Dat ben ik dan ook niet van planquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat een tijd elke dag doet heb je als je stopt echt paar dagen kater.
quote:
Hier gaat het vaak over etenquote:
Donderdag weer nuchter & fit is de planningquote:
Ik haat nuchter zijn en hardlopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Donderdag weer nuchter & fit is de planningvrijdagochtend weer hardlopen
Dan heb ik de perfecte hardloopschoen voor jouquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan niet hardlopen, alleen op blote voeten
Buiten dat gebruik het natuurlijk ook als een excuus om het niet te doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan heb ik de perfecte hardloopschoen voor jou
[ afbeelding ]
Blote-voeten-feel
Hmm, kan beter. Schommel tussen 58 en 60 heen en weer.quote:
oh jammer, bij mij moet er wat af door de laatste 6 maandenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, kan beter. Schommel tussen 58 en 60 heen en weer.
Zit ook niet echt structuur meer in het eten/sporten dus tjah, was te verwachten
Goed excuus trouwens!
Huh wtf. Hier snap ik niets van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Divje het volgende:
Ik stak een sigaret aan die nog in het pakje zat. Nu moet ik me morgen scheren want het ziet er niet meer uit
Ik dacht dat ik een sigaret in m'n mond had, maar die zat nog in het pakje. Ik stak het puntje van m'n neus in de brand waardoor ik m'n aansteker richting m'n gezicht bewoog ( iknow!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Huh wtf. Hier snap ik niets van.
godverquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een sigaret in m'n mond had, maar die zat nog in het pakje. Ik stak het puntje van m'n neus in de brand waardoor ik m'n aansteker richting m'n gezicht bewoog ( iknow!) en daardoor zijn wat snorharen weg gebrand.
Hardlopen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh jammer, bij mij moet er wat af door de laatste 6 maanden
maar komt wel binnekort.
Ben jij toevallig Surinaams?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon niet meer zoveel eten en zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |