Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat voor humor wordt hier gewaardeerd dan? Etsu die zijn huis laat zien?
Kan ik inderdaad niet lelijk noemenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Oh, die beugel heeft ze al lang niet meer.
Hier is ze lief
[ afbeelding ]
Heeft hij wel nodig inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn latex zweepje al gepakt.
De meeste mensen gaan er niet vanuit dat je je goudvissen een naam geeft nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zie het al voor je dat zo'n meisje dan voor het eerst mee naar zijn huis komt om te neuken en vraagt hoe ze heten.
Gelukkig is die kans maar heel klein.
Uhuhu, hmhmm get luckyquote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ik inderdaad niet lelijk noemen
Alleen als er een kleine zeemeermin scenario plaats vindt in zijn aquarium.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zie het al voor je dat zo'n meisje dan voor het eerst mee naar zijn huis komt om te neuken en vraagt hoe ze heten.
Gelukkig is die kans maar heel klein.
Extreem mooi meisje.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Hier is ze lief
[ afbeelding ]
GGMM vindt Avril ook een lekkere baby.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben exclusief beschikbaar voor Avril en Pink though
Te laat. Karina en ik hebben onze eerste date volgende week alquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Extreem mooi meisje.
Al blijf zou ik Karina toch boven haar blijven verkiezen.
Ze is van mijquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vindt Avril ook een lekkere baby.
Ik dacht rubberig maar dat kan ook die fleshlight zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
Jongens onder ons: wisten jullie dat een kut 'flubberig' aanvoelt?
Toch fijn dat je hier ongestraft over hem kunt praten in de wetenschap dat hij zichzelf nooit zal sherlockenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vindt Avril ook een lekkere baby.
Ik weet niet precies, maar zoiets heb ik net te horen gekregen nadat ik aan een meisje vroeg hoe een kut aanvoelde.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht rubberig maar dat kan ook die fleshlight zijn.
wie is ditquote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Hier is ze lief
[ afbeelding ]
Pink, fo real?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben exclusief beschikbaar voor Avril en Pink though
Karina valt op Zlatan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat. Karina en ik hebben onze eerste date volgende week al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |