi_135551159
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Als ze je echt graag had gewild had ze wel tijd voor je gemaakt
Dit, nu zal TS hooguit komen tot haar een keer ophalen van het uitgaan in het midden van de nacht nadat ze door miroslav is gedaan en hij weer ging zuipen :7
pi_135551260
Het kan nog altijd zijn dat ze snowboarden ipv ts niks vind als date. Stel eens wat makkelijkers / vrijblijvends voor, zoals n drankje na t werk.
pi_135554199
Ts is geen verleider, puntje op de i. :+
pi_135554246
Verleiden kan je toch leren?
pi_135554310
Ja maar wil hij dat wel? Dat is de vraag :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')