abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135577541
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:03 schreef glannie het volgende:
Naja, ik vind 32 watt op zich best meevallen. Ik stel zelf een nieuwe kant en klare nas steeds meer uit, puur omdat ik liever zelf iets wil maken. Repareren en uitpakken is gewoon een verschrikking op die kant en klare nasjes. Zelf bouwen is veel aantrekkelijker voor mijn gebruik. :)
Ja, dat dacht ik dus ook. En je leert er meer van dan een kopen en de mogelijkheden zijn eindeloos.
Daarbij beschikt het systeem ook over vele betere hardware en is goedkoper in aanschaf (prijs/kwaliteit). Ik gebruik hem momenteel ook als HTPC en speelt probleemloos 1080p, 3d, etc af :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_135644232
Ik zoek een goede usenet voor het programma spotnet.
Eisen:
-Ongeveer 800.000 spots.
-Ongeveer 8 euro per maand.
-Ongeveer 1100 dagen retentie.
-Snel.
-Dat meerdere computers met 1 account kunnen, maar de computers zitten wel op hetzelfde IP.

M.v.g. Ben
pi_135646052
Als computers op 1 ip zitten dan is het geen account sharing, dus die extra eis kan afvallen.

Eweka voldoet opzich prima aan je eisen.
Met meerdere computers op 1 ip moet je eigenlijk gewoon een goeie nas aanschaffen, allemaal vanaf die NAS streamen. Ideaal! :)
Hoef je alles ook maar 1x te downloaden.
pi_135674330
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 16:35 schreef benniesmerrie het volgende:
Eisen:
-Ongeveer 800.000 spots.
-Snel.
-Dat meerdere computers met 1 account kunnen, maar de computers zitten wel op hetzelfde IP.

M.v.g. Ben
http://nl.supernews.com/super-special/

Wat mij betreft fijner dan eweka! In ieder geval sneller en meer verbindingen! Die 8 verbindingen bij eweka is me net te weinig!
pi_135767114
Weer verlengt bij SunnyUsenet. :) Nu nog op zoek naar een goede site. Ik draaide eerst spotweb, maar daar begin ik niet meer aan. Ik mis nzbmatrix. :'(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135769417
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef dimmak het volgende:
Weer verlengt bij SunnyUsenet. :) Nu nog op zoek naar een goede site. Ik draaide eerst spotweb, maar daar begin ik niet meer aan. Ik mis nzbmatrix. :'(
Usenet crawler of nzbchronicle?
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_135769771
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef dimmak het volgende:
nmatrix ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_135774247
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Usenet crawler of nzbchronicle?
www.supershadow.nl gebruik ik nog altijd heel vaak :) :Y
pi_135792667
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:21 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

www.supershadow.nl gebruik ik nog altijd heel vaak :) :Y
quote:
Unable to connect to database:
SQLSTATE[HY000] [2002] No connection could be made because the target machine actively refused it.

Please make sure your database server is up and running and your connection parameters are set
pi_135794445
Toen net deed ie het nog.
pi_135794621
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef µ het volgende:

[..]

nmatrix ^O^.
^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135815575
www.nzbserver.com is ook een goede
pi_135832135
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 16:35 schreef benniesmerrie het volgende:
Eisen:
-Ongeveer 800.000 spots.
-Snel.

M.v.g. Ben
Gebruik al jaren eweka 7,5 per maand,
Ik zwaai naar dieren.
pi_135837541
Wie weet een goede nzb-indexer die veel Nederlandse boeken een tijdschriften in het archief heeft staan?
pi_135857867
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:01 schreef LWD-Godius het volgende:
Wie weet een goede nzb-indexer die veel Nederlandse boeken een tijdschriften in het archief heeft staan?
heb ook tijdje zitten zoeken achterr tijdschriften en sommige comics en t'is gewoon een hopeloze zaak.
pi_135858158
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:29 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb ook tijdje zitten zoeken achterr tijdschriften en sommige comics en t'is gewoon een hopeloze zaak.
Kun je eens zeggen welke boeken je zoekt, want zie ergens wel vrij veel NL'se bookcollections staan.
Maar geen idee of je dat perse allemaal zoekt. ;)

Dit is bijv 1 van de Collection's pack.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo zijn er nog 60. ;)

Staan ook Comic reeksen bij. Dus geef daarvan ook eens aan wat je zoekt.
Kan ik kijken wat er tussen staat.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_135858828
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:35 schreef Rainesz het volgende:
Kun je eens zeggen welke boeken je zoekt, want zie ergens wel vrij veel NL'se bookcollections staan.
Maar geen idee of je dat perse allemaal zoekt. ;)

Dit is bijv 1 van de Collection's pack.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo zijn er nog 60. ;)

Staan ook Comic reeksen bij. Dus geef daarvan ook eens aan wat je zoekt.
Kan ik kijken wat er tussen staat.
van strips:
DC comics The flash (1987)
Archie Comics Mega Man (2011)
Rooie oortjes collectie (had geen seeders)

en van tijdschriften eigenlijk gewoon quest en quest psychologie
ken eigenlijk niet zoveel van goeie tijdschriften
pc boekjes zijn ook wel interessant

maar ik ben niet vies van torrents ik kijk op beide :P
ik gebruik mylar voor comics te downloaden maar veel oude stuff is niet te downloaden
voor manga gebruik ik deze android app: http://www.manga-watcher.com/
weet niet of er betere zijn maar toch :P

van boeken lezen begin ik scheel te kijken daarom lees ik dingen met niet veel tekst :P
ook tegen dat ik aan het einde van de pagina zit ben ik al vergeten wat er staat

maar af en toe een strip is wel leuk tussen de series kijken door
maar ben nog niet zo lang met strips bezig dit is mijn lijstje: http://i.imgur.com/vl6BFZr.png
via torrent heb ik wel veel nederlandstalige strips kunnen downloaden ale toch de bekende.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2014 18:00:24 ]
pi_135862592
Iemand nog goeie indexers in het verschiet? :)
Ben toe aan uitbreiding :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_135877136
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef µ het volgende:

[..]

nmatrix ^O^.
is dat echt 5dollar voor upgrade?

toch vlug een account aangemaakt.
pi_135882361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:51 schreef redboyke het volgende:

[..]

is dat echt 5dollar voor upgrade?

toch vlug een account aangemaakt.
Geen idee hoe veel het nu is. Ik heb meer dan twee keer zo veel betaald iig.
జ్ఞ‌ా
pi_135897560
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:49 schreef µ het volgende:

[..]

Geen idee hoe veel het nu is. Ik heb meer dan twee keer zo veel betaald iig.
heb nu nMatrix Contributor
waar kan je zien hoeveel api hits je nog over hebt?ik wil zien of ik er echt 10.000 heb
pi_135899384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb nu nMatrix Contributor
waar kan je zien hoeveel api hits je nog over hebt?ik wil zien of ik er echt 10.000 heb
1https://www.nmatrix.co.za/profile

API Hits Today:
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:19:51 #48
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_136050244
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat nzb's niet meer te downloaden zijn, terwijl ze nog niet langer dan een dag bestaan. In SABnzbd krijg ik de melding 'Download mislukt - Buiten de server bewaartijd?'. Ik download via Eweka. In de comments van de verschillende spots lees ik dat meerdere mensen hiermee te maken hebben. Wat is hier de oorzaak van en kan het worden opgelost?

Voor een serie als Banshee moet ik nu elke keer een week langer wachten tot er een encrypted nzb beschikbaar is.. :(
"I'm in the empire business"
pi_136050346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:19 schreef Buster91 het volgende:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat nzb's niet meer te downloaden zijn, terwijl ze nog niet langer dan een dag bestaan. In SABnzbd krijg ik de melding 'Download mislukt - Buiten de server bewaartijd?'. Ik download via Eweka. In de comments van de verschillende spots lees ik dat meerdere mensen hiermee te maken hebben. Wat is hier de oorzaak van en kan het worden opgelost?

Voor een serie als Banshee moet ik nu elke keer een week langer wachten tot er een encrypted nzb beschikbaar is.. :(
gewoon een publichd torrent gebruiken
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_136050532
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:19 schreef Buster91 het volgende:

It's fun to stay at the DMCA!

Zet Sickbeard of Nzbdrone op. En neem een block account bij een provider met een andere backbone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')