Ach, uitkeringstrekkers kunnen nog best inventief zijn als het aankomt op geld verdienen zonder er écht voor te werkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Godverdomme, zoveel moeite voor zo weinig gelddit soort mensen
Fixed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, buitenlanders kunnen nog best inventief zijn als het aankomt op geld verdienen zonder er écht voor te werken
In het kleine pittoreske Fijnaart wonen amper buitenlanders, dus het zijn echt de junkies/skinheads/uitkeringstrekkers die het doenquote:
Fijnaart? Wut? Doei.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In het kleine pittoreske Fijnaart wonen amper buitenlanders, dus het zijn echt de junkies/skinheads/uitkeringstrekkers die het doen
Wat moet het heerlijk zijn om je nog druk te kunnen maken over Nederlanders. Je telt niet meer mee.quote:
Ik ken genoeg Nederlanders die ik liever het land zie verlaten dan sommige allochtonen die ik kenquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:42 schreef Kotzooi het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn om je nog druk te kunnen maken over Nederlanders. Je telt niet meer mee.
Steen & Spinal!quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Nederlanders die ik liever het land zie verlaten dan sommige allochtonen die ik ken![]()
[ afbeelding ]
dit soort types bijvoorbeeld
Spinal en Steenquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Nederlanders die ik liever het land zie verlaten dan sommige allochtonen die ik ken![]()
[ afbeelding ]
dit soort types bijvoorbeeld
Veel kratten halen en een kunstwerk mee maken. stuk of 80 kratten en een grolsch bierflesje namaken met krattenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:00 schreef sciter het volgende:
Ik moet creatief zijn met bier, dus ik had ze nodig. Het moet kunstig zijn. Iemand ideeën wat je ermee kan doen? Ik heb wel een idee, maar dat is net iets te matig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |