Poeh. Jij maakt wel een hoop mee vandaag zeg. Komt de dagboek passage ook online?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar zoiets heb ik net te horen gekregen nadat ik aan een meisje vroeg hoe een kut aanvoelde.
Dat klopt, en ik vind hem overkomen als een onzekere puber xDquote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch fijn dat je hier ongestraft over hem kunt praten in de wetenschap dat hij zichzelf nooit zal sherlocken
Forever 19quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broeder, je bent nu toch geen 19 meer?
Vergis je je kennelijk lelijk inquote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Karina valt op Zlatan.
Niet op vrouwelijke mannen met paardenstaartjes en clipjes in hun haar.
hallo Stuart!!quote:
Ik ben 21 jaar oud en ik hou van aardappelsquote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf.
Doorvragen jongen!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar zoiets heb ik net te horen gekregen nadat ik aan een meisje vroeg hoe een kut aanvoelde.
Ik zal erover nadenken. Zou je dat willen dan, Littlerabbit?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh. Jij maakt wel een hoop mee vandaag zeg. Komt de dagboek passage ook online?
Hoe gaat het met je artistieke talenten?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
[..]
OH MIJN MYRAELAAAAAAAAA
Ze heeft dat lichaam niet meer hoor, ze heeft een kind gekregen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb jij een lekkerder lichaam
[ afbeelding ]
Graag. Maar dan wel in details treden en namen en rugnummers benoemen. Aan cliffhangers heeft niemand wat.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken. Zou je dat willen dan, Littlerabbit?
En dan komt dat nooit meer terug?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze heeft dat lichaam niet meer hoor, ze heeft een kind gekregen.
Ohmy nooooooooooooooo, kun je ze niet weg laten halen die aidskanker!!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb aids teelbalkanker. Ik ga dood.
Om nou te zeggen dat het lelijk is gaat wat ver misschien maar het niet haar smaak nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergis je je kennelijk lelijk in
Woohooquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb aids teelbalkanker. Ik ga dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |