Elvis Presley kapsel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:39 schreef Susteren het volgende:
Morgen ben ik jarig, wil graag m'n donkerblauw suede schoenen
Heb alleen een foto van de schoenen eigenlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:45 schreef swoopie het volgende:
Als je nou een beetje een lichte broek aantrekt:
[ afbeelding ]
Maar even ontopic, ik heb echt geen idee, ik zou gewoon wat proberen, ik denk wel dat je moet oppassen dat als je kleuren die dicht bij elkaar liggen aantrekt het niet gaat vloeken (e.g. blauwe schoenen + blauwe broek).
Als de broek precies dezelfde blauw is kan het wel. Twee verschillende tinten gaat niet werkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb alleen een foto van de schoenen eigenlijk
[ afbeelding ]
Is echt heel donkerblauw.
Ik vroeg niet om een foto, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb alleen een foto van de schoenen eigenlijk
[ afbeelding ]
Is echt heel donkerblauw.
Nehh die blauwe hilfiger broek is echt een andere tint.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Als de broek precies dezelfde blauw is kan het wel. Twee verschillende tinten gaat niet werken
Thx man!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef swoopie het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd alvast![]()
![]()
Waarom zag ik die laatste smiley net niet en heb ik in plaats daarvan een lullige animated gif moeten plaatsen?
Klacht: Oh nee...
Hehequote:
Denk dat ik voor licht beige chino ga met blauw gestreept hemd en blauwe pullover.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef Atta-boy het volgende:
Blauw met blauw er boven of onder combineren staat imo niet zo mooi. Ik zou gewoon die chino aandoen en een lichtblauw overhemd ofzo
Thx mainquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |