abonnement Unibet Coolblue
pi_135839301
quote:
12s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:26 schreef Gert het volgende:
O, enne, laat de lange neuzen nu maar komen natuurlijk:

*O* Hahahaha de camping tokkies die hier naar kijken hebben blijkbaar weer een nieuw sneu tijdverdrijf gevonden. :W

etcetera.
We gaan ze eens tellen... :D

Utopia duikt onder miljoen kijkers
pi_135839366
Op Mediacourant.nl gaan ze vast ook helemaal los nu
٩๏̯͡๏)۶
pi_135839481
De uitzending duurde trouwens gisteren 38 minuten. Een overlapping van 8 minuten met de oorspronkelijke starttijd van GTST (ong. zelfde publiek/doelgroep). Het zou kunnen dat kijkers om 8 uur begonnen te zappen. Dit wordt ook meegenomen in de gemiddelde kijkcijfers.

GTST begon echter op het moment dat Utopia afliep.
pi_135839614
DWDD en RTL Nieuws zijn echt flink omhoog in marktaandelen, dus die 20u is niet heel relevant denk ik.
  donderdag 23 januari 2014 @ 10:19:03 #130
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_135839673
Jammer, maar begrijpelijk. Ik kijk streams en vind de uitzendingen idd veel te ver achterlopen. Ik kijk nog wel omdat mijn man ook kijkt maar die is gisteren afgehaakt wegens te saai.
Utopia!
pi_135839717
Marktaandelen:
Maandag: 17,2%
Dinsdag: 16,1%
Woensdag: 13,1%
pi_135839720
Ik denk dat je het vooral niet te veel moet proberen te verklaren. Het is misschien gewoon een kut-programma?
pi_135839722
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:17 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
DWDD en RTL Nieuws zijn echt flink omhoog in marktaandelen, dus die 20u is niet heel relevant denk ik.
Er was ook geen groot nieuws gisteren toch?
pi_135839752
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:20 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat je het vooral niet te veel moet proberen te verklaren. Het is misschien gewoon een kut-programma?
Die pas in de derde week onder de miljoen duikt? Misschien toch niet zo kut?
pi_135839795
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:20 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die pas in de derde week onder de miljoen duikt? Misschien toch niet zo kut?
Goede programma's blijven gewoon consistent scoren hoor. Dit is toch gewoon een flinke daling? Vaak duurt het even bij mensen voor ze de moed opgeven. Dan komt het besef vanzelf wel dat het niet het programma is geworden dat ze hadden willen zien.
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 10:24:20 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_135839903
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Haropro het volgende:
Jammer, maar begrijpelijk. Ik kijk streams en vind de uitzendingen idd veel te ver achterlopen. Ik kijk nog wel omdat mijn man ook kijkt maar die is gisteren afgehaakt wegens te saai.
Gisteravond was wel een dodelijk slechte uitzending ja. :{
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_135839928
Ze lopen gewoon veel te ver achter, op een gegeven moment was het zelfs een dag of 10. Dat kan gewoon niet. Daar zullen ze toch snel verandering in moeten brengen om niet verder af te zakken denk ik.
pi_135840081
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Gisteravond was wel een dodelijk slechte uitzending ja. :{
Dat ja.

Vorige weken zat het nog lekker in elkaar. Leuk verhaal en boeiend om te kijken. Nu verloor ik ook mijn aandacht omdat het rommelig was, het te ver achterliep en het gewoon een grote jankboel was.
pi_135840157
Hoezo zou het meespelen dat het te ver achterloopt? Dan ga je er vanuit dat iedereen die tv kijkt die streams ook kijkt. Ik denk dat dat maar een heel klein percentage is.
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 10:31:33 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_135840172
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef Disorder het volgende:

[..]

Goede programma's blijven gewoon consistent scoren hoor. Dit is toch gewoon een flinke daling? Vaak duurt het even bij mensen voor ze de moed opgeven. Dan komt het besef vanzelf wel dat het niet het programma is geworden dat ze hadden willen zien.
Tuurlijk, er is ook sprake van beperkte houdbaarheid. Wanneer het nieuwtje eraf is en mensen zijn niet gegrepen door het concept of de deelnemers, haken ze af.
Toch is er nog wat meer aan de hand denk ik. De eerste twee weken waren de uitzendingen gewoon beter. Het lijkt wel alsof ze zijn gaan denken dat kijkers zoveel mogelijk gejank willen zien.
En dan dus nog de veel te grote achterstand. Op dinsdag 14 januari lezen mensen op nu.nl en De Telegraaf dat Lindy Utopia heeft verlaten. Dat werd op woensdag 22 januari uitgezonden. Kan gewoon niet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_135840245
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Disorder het volgende:
zou het meespelen dat het te ver achterloopt? Dan ga je er vanuit dat iedereen die tv kijkt die streams ook kijkt. Ik denk dat dat maar een heel klein percentage is.
Lindy ging er gister uit. Elk denkbaar showbizz-programma heeft daar wel iets over gezegd, op elke nieuwssite werd daarover bericht en mensen hebben erover gepraat. Dat zal voor sommige al als oud nieuws aanvoelen, terwijl ze het nu pas zagen.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 januari 2014 @ 10:47:11 #142
335263 freaky40
pi_135840727
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Op Mediacourant.nl gaan ze vast ook helemaal los nu
Tja, maar daar snappen ze ook (de meeste dan) helemaal niets van TV maken....Moeten we dus niet serieus nemen.

Ik vind het allemaal niet zo schokkend. Het blijven goede cijfers en SBS mag blij zijn met deze cijfers in de vooravond want er heeft nog nooit zo iets goeds gescoord als Utopia. Als het uiteindelijk blijft schommelen tussen de 700.000/800.000 kijkers met af en toe een uitschieter is dat prima. DGK kon alleen maar dromen van deze cijfers.
Maar ik ben het wel eens met de kritieken dat het allemaal te lang duurt, niet alleen de uitzending die behoorlijk overlapt met GTST op veel dagen (gisterenavond dan niet want commercial break om 20.00 uur), maar dat weet de gemiddelde kijker niet. Die schakelt om 20.00 uur gewoon om, en komt niet meer terug hoor. Beetje dom dus die uitloop. En natuurlijk het feit dat er te lang tussen de streams en de uitzending zit. Maar goed daar is vanuit SBS al op gereageerd en gaat actie op ondernomen worden. Kan me voorstellen dat dit niet gelijk kan gebeuren aangezien afleveringen al een aantal dagen na montage 'op de plank' liggen voor uitzending. Misschien dat er vanaf volgende week wel wat gaat gebeuren, en misschien kun je deze week al veranderingen zien. Wie zal het zeggen.
Overigens was het gisteren wel een rare TV avond. Veel programma's deden het minder, ook Danni Lowinski. En GTST heeft een belangrijke verhaallijn i.v.m. een homo huwelijk dus dat zou ook nog een verklaring kunnen wezen waarom Utopia tijdelijk even een dipje heeft. Kortom; we moeten het wel wat nuchter bekijken allemaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_135841072
Ik ben benieuwd wanneer ze het stemmen gaan uitzenden??? Je kunt nu waarschijnlijk ook nog niet bellen voor je favoriet.
pi_135841142
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef tompsv18 het volgende:
Ze lopen gewoon veel te ver achter, op een gegeven moment was het zelfs een dag of 10. Dat kan gewoon niet. Daar zullen ze toch snel verandering in moeten brengen om niet verder af te zakken denk ik.
eensch
pi_135841231
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Disorder het volgende:
Hoezo zou het meespelen dat het te ver achterloopt? Dan ga je er vanuit dat iedereen die tv kijkt die streams ook kijkt. Ik denk dat dat maar een heel klein percentage is.
Als de uitzendingen vrijwel tegelijk zouden lopen met de streams zou ik wel kijken naar de uitzending,
Puur om te kijken hoe de uitzending in elkaar wordt gezet.
Omdat het nu zover achterloopt heb ik geen zin meer om te kijken wat er 10 dagen geleden is gebeurd.
pi_135841369
Oei.
pi_135842937
De verklaring voor de daling kan eigenlijk heel simpel zijn... de kijkers zaten op de streams om de nominaties te kijken :D
pi_135844026
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef iBenny het volgende:
De verklaring voor de daling kan eigenlijk heel simpel zijn... de kijkers zaten op de streams om de nominaties te kijken :D
Laat het ze niet horen, anders krijgen we weer mass streamlocks. :')
  Admin donderdag 23 januari 2014 @ 12:44:01 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_135845029
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:25 schreef Gert het volgende:
Late uitzending: 2347 UTOPIA 247.000

Gisteravond was echt een hele slechte uitzending, ronduit saai en véél te veel gejank.
Dus of de cijfers vanavond bij trekken.....

Wat zeker niet helpt is de afstand tussen wat er gebeurt en wanneer het wordt uitgezonden.
De wisselwerking met De Telegraaf, die braaf alle ontwikkelingen meldt, is op deze manier nihil.

Als er 's zaterdag iets gebeurt, je daarover in de krant leest en je ziet het dan de dinsdag er na op TV: kan nog. Nu was er zaterdag heibel en we zagen het niet de eerste maar de tweede dinsdag er na. Kan echt niet.
Die is weer iets hoger dan de afgelopen keren. Dus is er iets rond hetzelfde tijdstip geweest dat de kijker boeiender vond.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:52:10 #150
311340 J83
New kid, be nice
pi_135845271
Het wordt tijd voor uitzendingen in het weekend, om de vertraging te verhelpen. Werd BB destijds ook in het weekend uitgezonden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')