abonnement Unibet Coolblue
pi_135486172
SHJN SC Databank





Onze Topic Emoticons:

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :') *)
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_135486188
*faal
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135486190
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dus... Ik mocht niet op de verjaardag van Bobo's oma komen, maar hij was vandaag bij haar en toen zei ze dat ze het wel leuk zou vinden als ik haar belde. Tuuuuurlijk. :')
Van bobo?
Of van bobo's ouders?
Of van bobo's oma?

Ik zou niet bellen trouwens, maakt me niet uit van wie het niet mag. Flikker toch op :@ :')
pi_135486202
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:58 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Waarom mocht je niet komen dan?
Ja dat vraag ik me ook af? :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135486222
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135486259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:32 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd thuis. lange dag was lang *O*
hoe gaat t met jou ziek zijn en met je nieuwe job?
pi_135486260
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Van bobo?
Of van bobo's ouders?
Of van bobo's oma?

Ik zou niet bellen trouwens, maakt me niet uit van wie het niet mag. Flikker toch op :@ :')
Van haar mocht ik niet komen. Wat ze tegen mij zei was dat als ze eenmaal één vriendin van uit zou nodigen ze dat bij al haar kleinkinderen zou moeten doen. Ze heeft maar 9 kleinkinderen en maar 2 daarvan hebben een relatie. :')
Maar de jongens zeiden dat ze nooit zo goed om kan gaan met nieuwe mensen en veranderingen enzo, en dan ben ik er straks bij terwijl het daarna misschien weer uit gaat...

Ik zei ook, als ze mij wil spreken mag ze lekker zelf bellen. :')
pi_135486282
Ermahgerd velen hoofdpijn ;( over hopelijk een uur thuis ofzo.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_135486289
Het is iig een vrij starre vrouw, die heel erg gesteld is op de familienaam. Haar eigen zoon en kleinkinderen vinden haar vooral vermoeiend, dus dat zegt wel iets...
pi_135486303
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Van haar mocht ik niet komen. Wat ze tegen mij zei was dat als ze eenmaal één vriendin van uit zou nodigen ze dat bij al haar kleinkinderen zou moeten doen. Ze heeft maar 9 kleinkinderen en maar 2 daarvan hebben een relatie. :')
Maar de jongens zeiden dat ze nooit zo goed om kan gaan met nieuwe mensen en veranderingen enzo, en dan ben ik er straks bij terwijl het daarna misschien weer uit gaat...

Ik zei ook, als ze mij wil spreken mag ze lekker zelf bellen. :')
Als het zo moet, zou ik ook niet bellen. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_135486314
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

hoe gaat t met jou ziek zijn en met je nieuwe job?
tweede dag werk, ging best goed. Ik ben wel echt, serieus, als de dood dat ik weer ziek word. Ik wil me namelijk NIET ziekmelden (het is op uitzendbasis) Dus ik slik velen multi vitaminen, drink vruchtenshakes enzo, en hoop maar 't beste ervan :X
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135486318
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Van haar mocht ik niet komen. Wat ze tegen mij zei was dat als ze eenmaal één vriendin van uit zou nodigen ze dat bij al haar kleinkinderen zou moeten doen. Ze heeft maar 9 kleinkinderen en maar 2 daarvan hebben een relatie. :')
Maar de jongens zeiden dat ze nooit zo goed om kan gaan met nieuwe mensen en veranderingen enzo, en dan ben ik er straks bij terwijl het daarna misschien weer uit gaat...

Ik zei ook, als ze mij wil spreken mag ze lekker zelf bellen. :')
Ik zou niet bellen, en niet eens willen dat dat mens me belt want straks blijft ze bezig met mensen bellen op haar verjaardag :'(.

Moet ze lekker zelf weten maar dan moet ze ook niet janken dat ze niets van jou heeft gehoord. En sommige mensen zijn gewoon dom, dus niks van aantrekken *O*
pi_135486321
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Als het zo moet, zou ik ook niet bellen. :')
Dacht het sowieso niet. :') We hebben drie maanden iets, ik heb haar 1x gezien en toen ook niet heel utigebreid gesproken. Waarom zou ik haar bellen? :')
pi_135486342
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik zou niet bellen, en niet eens willen dat dat mens me belt want straks blijft ze bezig met mensen bellen op haar verjaardag :'(.

Moet ze lekker zelf weten maar dan moet ze ook niet janken dat ze niets van jou heeft gehoord. En sommige mensen zijn gewoon dom, dus niks van aantrekken *O*
Het ging geeneens om haar verjaardag, die is nu al twee weken geleden. Maar gewoon, ze zou het wel leuk vinden als ik een keer belde. :') :{w
pi_135486370
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Het ging geeneens om haar verjaardag, die is nu al twee weken geleden. Maar gewoon, ze zou het wel leuk vinden als ik een keer belde. :') :{w
How
about
no.
pi_135486375
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dacht het sowieso niet. :') We hebben drie maanden iets, ik heb haar 1x gezien en toen ook niet heel utigebreid gesproken. Waarom zou ik haar bellen? :')
En dit :')
pi_135486398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dacht het sowieso niet. :') We hebben drie maanden iets, ik heb haar 1x gezien en toen ook niet heel utigebreid gesproken. Waarom zou ik haar bellen? :')
HOW ABOUT NO
pi_135486420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

tweede dag werk, ging best goed. Ik ben wel echt, serieus, als de dood dat ik weer ziek word. Ik wil me namelijk NIET ziekmelden (het is op uitzendbasis) Dus ik slik velen multi vitaminen, drink vruchtenshakes enzo, en hoop maar 't beste ervan :X
Jeej dat het wat beter gaat en werk goed is :D

En welnee joh, gewoon lekker gezond eten wat extra vitamientjes en vooral nite teveel stressen om ziek worden!
pi_135486443
Ik wilde volgende week bij mir langsgaan maar ben nog half verkouden dus doe maar niet harhar :')
pi_135486458
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jeej dat het wat beter gaat en werk goed is :D

En welnee joh, gewoon lekker gezond eten wat extra vitamientjes en vooral nite teveel stressen om ziek worden!
jA HE? IK PROBEER HET LOS TE LATEN MAAR DE ANGST SLAAT AF EN TOE IN VOLLE VAART TOE. oh kut caps, sorry. Ik vind het zo eng. heb er wel zin in, wil gezond zijn en lekker werken enzo.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135486596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

How
about
no.
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

HOW ABOUT NO
O+ O+
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:26:19 #22
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_135496172
aardappelzak meldt zich
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:38:19 #23
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_135496843
vandaag 2 keer de vraag gehad of ik was afgevallen 8-)

En ik moest presentatie doen vandaag, kreeg ik achteraf te horen van klasgenoot dat ik hele rare vlekken op m'n broek had bij m'n kont, het leek net alsof ik was doorgelekt want het waren bruin/rode vlekken. dus ik daarna snel naar de wc om te checken of ik niet spontaan ongesteld was geworden :') niks aan de hand, het zit dus echt aan de buitenkant van m'n broek. dus ik denk dat die vlekken verf zijn oid, ik hoop dat die vlekken eruitgaan in de was aangezien dit nog de enige spijkerbroek is die ik heb :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_135496967
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Diconnected het volgende:
vandaag 2 keer de vraag gehad of ik was afgevallen 8-)

En ik moest presentatie doen vandaag, kreeg ik achteraf te horen van klasgenoot dat ik hele rare vlekken op m'n broek had bij m'n kont, het leek net alsof ik was doorgelekt want het waren bruin/rode vlekken. dus ik daarna snel naar de wc om te checken of ik niet spontaan ongesteld was geworden :') niks aan de hand, het zit dus echt aan de buitenkant van m'n broek. dus ik hoop dat die vlekken eruitgaan in de was aangezien dit nog de enige spijkerbroek is die ik heb :')
Nice 8-)

Wel balen als die vlekken er niet meer uitgaan. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:44:57 #25
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_135497179
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nice 8-)

Wel balen als die vlekken er niet meer uitgaan. -O-
Ja ik hoop echt heel erg dat ze er uit gaan idd -O- heb nog wel een skinny jeans liggen maar die is vrij laag dus die moet ik met langere shirtjes/vestjes dragen en die heb ik ook niet zoveel :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')