quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog een aanrader, mijn Ma raade deze miniserie aan was schijnbaar op tv geweest.
Hij greep me bij mijn ballen en liet niet los. als je van band of brothers houd.
Deze zeker even kijken Unsere Mutter Unsere Vaterholy shitballs,
combi tussen soldaat van oranje, der untergang en band of brothers.
trailer
Klinkt goedquote:
opschieten met de subs komen van bierdopje.nl dus hopelijk vind je ze nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:53 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goedGa 'm ff downloaden want wat ik zag was duits gesproken zonder subs? Snap er de ballen van dan
Maar eerstkruip ik m'n bedje in
![]()
Trusten guyv!
Even snel gekeken en ben 'm nu aan het downloaden incl. NL & Engelse subsquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
opschieten met de subs komen van bierdopje.nl dus hopelijk vind je ze nog
Hey kerel, film was awesome hequote:
Moet de film nog afkijken want er kwam iets tussen maar van wat ik gezien heb was kickequote:Op donderdag 16 januari 2014 08:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey kerel, film was awesome hebtw wat doe jij zo vroeg op, ochtend dienst?
[ afbeelding ]
ah zo ... wacht ff je gaat nu al beginnen aan de wijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Moet de film nog afkijken want er kwam iets tussen maar van wat ik gezien heb was kicke
Ja nachtdienst gehad en was een beetje uitgelopen. Gelijk over m'n slaap heen natuurlijk.
Maar goed ik had vandaag m'n verlate kerstpakket mee dus ik dacht ik begin ff aan dat flesje wijn.
Soort slaapmutsje zeg maar.
tja waarom niet....voor mij is het nu einde van de dagquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah zo ... wacht ff je gaat nu al beginnen aan de wijn?
Eh ja dat is ook wel weer zo, wat had je gekregen voor wijntje een Chateau Mouton Rothschild 1945 of Chateau Lafite 1787 Le Montrachet, DRC 1978 Chateau Mouton Rothschild 1982?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tja waarom niet....voor mij is het nu einde van de dag
Bloemendal cape red 2012quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh ja dat is ook wel weer zo, wat had je gekregen voor wijntje een Chateau Mouton Rothschild 1945 of Chateau Lafite 1787 Le Montrachet, DRC 1978 Chateau Mouton Rothschild 1982?
Of gewoon huismerk?
quote:
Hey je zit toch niet mijn wijn belachelijk te maken he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:04 schreef theguyver het volgende:
[..]nou... enjoy.. doe mij maar een van de hier boven genoemde of gewoon een screaming eagle, elk jaar
Ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey je zit toch niet mijn wijn belachelijk te maken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik![]()
Nooit !!!precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga naar bed moet er 3 uur weer uit.
Werkse!Ich hock in meinem Bonker
TY, en nu al de fles opquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
precies.
Maar ik ga naar bed moet er 3 uur weer uit.
Werkse!
Haha, mss nog wel laterquote:
Ow dacht die gaat die serie kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, mss nog wel later
Straks een vriend helpen met schilderen in z'n nieuwe huiseerst nog ff bijkomen van hardlopen net. Eigenlijk was morgen de planning maar voelde me zo lekker vanochtend dat ik zonder te douchen ben gaan rennen
stinken nu
Dat wordt vanavond pasquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow dacht die gaat die serie kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |