ik weet nog niet of ik in Rotterdam ga wonenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je in rotterdam gaat wonen is dat not done
Best wel ergquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
had ik verteld dat ik iemand op fb tegen kwam die een heel raar hoofd had en dat ik dacht dat ze Photo Booth had gebruikt. Maar dat toen ik verder door haar foto's keek ze gewoon zo'n hoofd heeft
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef xcachet het volgende:
wooooow die rechter heeft echt een raar hoofdBeetje lang misschien, maar niet raar. Niks echt mis mee eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
toto welquote:
hij vindt dat je een rotkop hebtquote:
ik had ook laatst iemand die zat mee te lezen toen ik met Prom aan het whatsappen was..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gisteren las een mevrouw mee toen ik op fok zat in de bus zat
erg leuk
Rechts of links? Je moét kiezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff zoekenquote:
Ik kom er nu achter dat los ipv open een twents iets is.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rechts of links? Je moét kiezen.linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Rechts of links? Je moét kiezen.ik kan niet kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
haha is ook echt zo, ik zeg ook losquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat los ipv open een twents iets is.
[..]
Rechts of links? Je moét kiezen.links danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Rechts of links? Je moét kiezen.linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken iemand die op der lijktquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga ook voor links, lijkt iets meer zelfrespect te hebben op een of andere manier
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:07 schreef Jimbo het volgende:
ik ga voor rechts, die zou het anaal ook doen
truequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef supersof het volgende:
dat zijn echt kut wijven dat zie je zo
[..]
Rechts of links? Je moét kiezen.Allebei te lelijk. Dus het is sowieso kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
makkelijk =/= slet =/= aidsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarschijnlijk is het de jager in mij, maar makkelijk vind ik eigenlijk best heel onaantrekkelijk.
Ik wil ook alles wat ik niet kan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow, misvormd hoofd![]()
inb4 jimbo: was het maar kut, dan...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allebei te lelijk. Dus het is sowieso kut.
je zou ze wel doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef supersof het volgende:
dat zijn echt kut wijven dat zie je zo
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef xcachet het volgende:
ET PHONE HOME!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow, misvormd hoofd
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow, misvormd hoofd
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
nee manquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
inb4 jimbo: was het maar kut, dan...
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarschijnlijk is het de jager in mij, maar makkelijk vind ik eigenlijk best heel onaantrekkelijk.
Ik wil ook alles wat ik niet kan hebben
Ach, hij mag ze hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
inb4 jimbo: was het maar kut, dan...
OBJECTION !quote:
jij bent een objectquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.
[..]
Ach, hij mag ze hebben.
Ik wacht nog wel een jaartje voor een echt leuk meisje.
jij doet een object (na)quote:
ik snap deze nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |