quote:Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef sanderw16 het volgende:
ik houd de sjaals liever wel heel, dus met hamer en spijkers lijkt me geen goed idee.
Het acryl waar ik altijd mee werk is knoert hard. Dus naar mijn weten ken je dat niet wevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
En dat kan niet geweven worden?
Anyway, kabeltjes met knijpertjes zou ik dan zeggen.
Maar dan is het toch ook geen sjaal? Dan had hij wel gezegd dat het voetbalplanken waren toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef bigsexy3 het volgende:
[..]
Het acryl waar ik altijd mee werk is knoert hard. Dus naar mijn weten ken je dat niet weven
Dan zou ik er gewoon een spijker in slaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dan is het toch ook geen sjaal? Dan had hij wel gezegd dat het voetbalplanken waren toch?
Acryl is gewoon kunststofquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef bigsexy3 het volgende:
[..]
Het acryl waar ik altijd mee werk is knoert hard. Dus naar mijn weten ken je dat niet weven
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dan is het toch ook geen sjaal? Dan had hij wel gezegd dat het voetbalplanken waren toch?
Lijkt mij de mooiste oplossing. Glasplaat op de formaat van de sjaal, dun plankje op de dikte van een achterwand van zo'n fotolijstje zonder achterwand, een paar van die fotolijstjes (dit soort geen idee of deze link gaat werken, maar ook te koop bij de Action o.i.d.) misbruiken voor de klemmetjes en oogjes, en je hebt een hele nette (in ieder geval mooier dan los laten wapperen) oplossing.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |