K&W. Maar met wat geduld wordt ie vanzelf verplaatst dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:44 schreef jolanda1961 het volgende:
thanks
ik kan echt niet vinden waar ik dan moet zijn, dus ik zie hem vanzelf wel weer ergens verschijnen
Bedankt voor de input, dan kunnen we K&W en nog wat andere fora dus opdoeken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef RichardDawkins het volgende:
Jep. Hier erover posten werkt 100x beter dan ff kort googlen.
Lordie lordie.
Weet je het type vaatwasser? Maakt meedenken een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef jolanda1961 het volgende:
mijn buurman (ong 80jr) stond net aan de deur of mijn man ff naar zijn afwasmachine wilde kijken, want hij ging niet meer goed op slot, dus nu denkt mijn man dat het slot gebroken is???? is dit makkelijk te vervangen (of kan er nog een andere oorzaak zijn, de deur sluit in ieder geval niet goed)
thanks alvast
Als je denkt (ik wel) dat in de meeste gevallen het zo zit qua nut. Dan misschien wel ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedankt voor de input, dan kunnen we K&W en nog wat andere fora dus opdoeken?
Ik schop het topic naar K&W.
Haha, ik bedoel echt het serienummer. Een reeks van cijfers en/of letters wat ergens op de machine staat. Misschien in de deur of zo? En vast en zeker op het garantiebewijs.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |