Je bedoelt : Nee heb je , ja ken je krijgen ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hoeft haar ook niet te dwingen maar gewoon op date vragen, zoals je bij je ex ook al deed..
Ja heb je, nee kan je krijgen
Dat doe ik sowieso wel. Maar ik merk toch echt dat vrouwen minder reageren als je jonger/kleiner bent, en daar kan je niets aan veranderen. En als ze mij echt niet willen, ben ik niet te beroerd ze te vertellen dat ik ze bekrompen vindquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hoeft haar ook niet te dwingen maar gewoon op date vragen, zoals je bij je ex ook al deed..
Ja heb je, nee kan je krijgen
Hij gebruikt je pistool.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Je bedoelt : Nee heb je , ja ken je krijgen ?
Laat me raden; jij gelooft ook dat vrouwen liever een man hebben die naar ze luistert en rekening houdt met haar gevoelens ? Enzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef rolklem het volgende:
[..]
Hoe zou je geen gehoor kunnen geven aan dit soort dingen? Je kan een vrouw niet dwingen met je te daten.
Humor doet wonderenquote:
En dat plagen liefde vragen is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laat me raden; jij gelooft ook dat vrouwen liever een man hebben die naar ze luistert en rekening houdt met haar gevoelens ? Enzo?
Niet op de manier die jij bedoelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laat me raden; jij gelooft ook dat vrouwen liever een man hebben die naar ze luistert en rekening houdt met haar gevoelens ? Enzo?
Kusjes, geen liefde!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef complicate het volgende:
[..]
En dat plagen liefde vragen is.
kusjesquote:
Ik heb toch degelijk humor.quote:
Ik denk dat dat geheel afhankelijk is van de kerel en hoe die het brengt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:58 schreef K44S het volgende:
Maar wat is nu een typische openningszin waar jij voor zou gaan?
Gewoon de bal bij haar leggen:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geheel afhankelijk is van de kerel en hoe die het brengt.
"waar jij voor zou gaan" Ik denk dat als je met "hoi" aankomt, je de grootste kans hebt dat iemand gewoon wat terug zegt
Meh, dat zal ze zeggen: hoiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geheel afhankelijk is van de kerel en hoe die het brengt.
"waar jij voor zou gaan" Ik denk dat als je met "hoi" aankomt, je de grootste kans hebt dat iemand gewoon wat terug zegt
"Heylaba, çavatjes?" en dan lachenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb toch degelijk humor.
Misschien ben ik iets te flauw en bijdehand.
Maar wat is nu een typische openningszin waar jij voor zou gaan?
Ja hoor, met jouw ( ik haat dit soort standaard gesprekken. )quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan zeg jij: ''alles goed?''![]()
Heylaba, çavacesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef complicate het volgende:
[..]
"Heylaba, çavaces?" en dan lachen
Dan maak je er toch wat anders van? Gaat erom dat je ze het gesprek met je aangaat. En dat gebeurd vaak bij een 'hoi'.. Hoe je het dan verder doet, dat is aan jou.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja hoor, met jouw ( ik haat dit soort standaard gesprekken. )
Zeg je echt 'jouw'?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja hoor, met jouw ( ik haat dit soort standaard gesprekken. )
Ik zou dan gelijk weglopen. Kan niet omgaan met zulke proleten.quote:
Dan zeg ik "cliché", amai seg wat is het hier koud terwijl ik jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |