quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:42 schreef Nonneke het volgende:
Leuk ! zal als ik morgen tijd heb vast wat extra pindas en vetbollen ophangen om ze te lokken
Het stikt hier van de staartmeesjes, die zijn zo cute
[ afbeelding ]
idd, eerst zie je er eentje, en dan kijk je wat beter zijn het er opeens 20 hahahahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik heb zelf geen tuin, maar ga de beestjes zeker tellen in het park!
[..]![]()
![]()
![]()
Die zijn zó schattig. Bolletje Pluis met lange staart.
En als je er ééntje ziet, dan zie je er zeker nog een stuk of twintig, want ze zwermen doorgaans rond in groepen.
Je kunt gewoon in het park gaan tellen. Zelf heb ik trouwens ook geen eigen tuin maar wel een mooie grote gemeenschappelijke tuin (gedeeld met 5 appartementen). Kan het wel allemaal mooi uit m'n raam zien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef soapie het volgende:
Ik heb geen tuin of balkon, anders had ik best mee willen doen....
Ik gebruik de definitie "tuin" ook wat ruim, want ik tel gewoon alles wat ik vanuit mijn raam kan zien. Dus vogels in de bomen achter mijn tuin mogen ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:27 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb ook alleen een balkon, wel grenzend aan een plantsoen. Ik gebruik dat dan ook gewoon.
Alleen balkon zou hooguit 1 ekster oid opleveren.
En ook opvoedkundig van onschatbare waarde: dat niet iedere vogel òf een drijfsijs is òf een zangsijs.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:47 schreef SeLang het volgende:
Btw: voor Fok!-ers met kinderen is dit ook een ideale mogelijkheid om ze kennis te laten maken met de natuur. Kinderen vinden dit soort dingen tof.
Ik praat nu alleen over de omgeving van m'n huis. Als ik naar het park hier ga is er nog zat te zien hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Waar woon jij?
Hier stìkt het juist van de pimpel- en koolmezen... echt niet normaal meer.
Ah, ik dacht al... pindasnoertje ophangen in je tuin?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik praat nu alleen over de omgeving van m'n huis. Als ik naar het park hier ga is er nog zat te zien hoor.
Woon vlakbij Alkmaar.
Oh dat is wel een idee idd. Zal morgen even vetbolletjes en pinda's halen. Heb zelf een balkon, maar hang ze wel in de boom vlakbij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al... pindasnoertje ophangen in je tuin?
Ik denk ècht dat ze zo weer verschijnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh dat is wel een idee idd. Zal morgen even vetbolletjes en pinda's halen. Heb zelf een balkon, maar hang ze wel in de boom vlakbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |