Mooi foto van ons meisjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was even zoeken maar ik wist dat ik 'm nog had: Bwennie in de box.
[ afbeelding ]
die postte ze als raadplaatje in RjPvD
Ik had hem nog niet gehoord, ... tranen in mijn ogen. Bedankt voor het delen Fritsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wil dit toch nog ff delen, Maxime de dochter van Bwenniebren met haar band
Mister & Mississippi 'n eerbetoon heeft geschreven voor Brenda....
en hier de link van de gehele interview op 3FM
http://m.3fm.nl/mobiel/ni(...)ntroerende-clip-bij-'We-Only-Part-To-Meet-Again
Graag gedaan Jianquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gehoord, ... tranen in mijn ogen. Bedankt voor het delen Frits
Heel veel sterkte toegewenst Frits!quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag alweer 2 jaar geleden dat Brenda het aardse heeft verlaten. Mis haar nog altijd heel
veel, maar ze zit in m'n hart en zal haar nooit vergeten. Bren je bent 'n wereldwijf.... Love You!
To The Moon and Back! Xxx
[ afbeelding ]
Wat een mooie vrouw . Sterkte Frits .quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag alweer 2 jaar geleden dat Brenda het aardse heeft verlaten. Mis haar nog altijd heel
veel, maar ze zit in m'n hart en zal haar nooit vergeten. Bren je bent 'n wereldwijf.... Love You!
[ afbeelding ]
Sterkte Fritsie.. Zag dr dochter nog optreden in het Glazen Huis vorige maand in SR15.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja voor mij als de dag van gister.... ik begon vandaag 5 jaar geleden aan mn 1e chemokuur en bestraling. Brenda had ik de dag er voor nog aan de telefoon, die me moed in praatte.quote:
Dikke knuffel Fritsiequote:Op zondag 13 januari 2019 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lieve Brenda, vandaag alweer 5 jaar geleden dat je het aardse heb moeten verlaten.
Ik/We missen je nog steeds. Dikke knuf naar boven Xxx
[ afbeelding ]
Thx Frits...quote:Op zondag 13 januari 2019 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lieve Brenda, vandaag alweer 5 jaar geleden dat je het aardse heb moeten verlaten.
Ik/We missen je nog steeds. Dikke knuf naar boven Xxx
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |