SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2014/01/maher.html
http://glamora.ma/archives/images/oepsiemaher.jpg
Zag het net ookquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ja heb er een filmpje van. Maar je kan alleen naar facebook uploaden.. Dus kan niet echt laten zien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:48 schreef Tim86 het volgende:
Lastig te beoordelen..de streep staat niet goed omdat de voet van de keeper verder staat, maar is de screenshot wel op tijd genomen? Kan dat niet echt zien hier.
Ik dacht alleen sowieso dat het geen buitenspel was omdat er nog een verdediger achter staan. Maar dat werkt blijkbaar niet zo als de keeper naar voren loopt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Schijnt een foto van een paar jaar geleden te zijn.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Chill, wat voor packs kopen jullie? Premium gold of toch de jumbo premium? Heb het idee dat er toch maar 1 TOTY of TOTW per pack zit dus dat het niet zoveel uitmaakt welke pack je koopt maar wellicht is jullie ervaring toch andersquote:![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Chill, wat voor packs kopen jullie? Premium gold of toch de jumbo premium? Heb het idee dat er toch maar 1 TOTY of TOTW per pack zit dus dat het niet zoveel uitmaakt welke pack je koopt maar wellicht is jullie ervaring toch anders
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Zelfde tijd als de verdedigers lijkt me..21uquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een graftyfuskankerituszooi is die webapp zeg. Ik zoek: crash. Ik refresh en zoek: geen resultaten. Ik zoek op 2k: resultaten. Ik zoek 100 coins minder: geen resultaten. Ik zoek nog een keer zo: crash.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je snapt me wel toch? Ongeacht of je een pack koopt met 20 crap players kan er 1 TOTY inzitten of een goldpack met 3 crap players kan er 1 inzittenquote:![]()
![]()
Nemanja Matic van Benfica voor 25 miljoen naar ChelseaBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Je weet hoe kansberekening werkt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je snapt me wel toch? Ongeacht of je een pack koopt met 20 crap players kan er 1 TOTY inzitten of een goldpack met 3 crap players kan er 1 inzittenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een Lindgrentransferquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Nemanja Matic van Benfica voor 25 miljoen naar Chelsea
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is toch alleen van toepassing op een gesloten systeem met wetten en spelregels die vaststaan? Of zegt EA voordat de TOTY in de packs zitten dat er max 3000 uitkomen?quote:![]()
Ik weet niet wat de verhouding is van TOTY per hoeveelheid packs. In principe heb je meer kans in een premium pack dan een normale pack ( 3 Rare - 1 rare kaart per pack ) maar je kan geluk hebben en in de normale gold pack een TOTY krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je snapt me wel toch? Ongeacht of je een pack koopt met 20 crap players kan er 1 TOTY inzitten of een goldpack met 3 crap players kan er 1 inzittenHala Madrid !
Oja, aantal rare's is wel van belang natuurlijk. Had ik niet aan gedacht!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de verhouding is van TOTY per hoeveelheid packs. In principe heb je meer kans in een premium pack dan een normale pack ( 3 Rare - 1 rare kaart per pack ) maar je kan geluk hebben en in de normale gold pack een TOTY krijgen.![]()
Het gaat niet om aantallen, het gaat om percentages. Aan iedere kaart geven ze een bepaalde droprate mee waardoor bijvoorbeeld 1 op de 500.000 shiny spelers een Ronaldo is (random getal uiteraard). Hoe meer packs je openmaakt (en hoe meer shiny kaarten daarin), hoe groter de kans op een Ronaldo. Of een TOTY in dit geval.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is toch alleen van toepassing op een gesloten systeem met wetten en spelregels die vaststaan? Of zegt EA voordat de TOTY in de packs zitten dat er max 3000 uitkomen?
Dat wil uiteraard niet zeggen dat het in de praktijk zo uitkomt en de een zal nou eenmaal veel meer geluk hebben dan de ander. Op lange termijn zou geluk geen factor moeten zijn, maar met dit soort dingen bouw je toch niet echt een fatsoenlijke en representatieve sample op.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat niet om aantallen, het gaat om percentages. Aan iedere kaart geven ze een bepaalde droprate mee waardoor bijvoorbeeld 1 op de 500.000 shiny spelers een Ronaldo is (random getal uiteraard). Hoe meer packs je openmaakt (en hoe meer shiny kaarten daarin), hoe groter de kans op een Ronaldo. Of een TOTY in dit geval.
Dat wil uiteraard niet zeggen dat het in de praktijk zo uitkomt en de een zal nou eenmaal veel meer geluk hebben dan de ander. Op lange termijn zou geluk geen factor moeten zijn, maar met dit soort dingen bouw je toch niet echt een fatsoenlijke en representatieve sample op.Dank je voor deze mooie uitleg!
![]()
![]()
wat een wedstrijd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee, 19:00, hebben ze getweet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfde tijd als de verdedigers lijkt me..21u![]()
Ah oke, dan zitten de verdedigers dus iets korter in packs. Niet dat die 2 uur veel verschil zullen maken, maar tochquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind hem echt een debiel, maar wat een aids doelpunten scoort hij zeg. Bij zijn 2e doelpunt duikt de keeper gewoon onder de bal door. Hij reageert zogenaamd op de kopbal, maar in plaats van hem gewoon te vangen, laat ie zich vallenquote:kenker toch op man, wat een zaadspel.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja. ik volg hem ook niet. Ik volg GudjonDaniel. 20 schoten, 15 op doel. en toch 2-3 verliezenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een debiel, maar wat een aids doelpunten scoort hij zeg. Bij zijn 2e doelpunt duikt de keeper gewoon onder de bal door. Hij reageert zogenaamd op de kopbal, maar in plaats van hem gewoon te vangen, laat ie zich vallenkenker toch op man, wat een zaadspel.
![]()
En ja die keeper, echt te debiel. En dan dat eerste doelpunt
Ik vind GudjonDaniel ook een debiel. Ik volgde eerst een hoop fifa youtubers maar die bleken allemaal mongolen te zijn. Er is er geen één die echt iets origineels en leuks doet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. ik volg hem ook niet. Ik volg GudjonDaniel. 20 schoten, 15 op doel. en toch 2-3 verliezen![]()
En ja die keeper, echt te debiel. En dan dat eerste doelpuntBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja, dat eerste doelpunt is gewoon wat pech. Misschien was het ook niet slim van GD om 'm op deze manier te willen clearen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. ik volg hem ook niet. Ik volg GudjonDaniel. 20 schoten, 15 op doel. en toch 2-3 verliezen![]()
En ja die keeper, echt te debiel. En dan dat eerste doelpuntHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind die Wager series van bateson87 best wel leuk. Nepenthez staat nog steeds in mijn feed, maar geen idee waarom eigenlijk. Wroetoshaw is leuk voor de rages, maar begint ook telkens hetzelfde te worden. Zelfde geldt voor blackiegonth.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind GudjonDaniel ook een debiel. Ik volgde eerst een hoop fifa youtubers maar die bleken allemaal mongolen te zijn. Er is er geen één die echt iets origineels en leuks doet.
De enige echte baas is Deji.
Vind het wel grappig als die boos is en dan in zijn eigen taal gaat pratenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind GudjonDaniel ook een debiel. Ik volgde eerst een hoop fifa youtubers maar die bleken allemaal mongolen te zijn. Er is er geen één die echt iets origineels en leuks doet.
Van de rest volg ik eigenlijk alleen nog airjapes. alleen die post nooit meer iets.
Ik volgde ook nepenthez maar die kan ik echt niet meer waarderen. Probeert altijd de kick off glitch en blijft maar pace hoeren teams maken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Pato scoort overigens echt altijd als ik hem tegen kom, ook vaak van dat soort pauper goals zoals in dat filmpje. Toch wel mijn angstgegner met Benteke.![]()
JaDeji is een baas maar is ook niet echt een FIFA youtuber te noemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die Wager series van bateson87 best wel leuk. Nepenthez staat nog steeds in mijn feed, maar geen idee waarom eigenlijk. Wroetoshaw is leuk voor de rages, maar begint ook telkens hetzelfde te worden. Zelfde geldt voor blackiegonth.
[ afbeelding ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij speelde 5atb met PSG tegen zijn broer die India had en verloorquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die Wager series van bateson87 best wel leuk. Nepenthez staat nog steeds in mijn feed, maar geen idee waarom eigenlijk. Wroetoshaw is leuk voor de rages, maar begint ook telkens hetzelfde te worden. Zelfde geldt voor blackiegonth.
[ afbeelding ]en kreeg de zweep
![]()
![]()
Nieuwe team bevalt goed tot nu toe. 5 potjes gespeeld, 1 verloren (wel een finale, maar dat was een van de weinige keren dit jaar dat ik mijn tegenstander ook daadwerkelijk beter vond spelen).
Dit team dus:
Helaas kan ik nog niet iedereen op 10 chem krijgen..daar is nog loyalty voor nodig (Vidal, Handanovic, Benatia, Chiellini).
5 uit 4 voor Neymar, 4 uit 4 voor Benz en nog een paar goaltjes voor de rest. Pogba en de spitsen blinken vooral uit tot nu toe. Neymar is echt heel goed aan de bal en verrassend sterk..door zijn balance denk ik. Benz ook echt goed. Wel een mooi duo met Neymar met een echte dribbelaar en iemand die wat sterker en groter is. IF Sanchez bevalt ook goed en heb geen last gehad van zijn workrates in ieder geval.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
avond![]()
vanmorgen liepen er TOTY lahm BINs af voor 515K nu gaat hij gewoon voor 560K open bid weg.. easy moneyzet die stijgende lijn maar door.
@tim
Die kopballen van benzema![]()
en pogba natuurlijk ook een beest.
ongeveer het zelfde team gehad alleen dan fransen en italianen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mooi teamquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe team bevalt goed tot nu toe. 5 potjes gespeeld, 1 verloren (wel een finale, maar dat was een van de weinige keren dit jaar dat ik mijn tegenstander ook daadwerkelijk beter vond spelen).
Dit team dus:
[ afbeelding ]
Helaas kan ik nog niet iedereen op 10 chem krijgen..daar is nog loyalty voor nodig (Vidal, Handanovic, Benatia, Chiellini).
5 uit 4 voor Neymar, 4 uit 4 voor Benz en nog een paar goaltjes voor de rest. Pogba en de spitsen blinken vooral uit tot nu toe. Neymar is echt heel goed aan de bal en verrassend sterk..door zijn balance denk ik. Benz ook echt goed. Wel een mooi duo met Neymar met een echte dribbelaar en iemand die wat sterker en groter is. IF Sanchez bevalt ook goed en heb geen last gehad van zijn workrates in ieder geval.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Lekker teamquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Dit team dus:
[ afbeelding ]
5 uit 4 voor Neymar, 4 uit 4 voor Benz en nog een paar goaltjes voor de rest. Pogba en de spitsen blinken vooral uit tot nu toe. Neymar is echt heel goed aan de bal en verrassend sterk..door zijn balance denk ik. Benz ook echt goed. Wel een mooi duo met Neymar met een echte dribbelaar en iemand die wat sterker en groter is. IF Sanchez bevalt ook goed en heb geen last gehad van zijn workrates in ieder geval.Wat is Alexis goedkoop zeg.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
51k heb ik betaald maandagquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lekker teamWat is Alexis goedkoop zeg.
![]()
Hij is over het algemeen veel duurder dan de SIF maar maandag was echt "oude IF dumpdag". Nu alweer 90k
En Benz voor 230k gekocht, nu laagste BIN ook alweer 35k hoger.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja dat werkt niequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/EASPO(...)027401113600/photo/1Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
geile stats
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dribbelingquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef Maver24 het volgende:
Verdedigers zitten er ook nog in !!!!![]()
waar haal je dat vandaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
EA zal die kaarten terug zetten naar de NIF, dus geniet er nog maar even van...quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:07 schreef Maver24 het volgende:
geen photoshop. kreeg hem net over 7 uur
Dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
EA zal die kaarten terug zetten naar de NIF, dus geniet er nog maar even van...![]()
dan lach ik mijn broek aan flardenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
EA zal die kaarten terug zetten naar de NIF, dus geniet er nog maar even van...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
90k weggeflikkerd![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
geen geld voor packsquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef DutchSL het volgende:
10 pakjes van 15k geopend, Xabi Alonso was het bestemijn geluk is op.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nu heb ik nog 20k te besteden wanneer de aanvallers in pakjes zitten
ik bedoelde dat ik geen geld voor packs hadquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
?
Ik heb nog zat coins, maar die ga ik nu niet op maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik had gister 2 ifs. toch mooi 18kquote:
balen man... zal wel niet heel veel waard zijn.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
46 pacequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
balen man... zal wel niet heel veel waard zijn.
arteta heeft er 55 en is wel een FUCKING baas.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als CDM?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
arteta heeft er 55 en is wel een FUCKING baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja en dan schoot hij er af en toe ook nog eentje in.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind Maver toch wel een paar niveaus irritanter dan stoereboii ooit geweest is.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Thiago Silva maar even verkopen voordat ze dalijk de kaart veranderen naar de NIF. heb em toch niet nodig. wil Iniesta graag hebben![]()
net of ze dat gaan doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef Maver24 het volgende:
Thiago Silva maar even verkopen voordat ze dalijk de kaart veranderen naar de NIF. heb em toch niet nodig. wil Iniesta graag hebbenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef Reemi het volgende:
Ik vind Maver toch wel een paar niveaus irritanter dan stoereboii ooit geweest is.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Afgunst.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef Reemi het volgende:
Ik vind Maver toch wel een paar niveaus irritanter dan stoereboii ooit geweest is.![]()
lekkahquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sowieso.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk het niet maar moet zowiezo coins hebben voor Iniestadus ik moet em wel verkopen
als een ieder ander hier zoveel packs zo kopen zouden ze ook zoveel IFs hebben.quote:
die gozer doet niet anders man.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hou op daarmee.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie hem net op twitter jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die gozer probeert maver naar de kroon te steken.quote:
#maverkangeenlegendspullenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb inderdaad nog geen Legend gepulled. wel een TOTY nu. das voor het eerst in me Fifa bestaanquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die gozer probeert maver naar de kroon te steken.
#maverkangeenlegendspullen![]()
![]()
![]()
Ik zal hem erbij zetten in mijn Excel-bestand.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zo uit het pack gekregen, net als de sniper Damjanovic dus standaard al een chem style.![]()
Baas Honda heeft zijn eerste Milan goal te pakken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal hem erbij zetten in mijn Excel-bestand.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lekker bezig pascal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal hem erbij zetten in mijn Excel-bestand.![]()
oh het is geen grap
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
duh. Mertensquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom crash je hierom in vredesnaam?Feyenoord Rotterdam![]()
Sowieso nog paar dagen wachtenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef Maver24 het volgende:
zoeken naar 81 Maicon lukt niet echt op de webapp. hij pakt bijna alleen maar de 80 rated versie![]()
zeker wel wachten maar wilde alleen even kijken wat hij kost nu maar ik krijg geen resultaten, alleen maar die 80 versie zie ikquote:![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Zhano het volgende:
Haha Trapz, ik heb m ook. IF Barry Batsbak.![]()
Bagger speler.
Kan hem geen eens voor 15k verkopen.
IF Krychowiak lijkt me ook wel een baasje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:10 schreef Maver24 het volgende:
wil graag de stats weten van SIF Dos Santos
http://wefut.com/en/player/12319quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:10 schreef Maver24 het volgende:
wil graag de stats weten van SIF Dos SantosSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Valencia wordt overgenomen door een rijke Aziaat, hopelijk gaat die ze terug naar de Spaanse top brengen. Falcao wordt al genoemd (maar die wordt al sinds hij bij Monaco zit constant met andere clubs in verband gebracht).![]()
Ik had suarez. Daar blijft het wel weer bij
Ja, dat zeg ik mijzelf ook elke keer als Maver weer langskomt met een pack met Messi en Ronaldo ofzoietsquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert...![]()
![]()
![]()
Er zit hier nog een man of 20. Die hebben ook niet vaak dat soort pulls. Misschien zou Maver eens moeten vertellen hoeveel coins hij heeft ingekocht bij mensenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik mijzelf ook elke keer als Maver weer langskomt met een pack met Messi en Ronaldo ofzoiets![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij moet idd wel extreem veel pakjes kopen want zoveel geluk, en dat al jaren op rij, is niet normaalquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zit hier nog een man of 20. Die hebben ook niet vaak dat soort pulls. Misschien zou Maver eens moeten vertellen hoeveel coins hij heeft ingekocht bij mensen
Jezusquote:![]()
Ik heb 9 winst, 3 gelijk en 8 verloren![]()
Wel een paar ragequits en houdini acts erbijquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jezus![]()
![]()
![]()
Maar jij speelt meer seasons waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jezus![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar jij speelt meer seasons waarschijnlijk![]()
Divisie 1 gaat me nog beter af dan de gold cup
Maar daar zijn tegenstanders per definitie behoorlijk gewaagd aan elkaar. Dat is met random matches dus niet altijd zoquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Divisie 1 gaat me nog beter af dan de gold cup
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik ben nu 4x op rij net niet gedegradeerd. Telkens zo'n 15 punten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar daar zijn tegenstanders per definitie behoorlijk gewaagd aan elkaar. Dat is met random matches dus niet altijd zo
Gek genoeg heb ik continu wedstrijden waarin ik of mijn tegenstander dik de bovenliggende partij is
Dit zijn een van mijn laatste wedstrijden:
3-5
6-0
0-4
2-5
4-0
2-0Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik kom meer gouden paceteams met bronze bench tegen dan bronze starters bijv. Voor de rest redelijke gelijkwaardige teams.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar daar zijn tegenstanders per definitie behoorlijk gewaagd aan elkaar. Dat is met random matches dus niet altijd zo![]()
Ik doe net of ik je niet ken.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gelijkwaardige teams...maar ook gelijkwaardige spelers?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kom meer gouden paceteams met bronze bench tegen dan bronze starters bijv. Voor de rest redelijke gelijkwaardige teams.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
helemaal niks. nog steeds mijn eigen coins packsquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt geen antwoord gegeven op de vraag hoeveel coins je gekocht hebt![]()
![]()
Oke. En vorig jaar?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
helemaal niks. nog steeds mijn eigen coins packsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu niet nee, maar andere weken toch wel bij deze FIFAquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
helemaal niks. nog steeds mijn eigen coins packs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelijkwaardig is op dat vlak een subjectief begrip. Het hangt er vanaf wanneer je iemand goed vind. Is een speler goed als hij wint door oneindig hoge diepe ballen te geven op snelle spelers of als hij dmv 'voetbal' de wedstrijd wint?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelijkwaardige teams...maar ook gelijkwaardige spelers?![]()
Ik koop geen coins. nog geen enkele fifa gedaanquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar andere weken toch wel bij deze FIFA![]()
fifa punten danquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik koop geen coins. nog geen enkele fifa gedaan
en maver had sowieso al miljoenen door die glitch abuse in het begin he
In mijn perceptie is een speler goed als hij structureel goed voetbal speelt. Je bent geen goede speler als je continu met hoge ballen speculeert op een verdediger die verkeerd instapt. Maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gelijkwaardig is op dat vlak een subjectief begrip. Het hangt er vanaf wanneer je iemand goed vind. Is een speler goed als hij wint door oneindig hoge diepe ballen te geven op snelle spelers of als hij dmv 'voetbal' de wedstrijd wint?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat komt redelijk feilloos overeen met mijn mening. In single matches kom ik minder van zulke mensen tegen, waarschijnlijk omdat er met de wedstrijd niks te winnen valt itt cups en seasons.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In mijn perceptie is een speler goed als hij structureel goed voetbal speelt. Je bent geen goede speler als je continu met hoge ballen speculeert op een verdediger die verkeerd instapt. Maar dat is mijn mening![]()
Ik had ook maar meer chemstyles moeten duplicaten maar ik durfde niet want banhammerquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fifa punten dan
en maver had sowieso al miljoenen door die glitch abuse in het begin he
Dat deed hij toch niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fifa punten dan
en maver had sowieso al miljoenen door die glitch abuse in het begin heAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuk ja, alles 0-0quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Hopelijk maken ze in Fifa 15 de verdediging OPAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat zeg jij nou. ik heb nooit geglitched met die consumables. heb het juist niet gedaan. wil niet gebanned wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fifa punten dan
en maver had sowieso al miljoenen door die glitch abuse in het begin he![]()
volgens mij zag ik al heel vroeg een screenshot van iemand z'n vriendenlijst met een te hoge tradeprofit van 'm voorbij komenquote:Dat ie al stond tussen de nummer 1 en 3 die aan het glitchen waren(van wat xbox fokkers tenminste toen dan). maar kan het fout hebben.
hmm oke vaag danquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou. ik heb nooit geglitched met die consumables. heb het juist niet gedaan. wil niet gebanned worden
Voor realisme moet je PES gaan spelen eigenlijk. Lekker een half uur doen over een aanval opbouwenquote:
Maar ik ben het met je eens, FUT is nu wel erg arcade.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je veel geld uitgeeft kom je daar ook wel tussen denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens mij zag ik al heel vroeg een screenshot van iemand z'n vriendenlijst met een te hoge tradeprofit van 'm voorbij komenDat ie al stond tussen de nummer 1 en 3 die aan het glitchen waren(van wat xbox fokkers tenminste toen dan). maar kan het fout hebben.
[..]
hmm oke vaag dan
En als je met dat geld dan ook nog goede pulls hebt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Do it now, do it good.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Maver24 het volgende:
ik ga nog 10 jumbo packs openen. zal hier wel de resultaten postenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke ik ben weg doeiquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Maver24 het volgende:
ik ga nog 10 jumbo packs openen. zal hier wel de resultaten postenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Een middenweg zou mooi zijn, maar ik win liever met 6-4 dan met 2-0 in ieder geval.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Moah Moahver wa hedde gij toch een mooie pakketjes moah moah moah
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Moah Moahver wa hedde gij toch een mooie pakketjes moah moah moah
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voor de liefhebber, op ps3 staan twee if zusi's voor <85k op, die worden later gegarandeerd meer waard. Gingen twee weken geleden nog voor 120+kBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
IF Zusi schommelt het hele spel al. Begonnen op zo'n 100k, ging naar 180, zakte toen naar 50 en klom weer op naar 120. Als je maar geduld hebt, levert het vast wat op ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Voor de liefhebber, op ps3 staan twee if zusi's voor <85k op, die worden later gegarandeerd meer waard. Gingen twee weken geleden nog voor 120+kNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zit nog steeds te hopen dat Sanchez gaat stijgenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
2 down, 4 to go
Prijs is nu ook gewoon realistisch geworden, denk dat ik dan maar weer een onrealistische 350k ga vragen. Rijke tatas met een Barca TOTY willen hem er wel bij hebben
Laagste BIN 70k. Is toch al iets hoger?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te hopen dat Sanchez gaat stijgenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is hij aan het openen en dadelijk komt 'ie met het beste pakje aanzettenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laagste BIN 70k. Is toch al iets hoger?![]()
Dat idee heb ik nu ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is hij aan het openen en dadelijk komt 'ie met het beste pakje aanzetten
ik ben al een tijdje gestopt met packs. was niet veel bijzonders. zitten even naar bateson te kijken op twitch. 40k fifa points. beste pull so far is neymar![]()
Is de transfer van Matic naar Chelsea al officieel?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Eindelijk verlorenLucho stond te slapen bij een pass en toen kon zijn Trochowski scoren
Zelf ook maar ff Troch-teampje machen
![]()
![]()
Naar wij dachtenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
Is de transfer van Matic naar Chelsea al officieel?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb weinig coins en weinig waardevolle spelers
Waar ging het mis?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef DePresident. het volgende:
Herkansing gehaald. Lekker gevoel.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Feliquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef DePresident. het volgende:
Herkansing gehaald. Lekker gevoel.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTY Thiago Silva heeft hij nog na 7en eruit gehaald.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef DePresident. het volgende:
[..]
[..]
Dank.
Iemand al een Riberytje uit een pakje? Maver bijvoorbeeld?
Die keeper van Osasuna hahahahahahahahHala Madrid !
Die hond had TOTY silva na 7 uur nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef DePresident. het volgende:
[..]
[..]
Dank.
Iemand al een Riberytje uit een pakje? Maver bijvoorbeeld?Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Repost?
Bohhhh. Ik waag me niet aan pakjes, spaar liever door om aan het eind een NIF Ronaldo te kunnen kopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TOTY Thiago Silva heeft hij nog na 7en eruit gehaald.
PSN: DePresident_![]()
woef woefquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die hond had TOTY silva na 7 uur nog![]()
![]()
zit naar Bateson te kijken. krijgt tie eerst Thiago Silva , nu is hij niet meer TOTY en een pakje later Sergio Ramos, ook niet TOTY dus. dan baal je wel flink![]()
KOM VAN DIE STEP AF! IK WAARSCHUW NIET MEER. NEH NEH NEH NEH VAN DIE STEP AF!quote:Feyenoord Rotterdam![]()
negredo plsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speel je nog fm of te druk met fifa nu?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2735696.pagequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:59 schreef Maver24 het volgende:
wil wel graag de ingame stats weten van Iniesta maar ze staan nog nergens![]()
ooh nicequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2735696.pagethnx
die ITANI heeft Messi vandaag in een pakje gehad
![]()
Ik heb geen zin meer om te wachten tot ST. Patricks, wil iemand al m'n Ieren overnemen?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wat een ongelofelijk konko spel is dit zeg.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja. En is volgens een woordvoerder van PSV een foto van een paar jaar geleden.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Weet jij zeker niets vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:11 schreef Confetti het volgende:
Coin prijzen zijn wel flink gestegen sinds TOTY. Blijkbaar een aantal glitches gefixed.![]()
![]()
heb nu 2m coins. zal wel niet genoeg zijn voor een TOTY Ribery over een paar dagen of wel denken jullie ?. hij is nu 2.7m ongeveer![]()
Denk het eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Maver24 het volgende:
heb nu 2m coins. zal wel niet genoeg zijn voor een TOTY Ribery over een paar dagen of wel denken jullie ?. hij is nu 2.7m ongeveer![]()
Lijkt me niet. Hij is behoorlijk rare vergeleken met die andere toty spelersquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Maver24 het volgende:
heb nu 2m coins. zal wel niet genoeg zijn voor een TOTY Ribery over een paar dagen of wel denken jullie ?. hij is nu 2.7m ongeveer. En die stats...
![]()
![]()
Dit is zo'n typische stabiele kaart denk ik. Misschien daalt ie nog iets, maar niet met een kwart van zijn huidige prijs..quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Maver24 het volgende:
heb nu 2m coins. zal wel niet genoeg zijn voor een TOTY Ribery over een paar dagen of wel denken jullie ?. hij is nu 2.7m ongeveerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee joh. Ik ben een kruimeldief vergeleken met de grote jongensquote:. Er is letterlijk aan miljarden coins geglitched de afgelopen paar maanden door mensen als MattWidz en zijn vrienden.
![]()
Wat ik al zei. hij is nu 2.7m ongeveer op de xbox en het is pas de eerste avond. hij is wel behoorlijk rare vergeleken met die andere toty spelers![]()
Wanneer zou Moyes zijn 240 miljoen eens uit gaan geven![]()
Paar dagen geleden ging het gerucht dat ze 12 miljoen pond voor Fischer wilde neerleggen..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hahahahahahahaa ik heb nog nooit zo hard gelachenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer zou Moyes zijn 240 miljoen eens uit gaan geven![]()
Paar dagen geleden ging het gerucht dat ze 12 miljoen pond voor Fischer wilde neerleggen..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tja, big businessquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben een kruimeldief vergeleken met de grote jongens. Er is letterlijk aan miljarden coins geglitched de afgelopen paar maanden door mensen als MattWidz en zijn vrienden.
![]()
Dat is een koopje inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahahahahahahaa ik heb nog nooit zo hard gelachen![]()
En dat weet jij hoe? Beetje schreeuwen zonder bron beetje jammerquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben een kruimeldief vergeleken met de grote jongens. Er is letterlijk aan miljarden coins geglitched de afgelopen paar maanden door mensen als MattWidz en zijn vrienden.
![]()
![]()
Absoluut. Laatst nog een gast gesproken die gewoon rond de 10 miljoen coins per dag binnenharktquote:.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 22:20:02 ]![]()
Maar als je nu 2m hebt, dan kun je daar met een beetje investeren toch zo 2,7 van maken? Als jij een stuk of wat kaartjes van Reus koopt in het diepste dal, dan heb je na de TOTY zo'n 3 miljoen als je alle 2m coins gebruikt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
Wat ik al zei. hij is nu 2.7m ongeveer op de xbox en het is pas de eerste avond. hij is wel behoorlijk rare vergeleken met die andere toty spelers
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dan kan Depay voor 85 miljoen naar Real Madridquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Djé kent iemand die drie keer 50.000 pond op zn PayPal liet bijschrijven. Kocht een Porsche van al z'n gemaakte geld dmv coins.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Absoluut. Laatst nog een gast gesproken die gewoon rond de 10 miljoen coins per dag binnenharkt.
Kreeg wel gezeik met de belastingdienst enzo.PSN: DePresident_![]()
Dat zijn in ieder geval de geruchten en het was ook te zien aan de prijzen op coin sites. Voor een miljoen kreeg je nog geen 35 euro een paar weken terug, door al die geglitchde coins.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dat weet jij hoe? Beetje schreeuwen zonder bron beetje jammer![]()
haha ja dat zou kunnen inderdaad maar daar heb ik geen zin in. duurt me allemaal te langquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar als je nu 2m hebt, dan kun je daar met een beetje investeren toch zo 2,7 van maken? Als jij een stuk of wat kaartjes van Reus koopt in het diepste dal, dan heb je na de TOTY zo'n 3 miljoen als je alle 2m coins gebruikt.![]()
Tja... Dan wordt het moeilijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha ja dat zou kunnen inderdaad maar daar heb ik geen zin in. duurt me allemaal te lang
Yeah right.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:21 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Djé kent iemand die drie keer 50.000 pond op zn PayPal liet bijschrijven. Kocht een Porsche van al z'n gemaakte geld dmv coins.
Kreeg wel gezeik met de belastingdienst enzo.
Dan wordt het weer makkelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Maver24 het volgende:
kan ook gewoon TOTY Ramos verkopen. dan zit ik op de 2.6mdan zou ik em wel kunnen kopen
Jij trekt 'm morgen uit een pakje, dus (ver)koop nou maar niks.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Maver24 het volgende:
kan ook gewoon TOTY Ramos verkopen. dan zit ik op de 2.6mdan zou ik em wel kunnen kopen
Gewoon neequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:21 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Djé kent iemand die drie keer 50.000 pond op zn PayPal liet bijschrijven. Kocht een Porsche van al z'n gemaakte geld dmv coins.
Kreeg wel gezeik met de belastingdienst enzo.
Dan heeft ie 1800 miljoen verkocht in FUT coins dat geloof ik echt niet hoor ouwe reus
Mja het komt dan ook van Djeetje dus het is toch onzin.![]()
Wanneer komt de belastingdienst eigenlijk aankloppen? Heb in de afgelopen paar jaren ook wel flink wat geld overgemaakt gekregen op mijn bankrekening door FIFA.![]()
Nou, je kunt sowieso (afhankelijk van je bank) toch zeker wel maandelijks 5000 euro storten, zonder dat ze er alarmbellen gaan rinkelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:25 schreef Confetti het volgende:
Wanneer komt de belastingdienst eigenlijk aankloppen? Heb in de afgelopen paar jaren ook wel flink wat geld overgemaakt gekregen op mijn bankrekening door FIFA.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Djé's uitspraken moet je inderdaad wel met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon nee
Dan heeft ie 1800 miljoen verkocht in FUT coins dat geloof ik echt niet hoor ouwe reus
Mja het komt dan ook van Djeetje dus het is toch onzin.
PSN: DePresident_![]()
Zal dus toch wel om behoorlijk wat geld gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Djé's uitspraken moet je inderdaad wel met een korreltje zout nemen.
5000?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, je kunt sowieso (afhankelijk van je bank) toch zeker wel maandelijks 5000 euro storten, zonder dat ze er alarmbellen gaan rinkelen.![]()
![]()
Hangt er vanaf hoeveel redelijk wat isquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:25 schreef Confetti het volgende:
Wanneer komt de belastingdienst eigenlijk aankloppen? Heb in de afgelopen paar jaren ook wel flink wat geld overgemaakt gekregen op mijn bankrekening door FIFA.Ik heb wat leuke bedragen binnen gekregen via een ongelinkte Paypal, en van daaruit gewoon weer uitgegeven...
![]()
Vorig jaar iets van 3k ofzo. Maarja, het is niet echt een inkomen of een onderneming.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel redelijk wat isIk heb wat leuke bedragen binnen gekregen via een ongelinkte Paypal, en van daaruit gewoon weer uitgegeven...
![]()
In principe zou je het moeten opgeven want er is deelname aan het economische verkeer met het oogmerk om voordeel te behalen en dit voordeel is ook nog is redelijkerwijs te verwachten![]()
![]()
Ik zeg maar wat. Het is in ieder geval nog best wel een flink bedrag.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Wat een deelname aan deze discussiequote:![]()
Zit tegelijk te spelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Wat een deelname aan deze discussie![]()
Ik weet alleen dat je als particulier max. 9 auto's per jaar op je naam mag hebben. Heb je er meer op je naam (gehad) dan kloppen ze op de deur
Ligt denk ik ook aan de prijs van die auto's.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef dion_v_k het volgende:
Ik weet alleen dat je als particulier max. 9 auto's per jaar op je naam mag hebben. Heb je er meer op je naam (gehad) dan kloppen ze op de deur
Als iemand een inkomen van twee keer modaal aangeeft in een keer 5 Ferrari's op zijn naam zet en er is geen verklaring voor zullen ze wel even langskomen![]()
![]()
Geen van beide. Druk met schoolquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Speel je nog fm of te druk met fifa nu?
Al heb ik FM net stiekem wel weer even opgestart en gisteren voor het eerst in een week ofzo FIFA gespeeld..verslavingen enzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Potjes moeten spelen omdat je gewoon te slecht bent in handelen![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Waarom Xabi Alonso 2 jaar erbij geven
Hala Madrid !
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan de prijs van die auto's.
Als iemand een inkomen van twee keer modaal aangeeft in een keer 5 Ferrari's op zijn naam zet en er is geen verklaring voor zullen ze wel even langskomen![]()
Ik kreeg op 31 December m'n aanslag inkomstenbelasting binnen van 2012. Tering![]()
Ik betaal eerdaags himmul nerges mir veur
Dat is een bug ja. Als je hem via trade-offer hebt gekregen staat er first owner.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Benzema in dit spel![]()
[ afbeelding ]
First owner, nr of owners 3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit wil ik ook halenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Benzema in dit spel![]()
[ afbeelding ]
First owner, nr of owners 3![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Ik kreeg op 31 December m'n aanslag inkomstenbelasting binnen van 2012. Tering![]()
Ik betaal eerdaags himmul nerges mir veurAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aguero eindbaas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Di MariaJese
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |