Hier, neem er maar een paar van mij, ik ben niets dan liefde de laatste tijdquote:
Je moest vast geen toets Nederlands maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben dus uitgenodigd foor een solcitatie gesprek en mijn solicitatie war verschirikkelijk ik had amper een CV
owjaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier, neem er maar een paar van mij, ik ben niets dan liefde de laatste tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ergede me eraan dat je het eerste pakje niet benoemde.quote:
Ik heb er nooit een van jou gezien volgens mij?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Ezell het volgende:
ik weet nog dat meer mensen hier zo'n filmpje gingen maken
denk dat ik de mijne heb gewist
vandaag wel toevalligquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moest vast geen toets Nederlands maken.
Daar bestond ook nooit enige twijfel overquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig is 't niets geworden tussen ons.
het spijt me. ik zal het de volgende keer doenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ergede me eraan dat je het eerste pakje niet benoemde.
Graag hier aan te denken bij een nieuw filmpje.
Dat is ook weer zo, iets is beter dan niets...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
tulek wel ik word gewoon uitgenodigd voor solcitatie gesprek
Daar valt over te betwisten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar bestond ook nooit enige twijfel over
Nu maar hopen dat ik word aangenomenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, iets is beter dan niets...
Was met die trol.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een van jou gezien volgens mij?
Thanks mattiequote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier, neem er maar een paar van mij, ik ben niets dan liefde de laatste tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
owja
jij hebt ook op die bank gezeten he.
ik spuug op die plek.
Dankjewel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie film. Benadert het GGMM Vissen filmpje niveau.
oooh ik wil zo een van jouquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Ezell het volgende:
ik weet nog dat meer mensen hier zo'n filmpje gingen maken
denk dat ik de mijne heb gewist
Waarvoor had je gesolliciteerd?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik word aangenomen
je verdedigde mij eerst nog altijdquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, fijn dat hij m'n suggesties serieus neemt.
Dan was het dus gewoon een tweede FOk!meetquote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou het was niet een echte FOK!meet meer, die was al eerder gebeurd op onze prachtige universiteit.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tjacka is een baas joh. Kan gebeuren. Gewoon hier verdergaan toch
Niet overdrijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie film. Benadert het GGMM Vissen filmpje niveau.
Nou, er zaten (helaas) wel meer tussen maar zo zou je het kunnen omschrijven inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan was het dus gewoon een tweede FOk!meet
Lekker ruim heb je het trouwens. Volgens mij heb je wel ruimte voor een aquarium, dat zou ik mooi vinden.quote:
Ja, maar xcachet wil graag GC-mod worden en daar moet een plekje voor vrijkomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je verdedigde mij eerst nog altijd
trollmod
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal achter.
johnny cashquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, er zaten (helaas) wel meer tussen maar zo zou je het kunnen omschrijven inderdaad
Dan zijn het FOK! dates.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, er zaten (helaas) wel meer tussen maar zo zou je het kunnen omschrijven inderdaad
Ik eet iedere dag 4-6 broodjes, dus tot ze op zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
Trouwens, hoe lang bewaar je al dat vleeswaar?
Spatie heeft muzieksmaakquote:
Dat klopt. Eigenlijk zou Paxcon bij mij kunnen wonen, maar hij weigert en gaat liever iedere dag 2 uur op en neer reizen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker ruim heb je het trouwens. Volgens mij heb je wel ruimte voor een aquarium, dat zou ik mooi vinden.
wel twee plekjesquote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar xcachet wil graag GC-mod worden en daar moet een plekje voor vrijkomen.
Ohoh..quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar xcachet wil graag GC-mod worden en daar moet een plekje voor vrijkomen.
Vandaar die bijzondere buikomvangquote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet iedere dag 4-6 broodjes, dus tot ze op zijn.
Say what?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet nog wel toen ik etsu ging pijpen op die bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |