abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135524943
Hi,

Ik ben net bij de opticien geweest omdat ik mijn oude bril nooit draag en toch wel een bril voor dagelijks gebruik nodig heb. Na lang zoeken heb ik onderstaand type gereserveerd maar nog wel om een dag bedenktijd gevraagd. Ik ben benieuwd naar de mening van anderen, omdat je zo'n ding toch iedere dag op je gezicht zet, itt een trui die je elke dag kunt verwisselen. Het gaat om de zwarte bril, de andere is hetzelfde montuur.

Het montuur vind ik mooi en de bil zit lekker, dat het een merkbril is vind ik leuk maar net noodzakelijk. Wat ik me een beetje afvraag: is het niet ordinair om met zo'n Tommy Hilfeiger logo op je bril rond te lopen? Is toch wat anders dan op bv. een shirt.

Ik heb een vrij breed hoofd, mocht dat nog relevant zijn :')

Zouden jullie deze bril dragen en waarom wel of niet?
pi_135524961
Weet ik veel man, ik weet toch niet hoe jouw hoofd eruit ziet?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_135524991
Een bril staat bij veel mensen anders, dus ik zou het niet weten
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_135524994
Wij weten niet hoe het staat. Dus kunnen we in feite niet zeggen of je de bril aan moet schaffen.
pi_135525006
Ik vind hem opzich niet zo mooi. Nogal dikke poten en dun montuur. Maar misschien staat het jou briljant en moet je het gewoon doen...
pi_135525074
Als je hem leuk vindt staan en hij lekker moet je hem kopen. Hoe mooi een bril is is moeilijk te beoordelen als je hem niet op iemands hoofd ziet.
En dat logootje op de zijkant valt nauwelijks op, is hartstikke klein.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 15 januari 2014 @ 17:02:21 #7
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_135525180
Bij die zwarte komen de poten vrij lomp over. De onderste zou ik een veiliger keus vinden.
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
pi_135525250
De onderste is inderdaad mooier, en zoals bovenstaande posters al zeggen: Wij weten niet hoe jij eruit ziet, dus een mening daarover is nogal lastig.
pi_135525340
Tommy Hilfiger op je bril :') Not done man.
Zo lelijk.

Wat wil je laten zien? Dat je een 'dure' bril kan betalen?
Neem er 1 zonder merklogo.

Of wil je als reclamebord rondlopen, en er ook nog ZELF voor moeten betalen??
5 Ferrari's op videoband!
pi_135525821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zo lelijk.

170 euro voor een bril duur :') ?
Gewoon kopen wat je zelf mooi vind, of vraag het iemand die je goed kent (om mee te gaan) als je daar waarde aan hecht. Is nogal afhankelijk van je hoofd hè... Schijt hebben aan mensen die (positieve of negatieve) waarde hechten aan een merk, kan jou het schelen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135525838
Geen zwarte hipster bril halen :')
  woensdag 15 januari 2014 @ 17:24:00 #12
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_135525929
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zo lelijk.

En dan zelf Ferrari lopen promoten.. ;)
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
pi_135529271
Thanks voor de reacties, ik besef me dat het belangrijk is hoe mijn gezicht eruit ziet en dat dat meespeelt.

Ik heb nog eens goed naar de foto's gekeken en twijfel toch sterk. Denk dat ik nog een keer mijn keuze heroverweeg bij de opticien, maar weet niet zeker....

In de OP geef ik duidelijk aan dat een merk voor mij niet noodzakelijk is en vanwege het logo zelfs een nadeel, mijn welvaart etaleren doe ik niet door een bepaald merk bril aan te schaffen.

Een enorme hipsterbril vind ik ook niks, maar mijn huidige bril, die ik eigenlijk nooit draag, is weer het andere uiterste (heel klein). Ik zoek een middenweg.
pi_135529803
Ik weet natuurlijk niet hoe deze bril jou staat, maar als je nu al twijfelt zou ik het denk ik niet doen.,
pi_135546906
Ik vind het wel een mooie bril trouwens. Als dat logootje subtiel is geplaatst, nou boeien!
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_135554419
Ik vind 'm mooi. Lijkt qua vorm wel een beetje op mijn eigen bril.
Wat maakt dat logo nou uit? Het is heel subtiel en zo duur zijn Tommy Hilfiger brillen nou ook weer niet. :')

Maar ja, zoals al eerder gezegd, ik kan niet zien hoe hij jou staat. :)
pi_135564996
Is geen zinnig woord over te zeggen. Ik draag nu een bril die me in het schap niet echt aansprak maar die me heel goed stond toen ik hem opzette.

Daarom neem ik altijd iemand mee op brillenjacht. Twee weten (en in mijn geval: zien) meer dan één.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 16 januari 2014 @ 16:28:36 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_135565090
Je kan altijd nog een kei hip stickertje op het logo plakken, vooral met glittorz O+

Of eigenlijk, bij twijfel niet doen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')