omdat er ook mannen posten.
Volgens MissPointwood die stukjes schrijft voor de site HoeVrouwenDenken.nl
Dit doet ze omdat er op de mannelijke equivalent van de site(HoeMannenDenken.nl) het viva-forum met regelmaat op de hak wordt genomen. Omdat er op het viva-forum genoeg vivavrouwen posten levert dit zo nu een dan een vermakelijk stukje op.
quote:
Ja, er bestaan ook mannenfora. Ze zijn niet zo bekend als het vermakelijke vrouwelijke zusje waar onze mannelijke collega’s vaak over schrijven, maar als je goed zoekt, zijn de heren ook wel eens onzeker en voelen ze de behoefte hun virtuele maten om hulp te vragen. Omdat wij van Hoe Vrouwen Denken niet de beroerdste zijn, behandelen we iedere week een vraag van een man in nood op een willekeurig Nederlands of internationaal forum.
http://www.hoevrouwendenk(...)forum-sokken-in-bed/
SEX / Naakt met sokken aan.Klacht:Waar haalt ze het in godsnaam vandaan dat dit een mannenforum is?!

Het is geen forum wat hoort bij een mannenblad oid. En lang moeten zoeken naar zo'n groot forum als FOK!

!
Toevoeging:
quote:
Hallo lieve Miss Pointwood en een ieder die meeleest,
Ten eerste ben ik zeer geschokt dat u denkt dat FOK! een mannen forum is, er komen ook genoeg mannelijke vrouwen en mannen die zich voordoen als vrouwen. Daarnaast vind ik het zeer teleurstellend dat u een vraag heeft behandeld van iemand wiens voornaamste doel is om te trollen en u daarmee onderschat hoe serieus FOK! daadwerkelijk is.
Ook denk ik dat u erg weinig expertise heeft over het onderwerp en uw beantwoording van de gestelde vraag zeer tegenvallend is. Misschien dat uw seksleven heel plat is, maar veel mensen denken niet bekrompen over fetisjisme.
Ik hoop dat u de volgende keer meer uw best doet als u het FOK!-forum bezoekt.
Vriendelijke groet,
Demon_From_Heaven
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 18:05:49 ]