abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:19:15 #1
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135495734
Dag dames en heren des FOK!s :W

Ik heb net een appelcake in de oven gezet, maar voorheen zakten de appelstukjes allemaal naar de bodem :(

Nu heb ik dus appel ringetjes of plakjes gemaakt een inkeping gemaakt en in elkaar geschoven zodat ze bleven staan in het bakblik. :7

Ik weet niet of dit gaat werken :P maar over een uurtje weet ik meer O-)

Maar wat nu eigenlijk mijn vraag is: Hebben jullie nog andere beproefde technieken om de appel mooi verdeeld over de cake te houden, of hebben jullie nog suggesties voor een volgende keer?

Alvast bedankt :D

Gr gr
SgtPorkbeans
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:25:32 #2
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_135496131
ik doe altijd een motortje op mijn appelstukjes en daar doe ik dan een propeller aan en een hitte energie generator en als de cake dan in de oven gaat dan gaan de propellers draaien en dan gaan ze vliegen en blijven ze op de goede plek
maar pas op niet te krachtige motor gebruiken want dan vliegen ze uit de cake
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:34:38 #3
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_135496610
Ik weet niet zeker, maar misschien als je eerst een lepel bloem of paneermeel door de appelstukjes roert, dat dat scheelt?

Ben benieuwd naar het resultaat :9
All she wants and needs is just a little taste..
pi_135514559
Voordat je de appeltjes door je beslag mixt, eerst even een eetlepeltje bloem doorheen roeren. Met zo'n laagje bloem zakken ze niet naar de bodem van je cake.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:06:48 #5
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_135520940
Appelpartjes bebloemen en dan laagje beslag, laagje appelpartjes, laagje beslag, laagje appelpartjes en eindigen met een laagje beslag.

Werkt voor mij best OK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')