Die spijt lijtk me vreselijkquote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spijt zal niet zolang duren hoor
Je bent vrij snel beneden
Hier heeft eens een man zelfmoord gepleegd van de Martinitoren.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ik fiets wel eens lang zo'n gebouw hier waar zo'n jongen vanaf sprong en ik snap 't niet
Een slaaf had naar Romeins recht weinig te willen. Wist je dat als een slaaf schade aanrichtte de eigenaar ipv schadevergoeding te betalen hem ook mocht afgeven aan de benadeelde? De zogeheten noxale actie.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Johannes vis accepteerde zijn slavennaam toch al niet.
Ligt er aan of 't lukt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoog genoeg, kop omlaag lijkt mij op zijn minst zo effectief als een intercity koppen op volle snelheid. Het slagader snijden is wel een echte roep om aandacht.
Iemand hier uit de buurt had ook een poging gedaan maar die ging dus niet dood, bijna alle botten in z'n lichaam gebroken en hij zat ook echt 4 maand in een rolstoel of zoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ik fiets wel eens lang zo'n gebouw hier waar zo'n jongen vanaf sprong en ik snap 't niet
Ja, hier toen bij 't Strijkijzer. Geen idee hoe dat jochie boven kwam. Was echt drama toen want dat kind was echt 20 jaar oud oid.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier heeft eens een man zelfmoord gepleegd van de Martinitoren.gewoon binnengelopen (3 euro betaald), toen helemaal naar boven gelopen en toen naar beneden gesprongen.
aap almeloquote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Iemand hier uit de buurt had ook een poging gedaan maar die ging dus niet dood, bijna alle botten in z'n lichaam gebroken en hij zat ook echt 4 maand in een rolstoel of zo
Dat is zijn stem.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom doe je een gehandicapt iemand na op internet?
Oké, ik moest soms een beetje lachen
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Iemand hier uit de buurt had ook een poging gedaan maar die ging dus niet dood, bijna alle botten in z'n lichaam gebroken en hij zat ook echt 4 maand in een rolstoel of zo
Ik heb geen idee waar je over hebt, maar dat zal ik morgen wel zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een slaaf had naar Romeins recht weinig te willen. Wist je dat als een slaaf schade aanrichtte de eigenaar ipv schadevergoeding te betalen hem ook mocht afgeven aan de benadeelde? De zogeheten noxale actie.
Dit echter geheel terzijde.
jhali zou zo terug gaan verenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier heeft eens een man zelfmoord gepleegd van de Martinitoren.gewoon binnengelopen (3 euro betaald), toen helemaal naar boven gelopen en toen naar beneden gesprongen.
1 ding: haha.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hahahahaquote:
Ik betitel het als gebrek aan intelligentie maar goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je over hebt, maar dat zal ik morgen wel zien.
Misschien heb je 't gewoon fout.
Dit leren ze ons op dag 1 van de Geschiedenis opleiding. Lachwekkend dat je twijfelt aan mijn kennis.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een slaaf had naar Romeins recht weinig te willen. Wist je dat als een slaaf schade aanrichtte de eigenaar ipv schadevergoeding te betalen hem ook mocht afgeven aan de benadeelde? De zogeheten noxale actie.
Dit echter geheel terzijde.
ook hier een keertje heeft de vader zijn 2-jarig (? iig heel jong) zoontje van de martinitoren eraf geflikkerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hier toen bij 't Strijkijzer. Geen idee hoe dat jochie boven kwam. Was echt drama toen want dat kind was echt 20 jaar oud oid.
Ik had het kunnen weten, de RuG staat garant voor kwaliteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit leren ze ons op dag 1 van de Geschiedenis opleiding. Lachwekkend dat je twijfelt aan mijn kennis.
Ahh no.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook hier een keertje heeft de vader zijn 2-jarig (? iig heel jong) zoontje van de martinitoren eraf geflikkerd.
echt heel sneu.
Daarom hoog en kop naar beneden. Maar ik zou ook voor een wat spectaculairdere optie kiezen. Ze moeten mij wel in de club van 27 opnemenquote:
Je snapt toch wel de reden?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is zijn stem.
En niks lulligs etsu, maar iedere keer als je iets gemeens zegt, stel ik me het in die stem voor
en dan moet ik lachen
Dat zullen we wel zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik betitel het als gebrek aan intelligentie maar goed.
Ik dacht nog aan je want ik hoorde een verhaal van een man die in een jenever fabriek oid in de alcoholbak was geflikkerd en die was meteen dood door die dampen en shit. Vergiftigdquote:Op maandag 13 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom hoog en kop naar beneden. Maar ik zou ook voor een wat spectaculairdere optie kiezen. Ze moeten mij wel in de club van 27 opnemen
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, de RuG staat garant voor kwaliteit.
oh kan wel, wist niet waarquote:
hihihihiho xdquote:
quote:
kssssssssstquote:
het is waar.quote:
Kan beter om een topickaap janken jaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:22 schreef Stuart het volgende:
OMG wat een lul is die Ronaldo toch ook. Beetje janken als een wijf om een prijs![]()
Laat ik maar niet over jouw cijfers beginnen want dan zijn we nog even bezig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zullen we wel zien.
Laten we niet vergeten dat ik een 8 voor EBR had en jij een 6'je.
hoiquote:Op maandag 13 januari 2014 21:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
oh kan wel, wist niet waar
[..]
hihihihiho xd
[..]
[..]
kssssssssst
[..]
het is waar.
Mijn cijfers zijn allesbehalve fantastisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laat ik maar niet over jouw cijfers beginnen want dan zijn we nog even bezig.
nee vertel ik zit te springen om deze informatiequote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laat ik maar niet over jouw cijfers beginnen want dan zijn we nog even bezig.
Oké laat ik het anders zeggn. Hij brengt het niet op de zelfde manier alof hij normaal praat. Ppppinpasquote:Op maandag 13 januari 2014 21:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
oh kan wel, wist niet waar
[..]
hihihihiho xd
[..]
[..]
kssssssssst
[..]
het is waar.
bra powquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan beter om een topickaap janken ja
ja, en ik weet dat dat niet grappig is, maar zo'n valse opmerking en zo'n niet valse stem. Ik weet niet, het matcht gewoon zo grappig in mijn hoofd.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je want ik hoorde een verhaal van een man die in een jenever fabriek oid in de alcoholbak was geflikkerd en die was meteen dood door die dampen en shit. Vergiftigd. Misschien is dat wat voor je
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:22 schreef Stuart het volgende:
OMG wat een lul is die Ronaldo toch ook. Beetje janken als een wijf om een prijs![]()
shots firedquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan beter om een topickaap janken ja
Je moet een beetje denken aan cijfers variërend van een 2 tot een 6.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee vertel ik zit te springen om deze informatie
Ik: 1x herkansing gehad, 6x 6 en 6x hogerquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee vertel ik zit te springen om deze informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |