Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Iets meer pit had wel gemogen hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht: laat ik het eens neutraal houden
Noem je mij nou laf?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Iets meer pit had wel gemogen hoor
Die TR was nog meer overdreven dan tijdens die rel met knoflook en die sloeg al nergens op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Je vergist je ik ontmoet altijd graag nieuwe mensen .
O en een TR vind ik ook wat overdreven , we zijn hier mondig genoeg om onze meningen te geven
Jaquote:
Dat zou ik niet meer dan terecht vinden ook, eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pas op joh, straks krijg je een note.
Bring it on!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pas op joh, straks krijg je een note.
En je haar zit ook stom!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik niet meer dan terecht vinden ook, eigenlijk.
Ik weet niet... mis je het erg?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Laysa het volgende:
even van een totaal andere orde.....Zal ik na 3 weken het weer aandurven om koffie te drinken?
Nee, daar hebben we ook wel meerdere meets en DM's (wat is nou het meervoud van DM?) voor nodig gehadquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaNou t was echt niet zomaar goed tussen nip en mij hoor
Ik begin er weer een beetje zin in te krijgen en een stuk minder in thee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet... mis je het erg?
Ik durfde niet naar je gezicht te kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is wat je opvalt? Niet mijn bijna bloedende wenkbrauwen?
"Ik moet ff plassen, wil jij ff bij Nip blijven?"quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaNou t was echt niet zomaar goed tussen nip en mij hoor
Vreselijk vond ik hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Nip bij mij in de auto, het arme kind....
Oja WIDM morgen...zou het bijna vergeten. Dan maar iets minder lang shoppen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef Toekito het volgende:
Nip ik probeerde het onderwerp te veranderen en heb alleen page 12 gelezen en ga niet verder teruglezen.
Wou eigenlijk de coopertest lopen vanavond omdat morgen WIDM is maar a dat is niet goed voor starters, 2 dagen op rij en b het regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |