Las het ook ja.... 20mm canon word generft en ik gebruik de 30mmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
http://blogs.battlefield.com/2014/01/bf4-balancing-vehicles/
Aahw. Ik zie je nu wel spelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef dennis3d het volgende:
Krijg de schijt..
Kan nu al 2 dagen geen enkele server joinen elke keer een error
Nauwelijks last van mortar-hoeren?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Jesus wat zijn er veel mortar-hoeren
en wat blijven die hoeren framedrops irritant...
Ik heb alles al geunlockedquote:Shortcut Bundles
We are preparing two shortcut bundles for Battlefield 4 that we will make available for download at no cost during the Player Appreciation Month. These voluntary shortcut bundles will unlock all grenades and handguns for Battlefield 4 (the base game) so you can make up for lost time. Or if you’re new to the game, they will help you catch up with players who have been on the Battlefield since launch. We will get back to you with more details once we have set release dates for these items.
For all of our Battlefield 4 Premium users, we’re adding two additional weapon shortcuts, unlocking DMR’s and shotguns. That way, if you like, you can quickly get your hands on a large portion of the weapons available in Battlefield 4.
Niets meer hoeven doen voor unlocksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Convict het volgende:
Announcing the Battlefield 4 Player Appreciation Month
http://blogs.battlefield.(...)-appreciation-month/
[..]
Ik heb alles al geunlockedHeb hier dus niks aan
op de battlepacks per dag misschien na dan
Ik heb alle handguns en grenades alquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Convict het volgende:
Announcing the Battlefield 4 Player Appreciation Month
http://blogs.battlefield.(...)-appreciation-month/
[..]
Er staat niet voor niets 'voluntary'quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef rubbels het volgende:
[..]
Niets meer hoeven doen voor unlocks![]()
Deze dingen kan je ook weigeren hoop ik?
Ah, overheen gelezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets 'voluntary'
Easy... 4x scope erop zodat je glareloos bent en op snipers jagenlevert dik 500 xp per kill op als je een headshot maaktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Doe dan sniper rifles unlocken , dat is het kutste.
Ja, maar gaat langzaam en sniper is vaak 2 shots 1 kill. In Bf3 was het gewoon sniper met ACOG erop, Metro op HC en bam. 100-4 ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Convict het volgende:
[..]
Easy... 4x scope erop zodat je glareloos bent en op snipers jagenlevert dik 500 xp per kill op als je een headshot maakt
Op hoofden mikken helpt.....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar gaat langzaam en sniper is vaak 2 shots 1 kill. In Bf3 was het gewoon sniper met ACOG erop, Metro op HC en bam. 100-4 ofzo.
Ik speel vooral TDM en CQ maps, dan is dat lastig, gezien je vaak maar 1 sec de tijd hebt als sniper.quote:
Ik heb me sniper unlocks ook op TDM gedaan. gewoon prisma 4x en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel vooral TDM en CQ maps, dan is dat lastig, gezien je vaak maar 1 sec de tijd hebt als sniper.
Ik speelde in BF3 altijd Hardcore, maar in BF4 ga je voor mn gevoel eerder dood op normal, vandaar dat ik maar normal ben ga spelen.quote:
Dat snap ik, maar ik heb het over BF3 normal vergeleken met BF4 normal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:32 schreef ems. het volgende:
Vanzelfsprekend ga je eerder dood dan op normal, je hebt minder hp
En dan nog...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Convict het volgende:
Die damage control.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan nog...![]()
"geef ze maar wat unlocks"
Beter maken ze dat spel af.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Die damage control.
Beter geven ze wat maps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |