Nog steeds niet gezien ook. Je houdt niet van me, dat is me al duidelijk.quote:
wowquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezien ook. Je houdt niet van me, dat is me al duidelijk.
nice. Vakantie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
Hele dag op de bank gelegen en niks gedaan. [/jaloers op mensen die in beweging kwamen]
Nee ziek, maar als ik me nu erger aan flauwekul in mijn news feed die ik zelf niet kon doen ben ik jaloers.quote:
soort fokkers springen van de schans?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Vas, lukt het je al om verder te komen in Jelly Splash?
Wou zeggen van 'dat bekkie is zo slecht nog nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
kk een lange () spijkerrok met daaronder een leren broek
![]()
Maar nvm weer.quote:
It's party time in Somewheristanquote:
quote:(Red) Sonja says:
January 15, 2014 at 3:04 pm
Heel leuke outfit Rowan! Mooie heels!
XX Sonja
http://www.redsonjafashion.com
Het imperium van de Roodgereden Rijdersklithoed strekt zich verder uit dan gedacht!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
But there's moar.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tranny conventionquote:
Hoor via d'r YT-kanaal dat je het uitspreekt als 'raaiding', dacht al die tijd 'rieding'quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het imperium van de Roodgereden Rijdersklithoed strekt zich verder uit dan gedacht!
That's it, het is een gimmick van krio, kan niet andersquote:
Ik snap niet waarom iedereen haar zo de hemel in prees met die outfits van d'rquote:
"De hemel in prees" als een soort verkapte doodsverwensing denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen haar zo de hemel in prees met die outfits van d'r
Oh ik dat reedingquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoor via d'r YT-kanaal dat je het uitspreekt als 'raaiding', dacht al die tijd 'rieding'.
Steenkolenengels van derquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoor via d'r YT-kanaal dat je het uitspreekt als 'raaiding', dacht al die tijd 'rieding'.
r u srs?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
LF tank, will pay 10kquote:
Sorry ben barmanquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is je class? Want we hebben al een fysiotherapeut, kunnen nog wel een bakker gebruiken.
Gewoon nu opentrekken ter ere van mijn halve abraham achievement.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Flesje wijn openknallen om 00:00 en dan verslag beginnen te typen.
fuck ritmes
ik heb vanmiddag een bordje opgehangen en het station hernoemd naar Naarde-Bussenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry ;s we hebben al 2 conducteurs.
Eigen community gestart?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag een bordje opgehangen en het station hernoemd naar Naarde-Bussen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon nu opentrekken ter ere van mijn halve abraham achievement.
quote:
Bedankt he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]Not sure if bday maar zo ja, congratz, ouwe trekpop
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind prima vrind, ik breng de deeps.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
Gefeliciteerd Grid. Verjaardagsraid zo?
Wowquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"De hemel in prees" als een soort verkapte doodsverwensing denk ik.
Op FOK! had ze niet echt fans. Wel mensen die niet louter negatief waren. Dan droeg ze op zich iets leuks, maar daarbij dan één kledingstuk wat alles weer moest verpesten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
WowHaha ze had echt wel fans he, alleen op den duur begonnen er steeds meer mensen commentaar te leveren. Soms is het alsof een 'eigen stijl' gelijk staat aan goede smaak ofzo, maar alsjeblieft zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |