quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef eensdagdroomster het volgende:
[..]
Ook van mij een knuf, voor Brenda en voor jou Frits
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lieve Bren, morgen alweer 'n jaar geleden dat je heen ging en nog elke dag spook je
door m'n hoofd. Ik zal je nooit vergeten mooi mens. Dikke knufff daar boven Xxx
[ link | afbeelding ]
xxx Ook voor jou lieffie.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lieve Bren, morgen alweer 'n jaar geleden dat je heen ging en nog elke dag spook je
[ link | afbeelding ]
Maxime haar dochter is de zangeres van Mister & Mississippiquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:41 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ken haar en haar verhaal niet. Ik ben wel benieuwd wat haar band met Mister en Mississippi was?
Uiteraard sterkte aan de nabestaanden!
Dank je wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maxime haar dochter is de zangeres van Mister & Mississippi
Ben van Brenda 'n goede vriend, heb haar jaren geleden leren kennen hier en op VOL. En zijn heel vaakquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:51 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dank je wel.
Volgens mij ben jij haar man/vriend of niet? Heb je het afgelopen jaar vol kunnen houden?
En is ze daarin geslaagd?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben van Brenda 'n goede vriend, heb haar jaren geleden leren kennen hier en op VOL. En zijn heel vaak
samen op stap geweest naar Meetings etc. En ja Bwennie zat en zit nogsteeds in m'n hart, ook al omdat ze overleed op de dag dat ik aan m'n 1e chemokuur van 'n week begon. Had haar 2 dagen voor haar overlijden nog aan de foon en toen was ze al zo ziek dat ze amper kon praten en mij nog ff
'n hart onder de riem stak en me vertelde dat ze mijn ellende mee zou nemen naar boven...
Ik hoop dat dat moment snel gaat komen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja de tumor is weg gelukkig, ben nog niet genezen verklaard maar dat duurt nog even.
Thanksquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:07 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat moment snel gaat komen.
Beterschap.
Dikke knuffquote:Op maandag 12 januari 2015 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi foto van ons meisjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was even zoeken maar ik wist dat ik 'm nog had: Bwennie in de box.
[ afbeelding ]
die postte ze als raadplaatje in RjPvD
Ik had hem nog niet gehoord, ... tranen in mijn ogen. Bedankt voor het delen Fritsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wil dit toch nog ff delen, Maxime de dochter van Bwenniebren met haar band
Mister & Mississippi 'n eerbetoon heeft geschreven voor Brenda....
en hier de link van de gehele interview op 3FM
http://m.3fm.nl/mobiel/ni(...)ntroerende-clip-bij-'We-Only-Part-To-Meet-Again
Graag gedaan Jianquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gehoord, ... tranen in mijn ogen. Bedankt voor het delen Frits
Heel veel sterkte toegewenst Frits!quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag alweer 2 jaar geleden dat Brenda het aardse heeft verlaten. Mis haar nog altijd heel
veel, maar ze zit in m'n hart en zal haar nooit vergeten. Bren je bent 'n wereldwijf.... Love You!
To The Moon and Back! Xxx
[ afbeelding ]
Wat een mooie vrouw . Sterkte Frits .quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag alweer 2 jaar geleden dat Brenda het aardse heeft verlaten. Mis haar nog altijd heel
veel, maar ze zit in m'n hart en zal haar nooit vergeten. Bren je bent 'n wereldwijf.... Love You!
[ afbeelding ]
Sterkte Fritsie.. Zag dr dochter nog optreden in het Glazen Huis vorige maand in SR15.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja voor mij als de dag van gister.... ik begon vandaag 5 jaar geleden aan mn 1e chemokuur en bestraling. Brenda had ik de dag er voor nog aan de telefoon, die me moed in praatte.quote:
Dikke knuffel Fritsiequote:Op zondag 13 januari 2019 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lieve Brenda, vandaag alweer 5 jaar geleden dat je het aardse heb moeten verlaten.
Ik/We missen je nog steeds. Dikke knuf naar boven Xxx
[ afbeelding ]
Thx Frits...quote:Op zondag 13 januari 2019 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lieve Brenda, vandaag alweer 5 jaar geleden dat je het aardse heb moeten verlaten.
Ik/We missen je nog steeds. Dikke knuf naar boven Xxx
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |