OKquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:51 schreef Xebrozius het volgende:
Haar benen breken op wintersport en haar koude naakte lichaam verstoppen in een ravijn.
Vrouwen houden van mannen die het voortouw nemen in een relatie.
Ik zou het cadeau echt laten, ze heeft aangegeven niet echt interesse te hebben op de manier hoe het nu gaat. Als je het geeft dan is de kans dat ze zich nog meer terug gaat trekken, zeker omdat je zelf aangeeft dat het niet normaal is om cadeaus te geven tijdens je werk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef mijnnaamisrob het volgende:
Volgende week is ze jarig. Ik denk dat ik dit even afwacht.
Heb al een cadeau voor haar gehaald (gewoon een aardigheidje waarvan ik weet dat ze het leuk zal vinden).
Even kijken hoe ze hier op reageert, omdat het niet echt 'normaal' is om elkaar cadeaus te geven op het werk, tenminste dat gebeurt eigenlijk nooit.
Als ik het gevoel heb dat ze er overdreven blij mee is, dan stel ik haar een ander afpraakje voor.
Anders laat ik het hier voorlopig even bij...
Beterquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef mijnnaamisrob het volgende:
Daar dacht ik dus zelf ook aan na het 'te laat' lezen van je vorige post.
Ik laat het even zo, trek me qua flirten naar de neutrale zone en wacht af of zij er mee verder gaat.
Bedankt
-edit- en het cadeau bewaar ik voor later
"Flirten naar de neutrale zone"quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef mijnnaamisrob het volgende:
.
Ik laat het even zo, trek me qua flirten naar de neutrale zone en wacht af of zij er mee verder gaat.
Haha oei.. Jong ben ik zeker niet meer, volgend jaar haal ik ook de 33.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:45 schreef Poeke het volgende:
[..]
Beter
Ik geef je deze adviezen omdat ik zelf verschillende keren het meisje ben geweest wat je beschrijft. Je vind iemand leuk, beetje flirten etc en als iemand dan toenadering zocht, ineens vaag en onvoorspelbaar omdat het spannend er ineens vanaf was. Ik neem aan dat jullie nog enigszins jong zijn, maar met mijn (sssst niet verklappen inmiddels 33) leeftijd heb je wel enige inzichten gekregen. Al heb ik niet de antwoorden
Heb je een DM gestuurdquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef mijnnaamisrob het volgende:
[..]
Haha oei.. Jong ben ik zeker niet meer, volgend jaar haal ik ook de 33.
Ervaringen heb ik dan ook wel, maar blijkbaar niet met meisjes zoals zij (en jij)
De relaties die ik heb gehad waren vrijwel altijd met iemand die wat makkelijker liet merken wat ze van me vond... maarja, daarmee heeft dan ook niet eeuwig mogen duren.
Tnx ! Maar blijkbaar kan ik deze pas lezen als ik een week forum lid ben.quote:
Ze wil je niet en dat kan je aflezen aan het feit dat ze om de hete brei heen draait en geen tijd voor je maakt. (en ja haar excuses dat ze niet kon waren wel degelijk bullshit maar jij pikt de hints niet op dus probeert ze je zacht af te wijzen)quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef mijnnaamisrob het volgende:
[..]
Haha oei.. Jong ben ik zeker niet meer, volgend jaar haal ik ook de 33.
Ervaringen heb ik dan ook wel, maar blijkbaar niet met meisjes zoals zij (en jij)
De relaties die ik heb gehad waren vrijwel altijd met iemand die wat makkelijker liet merken wat ze van me vond... maarja, daarmee heeft dan ook niet eeuwig mogen duren.
Dit dus. Het werkt of het werkt niet. Alleen als je haar echt heeeeeel leuk vindt kun je nog doorgaan, maar het lijkt kansloos. Gewoon doorgaan, NEXT!quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:35 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ze wil je niet en dat kan je aflezen aan het feit dat ze om de hete brei heen draait en geen tijd voor je maakt. (en ja haar excuses dat ze niet kon waren wel degelijk bullshit maar jij pikt de hints niet op dus probeert ze je zacht af te wijzen)
Ga nou niet als een pussy haar proberen te kopen met een cadeau, maar raap je ballen bij elkaar en zoek iemand anders en ga verder met je leven.
Dit, nu zal TS hooguit komen tot haar een keer ophalen van het uitgaan in het midden van de nacht nadat ze door miroslav is gedaan en hij weer ging zuipenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Als ze je echt graag had gewild had ze wel tijd voor je gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |