Dat is al sinds Christus bekend.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:10 schreef Libertarisch het volgende:
"The studies tend to show that likelihood of the female orgasm is much more dependent on the female than the male"
Wat denken jullie hiervan? Waarschijnlijk of niet?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:18 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat is al sinds Christus bekend.Er zijn zat dingen die daar van invloed op zijn, maar de belangrijkste punten liggen allemaal bij de vrouwen zelf. (ontspannen zijn e.d.)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:18 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat is al sinds Christus bekend.Er zijn zat dingen die daar van invloed op zijn, maar de belangrijkste punten liggen allemaal bij de vrouwen zelf. (ontspannen zijn e.d.)
En een man moet ook ontspannen zijn!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:18 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Misschien had je dat tegen hem moeten zeggen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:32 schreef oLexie het volgende:
Ehm, dat ik bij mijn ex niet klaar kwam en bij mijn vriend wel ligt toch echt aan mijn ex hoor. Als je er niets van bakt in bed, is het je eigen fout dat ze niet komt.
Verder is dat het dan ook wel, dus ja vaak ligt het aan de vrouw maar wanneer je gewoon een loser bent in bed ligt het aan jou.
Heb het iets subtieler laten merken, ook verschillende dingen uitgeprobeerd maar hij was gewoon verre van creatief op seksueel vlak. Eigenlijk op ieder vlak...quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:35 schreef Kola het volgende:
[..]
Misschien had je dat tegen hem moeten zeggen?
Subtiele hints werken niet. Wil je iets, dan moet je het een man gewoon zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Heb het iets subtieler laten merken, ook verschillende dingen uitgeprobeerd maar hij was gewoon verre van creatief op seksueel vlak. Eigenlijk op ieder vlak...
"Verschillende dingen uitgeprobeerd" ook. Hij zat er namelijk nogal mee, dus dan ga je niet zegge van Joh je bakt er eigenlijk niet zoveel van. Heb wel veel tips gegeven, maar ook dat werkt niet. Op een gegeven moment is het ook niet meer leuk, dan wordt het een soort van Jenga.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Subtiele hints werken niet. Wil je iets, dan moet je het een man gewoon zeggen.
Ik liet een vriendin van mij met alleen mijn tong na 1 minuut al trillen. Totaal kwam ze iets van 3 keer klaar. Dat was alleen het voorspel...quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Heb het iets subtieler laten merken, ook verschillende dingen uitgeprobeerd maar hij was gewoon verre van creatief op seksueel vlak. Eigenlijk op ieder vlak...
Hij dacht dat door er gewoon overheen te likken met een op- en neer beweging, dat dat het dan wel zou doen. Handen deed 'ie verder niets mee. Als 'ie dat wel deed, was het ook niet veel soeps. Seks is niet voor hem weggelegd.![]()
Die heeft dan geluk dat ze zo snel klaarkomt. Duurt bij mij op zijn minst een kwartier.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:42 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik liet een vriendin van mij met alleen mijn tong na 1 minuut al trillen. Totaal kwam ze iets van 3 keer klaar. Dat was alleen het voorspel...
Alleen op en neer bewegen met je tong is inderdaad niet voldoende.
Alleen ik kreeg er altijd zon stijve nek van..![]()
Altijd zo geweest of? Ik kon haar ook plagen als ik wilde. Ook wel eens gedaan en dan voel je aan haar lichaam dat ze bijna het hoogtepunt heeft bereikt en dan ga je met je tong net iets anders doen waardoor het weer omlaag gaat. En maar plagen haha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:44 schreef oLexie het volgende:
[..]
Die heeft dan geluk dat ze zo snel klaarkomt. Duurt bij mij op zijn minst een kwartier.
Ja ik hoef verder niet te weten van hoe of watquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef Greyson het volgende:
[..]
Altijd zo geweest of? Ik kon haar ook plagen als ik wilde. Ook wel eens gedaan en dan voel je aan haar lichaam dat ze bijna het hoogtepunt heeft bereikt en dan ga je met je tong net iets anders doen waardoor het weer omlaag gaat. En maar plagen haha.
Af en toe krabde ze mijn rug als straf open als ik dat deed.
Hèhè.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:51 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja ik hoef verder niet te weten van hoe of wat
Maar ja, duurt bij mij gewoon ff.
maar mijn vrouw krijgt bij mij geen orgasme en bij andere mannen welquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:10 schreef Libertarisch het volgende:
Goed nieuws voor de mannen onder ons: als je bedpartner (vrouw in dit geval) geen orgasme krijgt is het niet jouw schuld!
Het blijkt dat ongeveer 40% van de capaciteit van de vrouw om een orgasme te krijgen genetisch bepaald is.
Zie: Genetic influence on female orgasm
"These results show that the wide variation in orgasmic dysfunction in females has a genetic basis and cannot be attributed solely to cultural influences."
Verder:
Zie 56:50 (dit deel en het stukje er voor gaan over het vrouwelijk orgasme)
"The studies tend to show that likelihood of the female orgasm is much more dependent on the female than the male"
Wat denken jullie hiervan? Waarschijnlijk of niet?
Ze liegt!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:56 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
maar mijn vrouw krijgt bij mij geen orgasme en bij andere mannen wel
Ligt waarschijnlijk aan haar genen en niet aan jouw meesterlijke tong dus blijkbaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:42 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik liet een vriendin van mij met alleen mijn tong na 1 minuut al trillen. Totaal kwam ze iets van 3 keer klaar. Dat was alleen het voorspel...
mijn ex had ook zo'n bijzondere tong, hoe doen jullie dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:42 schreef Greyson het volgende:
[..]
Zo'n ex heb ik ook. Mijn tweede vriendin was ook niet echt creatief op dat gebied en dacht door gewoon wat aan mijn leuter te trekken dat het altijd zou werken, wat dus niet het geval is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hij dacht dat door er gewoon overheen te likken met een op- en neer beweging, dat dat het dan wel zou doen. Handen deed 'ie verder niets mee. Als 'ie dat wel deed, was het ook niet veel soeps. Seks is niet voor hem weggelegd.![]()
Kan ik echt niet zeggen. Geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef xxNienkexx het volgende:
[..]
mijn ex had ook zo'n bijzondere tong, hoe doen jullie dat?
Vooral niet nadenken en gewoon doen. Oefenen en inventief zijn. Ik heb ook nooit klachten gehad van mijn ex'en. Zeker als we de tijd hadden kwamen zij ook meerdere keren op een avond.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef xxNienkexx het volgende:
[..]
mijn ex had ook zo'n bijzondere tong, hoe doen jullie dat?
Bij mijn ex kwam ik al naar een paar minuten maar bij mijn voorgaande partners duurde het zeker langer...quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:39 schreef Greyson het volgende:
[..]
Kan ik echt niet zeggen. Geen vergelijkingsmateriaal.![]()
Ieder vrouw is zoals hierboven aangeven ook anders. De een komt sneller dan de ander.
Meestal zie ik het aan haar lichaamstaal hoe of wat.. Maar dat is niet overal van toepassing.
Kan heel goed. Maar je moet ook kijken naar de opwinding! De ene meer zul je meer opgewonden zijn dan de andere keer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef xxNienkexx het volgende:
[..]
Bij mijn ex kwam ik al naar een paar minuten maar bij mijn voorgaande partners duurde het zeker langer...
Misschien lager we elkaar beter?
hihi, nu je het zegt, dat zou het zeker kunnen zijn!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:03 schreef Greyson het volgende:
[..]
Kan heel goed. Maar je moet ook kijken naar de opwinding! De ene meer zul je meer opgewonden zijn dan de andere keer.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:03 schreef xxNienkexx het volgende:
[..]
hihi, nu je het zegt, dat zou het zeker kunnen zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |