quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn eerste meet met Krees was heel leuk; bossie bloemen mee, broodje knakworst en als toetje een Mars.
Toch kan ik ze me niet goed voor de geest halen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima tetten!
Dat ze niet nakend waren, wil nog niet zeggen dat ze niet prima zijn
Niet op die foto te zien hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima tetten!
Dat ze niet nakend waren, wil nog niet zeggen dat ze niet prima zijn
Jawel, je kunt niet je ghansche mening over mij baseren op die ene zaterdagmiddag, jonguh!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, daarom juist, die post sloeg nergens op
Stukken beter ja, knappen ze echt van op. En maar jammeren dat er niet genoeg adoptiemensen zijn. Maar goed, persoonlijke frustraties enzo. En ik had er heel graag over één of meer willen moederenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee, altijd beter om ze daar maar te laten wegkwijnen dan he?
Dat beetje mensenkennis dat ik heb sprak iets over jou uit. En daar was 'stilletjes op de achtergrond' geen deel vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, je kunt niet je ghansche mening over mij baseren op die ene zaterdagmiddag, jonguh!
ik vond de 1e keer jullie zien ook erg gezalligquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn eerste meet met Krees was heel leuk; bossie bloemen mee, broodje knakworst en als toetje een Mars.
Baloetjequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
En daarna in de autopoowloowneeesuh naar het asiel
Baloetje meetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
En daarna in de autopoowloowneeesuh naar het asiel
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
Kijk dan, zus d'r groooooooote vriend daar
Hij zit heel de dag aan haar vastgeplakt en het is een playah!
[ afbeelding ]
Ho ho... een watje dat het iedereen naar de zin wil maken is niet per se stilletjes op de achtergrondquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat beetje mensenkennis dat ik heb sprak iets over jou uit. En daar was 'stilletjes op de achtergrond' geen deel van
Bij jou was het ook echt alsof ik je al jaaaaaren kende; geen moment ongemakkelijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vond de 1e keer jullie zien ook erg gezallig
Hoe is de wet/regelgeving daar? Niet dat ze gestenigd wordt als dees speler haar eens een goede veeg geeftquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Meh. Ook dat niet. Ik denk dat jij prima prioriteiten weet te stellenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho... een watje dat het iedereen naar de zin wil maken is niet per se stilletjes op de achtergrond
ik heb zelfs met je man aan het plafond geplakt gezetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij jou was het ook echt alsof ik je al jaaaaaren kende; geen moment ongemakkelijk
Ik heb de foto's nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb zelfs met je man aan het plafond geplakt gezeten
Ja, rete frustrerend.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Stukken beter ja, knappen ze echt van op. En maar jammeren dat er niet genoeg adoptiemensen zijn. Maar goed, persoonlijke frustraties enzo. En ik had er heel graag over één of meer willen moederen
Wat was het leukkkkkkkk hequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vond de 1e keer jullie zien ook erg gezallig
Ik gaf een voorbeeldquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is that so, Rambo?
Als mensen geen tijd in mij wensen te investeren wens ik dat ook niet in hun te doen. Dan krijg je weinig klik hè
Ah ja, nú wil ik je beter leren kennenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, als het om de tetten van Tombo moet gaan, niets gemist hoor
En zo hoort datquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef sararaats het volgende:
Wat een rare wending in het topic maar ik ben iig gerustgesteld.
/lurkmodus on
Tombo heeft een gevoelige snaar geraakt, merk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is that so, Rambo?
Als mensen geen tijd in mij wensen te investeren wens ik dat ook niet in hun te doen. Dan krijg je weinig klik hè
Wat een schatjequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, rete frustrerend.
Ik ben dagen van slag geweest na een docu over Roemeense weeskindjes 'die niemand wilde'.
Ik WIL ze wel, maar ik krijg ze niet![]()
*adem in, adem uit*
[..]
Wat was het leukkkkkkkk he![]()
![]()
Moeten we ergens in de komende maanden nog maar eens doen, zo'n weekend!
Aawwquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |