quote:Op maandag 20 januari 2014 07:08 schreef Skillstorm het volgende:
Mjjn zusje van 12 had in 2012 paniekaanvallen. Toen ze dat kreeg toegediend ging ze echt neer als baksteen. (Slapen)
Gelukkig heb ik een lage dosering, dus ik heb er niet echt last van ofzoquote:Op maandag 20 januari 2014 09:11 schreef TGun het volgende:
Enige probleem met diazepam is dat het rete verslavend is (net als alle andere ''pammetjes'')
succes met de ontwenningsverschijnselenquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:22 schreef Welcome_Rain het volgende:
heb het ook, ga er binnenkort mee stoppen heeft bijna geen effect meer. 30/40 mg op lege maag merk ik nog een beetje.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
succes met de ontwenningsverschijnselen
Sowieso benzo's. Van Alprazolam, Diazepam, Temazepam, etc.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:11 schreef TGun het volgende:
Enige probleem met diazepam is dat het rete verslavend is (net als alle andere ''pammetjes'')
Op 2mg heb je die niet. Als je het spul langdurig en in hoge doses slikt krijg je ze wel. Het is onder meer spierverslapping, vermoeid zijn, droge keel hebben en wat in de lappenmand zitten. Ook omdat hoge doses Diazepam überlang in je bloed blijven hangen en werken. (Ik meen ooit gelezen te hebben bij redelijke doses tot minstens 24 uur!)quote:
Dat is niet heel vreemd, heb ik zelf ook last van. De halfwaardetijd (tijd dat de helft van middel nog in je bloed zit) van diazepam kan dan ook oplopen tot 100 uur.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:40 schreef Xetran het volgende:
Het werkt lekker door ja, maar ik ben er drie dagen later nog moe van. Ik was nadat het uitgewerkt is echt moe.
Je moet ook niet cold turkey gaan afkicken van dit soort medicijnen maar langzaam afbouwen. Anders heb je inderdaad kans op ontwenningsverschijnselen. Van 10mg naar 5mg en dan geleidelijk stoppen bijvoorbeeld, zou het wel in overleg met een arts doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
succes met de ontwenningsverschijnselen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |