Double XP en 200% boost en dan service stars unlocken asap. elk potje 1.7 lvls omhoogquote:
200%?! Whut hoe kom je er aanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef Convict het volgende:
[..]
Double XP en 200% boost en dan service stars unlocken asap. elk potje 1.7 lvls omhoog
Gold battlepacks. als je er 1 gebruikt heb je alweer 4 lvls up als je goed speelt = 4 gold packs = nog meer 200% boostsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
200%?! Whut hoe kom je er aan
Ik mis de meeste idd...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:54 schreef ems. het volgende:
Ik heb nog geenéén xp boost gebruikt. Levelen interesseert me geen fuck en die unlocks krijg ik toch wel snel genoeg.
Zelfs nooit gespeeld tijdens de premium xp events, toevallig
Misschien moet je dat even aan een hoop squadmates van me uitleggen. Je weet wel, die van de laatste 25 potjes online of zo. En dan vooral bij Siege of Shanghai of Golmud Railway maps. Bij SOS staan alle daken vol met campende recons, en bij GR heb je regelmatig een objective aan een kant van de map, met een spawnpoint aan de andere kant. Waar je nooit komt, want dan ben je al neergehaald door campende snipers. Enige mogelijkheid soms is door er met een tank te komen.En de snipers van je eigen squad zijn vaak te druk met campen om zelf een spawnpoint weg te gooien op een nuttige plek.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:18 schreef Convict het volgende:
[..]
Solo play betekent niet dat je alleen maar kan campen
Ik speel meestal solo en dan doe ik alles behalve stil staan
http://bf4stats.com/pc/KurmoL
Ik krijg alleen maar 50% in goldquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:00 schreef Convict het volgende:
[..]
Gold battlepacks. als je er 1 gebruikt heb je alweer 4 lvls up als je goed speelt = 4 gold packs = nog meer 200% boosts... mn lvl 110 goldpack had ook nog is 2x 200% erin zitten
ik heb er al een stuk of 5 gehadquote:Op zondag 26 januari 2014 13:20 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb nog nooit een 200% boost gehad alleen 50%
Meestal komen met bepaalde mappen helaas een bepaalt soort game play meequote:Op zondag 26 januari 2014 08:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat even aan een hoop squadmates van me uitleggen. Je weet wel, die van de laatste 25 potjes online of zo. En dan vooral bij Siege of Shanghai of Golmud Railway maps. Bij SOS staan alle daken vol met campende recons, en bij GR heb je regelmatig een objective aan een kant van de map, met een spawnpoint aan de andere kant. Waar je nooit komt, want dan ben je al neergehaald door campende snipers. Enige mogelijkheid soms is door er met een tank te komen.En de snipers van je eigen squad zijn vaak te druk met campen om zelf een spawnpoint weg te gooien op een nuttige plek.
Not to mention chopper hoggers, die een chopper claimen om deze 200 meter verderop nosedown in de grond te boren, omdat dat zo'n mooie camp plek is.
Wel minimap?quote:
Dat was een incendiary waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef Re.active het volgende:
Ik heb vandaag op een enkele could not connect error na goed kunnen spelen.
verbaasde mij wel constant om de impact van een granaat of wat het ook is.
Wordt er een granaat of iets in de buurt gegooid, ren ik er van weg maar klinkt het alsof ik door kogels wordt geraakt en zie ook de health terugkruipen van 100, 96, 90, and so on tot +/- 40% terwijl ik echt now way binnen bereik van de granaat of wat het ook is sta.
Als je het over die locker no explosive server hebt waar je in speelde, is het idd de incendiary granaat (die om onverklaarbare reden wel toegelaten was). Maarja dr is imo zowieso een probleem met hits die vertraagd lijken binnen te komen, zo ben ik ook altijd al dood voordat ik uberhaupt bijv. de shotgun die me neerschiet, hoor (hoor alleen het "plopgeluid" dat ik dood ben).quote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef Re.active het volgende:
Ik heb vandaag op een enkele could not connect error na goed kunnen spelen.
verbaasde mij wel constant om de impact van een granaat of wat het ook is.
Wordt er een granaat of iets in de buurt gegooid, ren ik er van weg maar klinkt het alsof ik door kogels wordt geraakt en zie ook de health terugkruipen van 100, 96, 90, and so on tot +/- 40% terwijl ik echt now way binnen bereik van de granaat of wat het ook is sta.
http://blogs.battlefield.com/2014/01/bf4-balancing-vehicles/quote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Convict het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)653537792/287497807/
AA moet echt generft wordenheb er zelf een tank mee gesloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |