quote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:46 schreef Rica het volgende:
Hmm ook nergens iets gelezen over de melk.
Morgen zijn ze er twee weken. Ik snap wel dat het met alleen een telefoon wat lastig is dingen te beginnen maar als je ziet dat ze het grootste deel van de dag niks te doen hebben... Ze kunnen toch wel ergens mee beginnen?
[..]
Alles is beter dan niks toch?
Ja lach maar, het levert iig geld op.quote:
Ja, het schiet niet hard op dat Utopia, idd geval hebben twee hun Utopia hervonden, thuis,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja lach maar, het levert iig geld op.![]()
In tegenstelling tot eindeloos ouwehoeren en hartjes op de muur verfen.
Biomarkt en pannenkoeken zien ze als inkomsten. Is op zich het goede doel alleen gaat het voorlopig nog geen zoden aan de dijk zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het schiet niet hard op dat Utopia, idd geval hebben twee hun Utopia hervonden, thuis,
Die hoeven dus niets meer te doen![]()
Vind ook niet dat er concrete plannen zijn.
Het lijkt mij toch stug dat je Utopia een biomarkt of een pannenkoek huis is of wel? ( zal het wel verkeerd zien)
Ja er word geen moer opgebouwd momenteel en liggen lekker 12 uur per dag te slapenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:47 schreef Rica het volgende:
Vijf man kunnen met gemak het zaakje laten draaien.
Eten koken, de dieren doen, schoonmaken, aan het terein werken ed.
Heb je tien man over die een hele werkdag vrij hebben. 10 x 8 is 80 manuren per dag die gewoon verloren gaan. Poef.. en verspilt aan helemaal niks. Roddelen, ouwehoeren, jammeren over hoe zwaar ze het hebben, grapjes maken en elkaar veren in de reet steken, en weer naar bed.
Volgens mij waren de rondleidingen niet de bedoeling zeiden ze gister op de stream.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:49 schreef Delenlill het volgende:
Ze kunnen rijk worden met rondleidingen geven en pannenkoeken bakken. Ze maken zich geen zorgen meer omdat ze dit altijd hebben om terug op te vallen. En ze hebben inderdaad geen visie.
Vanessa, Andrea, Paul, Lindy en nog iemand die kan melken en je hebt vijf die alles wat er nu te doen is makkelijk kunnen verzorgen. Dieren, eten, wat klussen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja er word geen moer opgebouwd momenteel en liggen lekker 12 uur per dag te slapen
Voor hun zijn het verplichte rusturen. Er zijn er ook maar 5 die inderdaad het meeste werk doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Vanessa, Andrea, Paul, Lindy en nog iemand die kan melken en je hebt vijf die alles wat er nu te doen is makkelijk kunnen verzorgen. Dieren, eten, wat klussen.
Kan de rest toch gaan werken? 80 manuren is twee volle werkweken per dag.
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Jij?quote:
Komt denk ik omdat het hen van af het begin af aan te gemakkelijk is gemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Biomarkt en pannenkoeken zien ze als inkomsten. Is op zich het goede doel alleen gaat het voorlopig nog geen zoden aan de dijk zetten.
Wat ze op dit moment in overschot hebben is tijd. Manuren. Hoe dat op te zetten in geld? Ga *iets* doen!
Geld geeft weer mogelijkheden voor materiaal, apparatuur, gereedschap etc. waar weer meer te verdienen is. Enz.
Pas dan kunnen ze aan hun Utopia gaan bouwen. Whatever dat mag zijn.
Wil je graag zingen? Prima maar pas nadat de basis er ligt is het tijd om een singel op te nemen. Niet nu. Is toch complete kolder daar nu geld in te steken?
Mja.. misschien moet het geld eerst opraken voor ze wat realistischer worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |