Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ik word er triest van.... zo'n jongetje moet je toch uit zo'n omgeving halenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
Kijk dan, zus d'r groooooooote vriend daar
Hij zit heel de dag aan haar vastgeplakt en het is een playah!
[ afbeelding ]
Ja dat laatste ben ik zeker met je eens hoor. Er moeten regels zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik word er triest van.... zo'n jongetje moet je toch uit zo'n omgeving halen
En helemaal prima hoor, dat niet iedereen zomaar een kind kan adopteren, maar of die belachelijk strenge eisen nou echt nodig zijn.....
Je reageert wel een beetje als een wijfje hoor, IBquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Met zo'n instelling is het prima uitbreiden in je kennissenkring
Deed ik ook niet voor ik naar de eerste kwam.quote:
Ik zou dan zelf mepneigingen krijgen, walgelijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste ben ik zeker met je eens hoor. Er moeten regels zijn.
Maar het kost zo achterlijk veel geld en je mag in Nederland maar uit een paar (heel weinig!!!) landen adopteren (waarom?????) en de wachttijd is jaaaaaren. En ondertussen zit hij daar maar. Net als zovele andere kindjes.
Hij heeft geen stromend water, geen stroom, lauwe rijst als ontbijt en ze worden geslagen en toegeschreeuwd (wist mijn zus van te voren maar nu zelf gezien).
Nee. Nou, nu IETS beter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh. Ook dat niet. Ik denk dat jij prima prioriteiten weet te stellen
Note.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:22 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fucking ultieme epic bazentrui![]()
![]()
![]()
Ik vind hem serieus echt geniaal
Maar iedere halve zool mag zich wel laten volblaffen in het steegje naast de kroeg en dan een koter op de wereld zettenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het kost zo achterlijk veel geld en je mag in Nederland maar uit een paar (heel weinig!!!) landen adopteren (waarom?????) en de wachttijd is jaaaaaren. En ondertussen zit hij daar maar. Net als zovele andere kindjes.
Hij heeft geen stromend water, geen stroom, lauwe rijst als ontbijt en ze worden geslagen en toegeschreeuwd (wist mijn zus van te voren maar nu zelf gezien).
Of komt in aanmerking voor IVF en andere dure behandelmethodenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar iedere halve zool mag zich wel laten volblaffen in het steegje naast de kroeg en dan een koter op de wereld zetten
En dat zijn de eisen voor doorsnee koppels die goed verdienen, in een groot huis wonen, etc. Als je daaraan niet voldoet, maak je al helemaal geen schijn van kans. De meeste mensen die willen adopteren raken al helemaal ontmoedigd na de eerste voorlchtingsbijeenkomst waarin al heel snel duidelijk wordt dat je echt volkomen perfect moet zijn, wil je kunnen adopteren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |