quote:Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef KaoloJoeka het volgende:
In de hedendaagse maatschappij is dat gewoon mogelijk. Als je het met tong doet loop je wel de kans op een aanklacht voor verkrachting.
Tongzoenen is geen verkrachting meerquote:
Ze heeft weleens met jongens gezoend. Alleen denken lesbische meisjes echt zo? Ik heb altijd het gevoel dat lesbische meisjes, ook al hebben ze een voorkeur voor vrouwen, tevens met mannen gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef WitteMuur het volgende:
Ze is lesbisch en dus lijkt het me niet dat ze dat fijn zou vinden.. Of zou jij graag opeens door een jongen gezoend willen worden?
Ze is best schattig, geen slet, gaat volgens mij alleen wel met veel meisjes. Maar ze ziet er schattig uit, ik denk dat ik haar daardoor alleen aantrekkelijk vindt ( ? ). Ze ziet er namelijk zo schattig uit dat ik haar wil zoenen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef richolio het volgende:
Veel jongens lukt dat serieus gewoon..Echt sletten, die meisjes. Zelf zou ik het niet durven, heb er de ballen niet voor.
Goed om te weten. Jij brengt mij op ideeën.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Tongzoenen is geen verkrachting meer
Overigens denk ik niet echt dat ze een aanklacht tegen mij indient, ze zoent best vaak zei ze tegen mij...
Ja, anders zijn ze bi..quote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ze heeft weleens met jongens gezoend. Alleen denken lesbische meisjes echt zo? Ik heb altijd het gevoel dat lesbische meisjes, ook al hebben ze een voorkeur voor vrouwen, tevens met mannen gaan.
Dat heb ik ook soms wel eensquote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ze is best schattig, geen slet, gaat volgens mij alleen wel met veel meisjes. Maar ze ziet er schattig uit, ik denk dat ik haar daardoor alleen aantrekkelijk vindt ( ? ). Ze ziet er namelijk zo schattig uit dat ik haar wil zoenen.
Ja klopt ook wel wat je zegt..quote:
Ik ken haar een jaar, en eerlijk gezegd vind ik haar nu pas echt schattig en zo. Kans is overigens ook zeer groot dat ze me als normale vriend ziet hoor. Dacht er overigens niet aan om haar nu te zoenen of zo, maar aan het einde van het jaar. Ik ga namelijk hierna naar de uni. Voor nu was ik benieuwd naar antwoordenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms wel eensIk doe het alleen niet. Misschien is eerst daten wat handiger, dan meteen op dr bek pakken
Als je lesbisch is kan ze geen uitzondering maken, slimmerd. Of kan jij ook uitzonderingen maken voor jongens terwijl je hetero bentquote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel wat je zegt..
En toch heb ik het gevoel bij haar dat ze tevens wel voor een jongen zou gaan, en niet zozeer omdat ik het zelf wil, maar dat voel ik wel aan eerlijk gezegd. Of maken deze mensen geen uitzonderingen?
Als je zo stelt niet, maar ik kan me wel voorstellen dat homo's met meisjes zoenen en lesbische meisjes met jongens eerlijk gezegd. Overigens heb je ook vaak meisjes die voor de lol met elkaar zoenen en die niet lesbisch zijn. Of homo's die trouwen met een vrouw, omdat ze bang zijn hun geaardheid te tonen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Als je lesbisch is kan ze geen uitzondering maken, slimmerd. Of kan jij ook uitzonderingen maken voor jongens terwijl je hetero bent
Ze kunnen altijd nog bezig zijn op seksueel gebied. Of friends with benefitsquote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Als je lesbisch is kan ze geen uitzondering maken, slimmerd. Of kan jij ook uitzonderingen maken voor jongens terwijl je hetero bent
Relatie zal het inderdaad nooit wordenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog bezig zijn op seksueel gebied. Of friends with benefitsMaar echt een relatie gaat m dan niet worden nee
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Tongzoenen is geen verkrachting meer
Overigens denk ik niet echt dat ze een aanklacht tegen mij indient, ze zoent best vaak zei ze tegen mij...
Bron: wikiquote:Bij dit seksueel binnendringen (seksuele penetratie) gaat het niet alleen om het gedwongen ondergaan van een geslachtsgemeenschap. Een verkrachting kan ook het ongewenst binnendringen zijn in anus of mond. De penetratie hoeft niet per se met de penis te worden uitgevoerd: binnendringen met vingers of voorwerpen kan verkrachting opleveren. Volgens de Hoge Raad valt tongzoenen niet onder verkrachting. [2]
Nee, lesbische meisjes gaan gewoon voor vrouwen, doen ze ook dingen met mannen dan zijn ze bi-seksueel.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ze heeft weleens met jongens gezoend. Alleen denken lesbische meisjes echt zo? Ik heb altijd het gevoel dat lesbische meisjes, ook al hebben ze een voorkeur voor vrouwen, tevens met mannen gaan.
Een (gedurfde) zoen kan dat eventueel veranderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, lesbische meisjes gaan gewoon voor vrouwen, doen ze ook dingen met mannen dan zijn ze bi-seksueel.
Kan zijn dat het zoenen met jongens in de tijd was dat ze nog niet uit gekomen was voor haar geaardheid.
Maar het lijkt voor mij dat ze jou gewoon als een vriend ziet.
Niet als ze lesbiene is, of als een man jou kust kan het dan ook veranderen dat je hetero bent?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een (gedurfde) zoen kan dat eventueel veranderen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |