Robo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef VeerEli het volgende:
Wat zit Userfoto's tegenwoordig toch ook vol met kneuzen zegDamn
Tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef VeerEli het volgende:
Wat zit Userfoto's tegenwoordig toch ook vol met kneuzen zegDamn
Ja jwt, vroegah postte wij toch ook nog wel eens daar.quote:
aandachtshoertjesquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jwt, vroegah postte wij toch ook nog wel eens daar.
snap ik met je scheerbultjes en scherpe knieënquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja viste naar complimenten want die krijg ik nooit
Scheerbultjes snap ik nog steeds niet hoe je daarbij komtquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik met je scheerbultjes en scherpe knieën
Blij dat ik daarmee gestopt benquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jwt, vroegah postte wij toch ook nog wel eens daar.
Loop je dan in draf of hoe heet dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Chai het volgende:
Ik ga altijd lopen paraderen rond lunchtijd op plekken waar bouwvakkers aan het werk zijn.
Ja ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blij dat ik daarmee gestopt ben
Geen idee, gewone tred, lekker extra heupwiegend.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Loop je dan in draf of hoe heet dat?
ik omcirkel ht als je high res stuurtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Scheerbultjes snap ik nog steeds niet hoe je daarbij komt
Hehe ja, die redreidinghood is ook echt weggepestquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik ookWil daar echt niet meer tussen staan gewoon
Outfits posten vond ik ook wel leuk en zou ik nog steeds wel leuk vinden als het topic wat boeiender was, want ook dat is doodgebloed.
Terecht ook. Wat een irritant figuur.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe ja, die redreidinghood is ook echt weggepest
Outfit in DM.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik ookWil daar echt niet meer tussen staan gewoon
Outfits posten vond ik ook wel leuk en zou ik nog steeds wel leuk vinden als het topic wat boeiender was, want ook dat is doodgebloed.
Ja idd, en ook gewoon echt overtuigd zijn dat zij er modieus bijlooptquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook. Wat een irritant figuur.
Ik snap wel op welke plaats het zou moeten zitten volgens jou, maar daar zitten gewoon echt geen scheerbultjesquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik omcirkel ht als je high res stuurt
Haha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook. Wat een irritant figuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je dit nou for real?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap wel op welke plaats het zou moeten zitten volgens jou, maar daar zitten gewoon echt geen scheerbultjes
stuur gewoonquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap wel op welke plaats het zou moeten zitten volgens jou, maar daar zitten gewoon echt geen scheerbultjes
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Haha.Niet doorvertellen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Op je geschoren bult hihaho snapjum.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Posten sowieso.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk is elke vorm van foto's posten aandachtshoererij wel.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Op je geschoren bult hihaho snapjum.ModusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso ademen ook.quote:
Wat? Hem die foto high res sturen? Natuurlijk niet mensquote:
Oh mijn godquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
kk een lange () spijkerrok met daaronder een leren broek
![]()
Je zo dom voordoen en zeggen "snap niet waar dat vandaan komt hoor hihihihi zit daar echt niet hoor hihihihi".quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Hem die foto high res sturen? Natuurlijk niet mensInteresseert mij dat nou of hij denkt dat daar scheerbultjes zitten of niet.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
de discussie aangaanquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Hem die foto high res sturen? Natuurlijk niet mensInteresseert mij dat nou of hij denkt dat daar scheerbultjes zitten of niet.
Omdat ik die foto toch zelf groot formaat heb jonge bimbo. Dus als iemand zegt scheerbultjes te zien die er niet zijn (ik ben niet blind) dan zeg ik dat ja. Oh jeetje wat een drrrrraaaamaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zo dom voordoen en zeggen "snap niet waar dat vandaan komt hoor hihihihi zit daar echt niet hoor hihihihi".
Niet lief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zo dom voordoen en zeggen "snap niet waar dat vandaan komt hoor hihihihi zit daar echt niet hoor hihihihi".
Spijkerrok is al klachtwaardig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gut, meteen weer mad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik die foto toch zelf groot formaat heb jonge bimbo. Dus als iemand zegt scheerbultjes te zien die er niet zijn (ik ben niet blind) dan zeg ik dat ja. Oh jeetje wat een drrrrraaaama
hihihi zal ik bij jou beetje aanwijse waar bultjes hahajhihoquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha nee niet eensquote:
Venusbultjequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
hihihi zal ik bij jou beetje aanwijse waar bultjes hahajhiho
Nee, ben klaar met jou.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
hihihi zal ik bij jou beetje aanwijse waar bultjes hahajhiho
Wel lief dat je me een jonge bimbo noemt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha nee niet eensVond het gewoon grappig om bimbo tegen je te zeggen
Godverquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel lief dat je me een jonge bimbo noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |