Christiano heeft de hersenen inmiddels verlaten maar laat wel een flinke tinteling in de broek achterquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij nog steeds aan Cristiano? Ik wel.
En GGMM moet gelijk uitleggen dat hij zijn vissen aan wat internetrelaties heeft vernoemd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over goudvissen gaat vind dat altijd zo'n afknapper tijdens een eerste gesprek.
Dat zijn van die fases tijdens de puberteit. Rond je 15e zijn er heel veel pubers best mooi, daarna weer een tijd niet en dan komt het echte opdrogen.quote:
ik hoef alleen voor je te zittenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik vind Paxcon beter in bed dan jou.
Ah bedankt voor deze verhelderende uitlegquote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zijn van die fases tijdens de puberteit. Rond je 15e zijn er heel veel pubers best mooi, daarna weer een tijd niet en dan komt het echte opdrogen.
Ja, misschien welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zijn van die fases tijdens de puberteit. Rond je 15e zijn er heel veel pubers best mooi, daarna weer een tijd niet en dan komt het echte opdrogen.
Broeder, je bent nu toch geen 19 meer?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een dramatische photoshop skills.
Ik heb mijn latex zweepje al gepakt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ga even naar de W.C.
Ik hoop dat jullie Paxcon gedeisd kunnen houden, want dat is wel bij hem nodig.![]()
Johannes, kan ik op jou vertrouwen?
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon gaat in mij.
Ik weet wel wat ik liever heb.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En GGMM moet gelijk uitleggen dat hij zijn vissen aan wat internetrelaties heeft vernoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |