Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
tuurlijk.quote:
Wat ben jij de laatste tijd negatief. Zit je niet lekker in je vel?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk.
en als iedereen gewoon eens voor zijn eigen deur zou vegen en niet zomaar oordeelt over een ander zou het heel veel schelen.
Ik zit goed in mn vel, en dat negatieve valt wel mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd negatief. Zit je wel lekker in je vel?
water drinken en in je buik mengenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had net een grote kan siroop gemaakt, maar blijkbaar veelste sterk (hoe verder ik beneden in de kan kwam hoe meer ik dat merkte) en nu heb ik buikpijn
/firstwirldproblems.
daarom drink ik dus geen siroopquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had net een grote kan siroop gemaakt, maar blijkbaar veelste sterk (hoe verder ik beneden in de kan kwam hoe meer ik dat merkte) en nu heb ik buikpijn
/firstwirldproblems.
Volgende keer eerst even roeren voordat je aan de zuip gaatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik drink hem meestal wel sterk, maar dan ishet meestal maar 1 glas. Maar nu heb ik 3 glazen gehad ofzoen ik heb hem net weer tot bovenin gevuld met water en dan is ie nog best donker nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |