Zijn er op de consoles dan geen netcode problemen? Lijkt me stug dat ze er daar geen last van hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doet het nou niet een beetje pijn dat het spel beter werkt op console dan op PC
Alsof netcode het enige probleem isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn er op de consoles dan geen netcode problemen? Lijkt me stug dat ze er daar geen last van hebben.
Niet het enige, maar wel veruit het grootste, soms heb iker echt heel erg last van, het verneukt mijn stats en nog erger, mijn plezier. Achter cover steeds worden gedood, tering man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alsof netcode het enige probleem is![]()
Maar ik heb er vrij weinig last van gehad tot nu toe in de 60+ uur die ik het heb gespeeld op console. Enige wat ik echt irritant vind is dat die serverbrowser nog steeds niet fatsoenlijk werkt maar goed met een beetje geduld werkt het wel uiteindelijk.
Maar we krijgen wel gratis bronze battlepacks als goed makertjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet het enige, maar wel veruit het grootste, soms heb iker echt heel erg last van, het verneukt mijn stats en nog erger, mijn plezier. Achter cover steeds worden gedood, tering man.
Ja, elke dag één en in het weekend een silver battlepack. En "gratis" shotgun, nade, pistol en DMR unlocks.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar we krijgen wel gratis bronze battlepacks als goed makertje
Ja het kan niet op deze maandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, elke dag één en in het weekend een silver battlepack. En "gratis" shotgun, nade, pistol en DMR unlocks..
Op de consoles zijn mensen gewend aan brakke verbindingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn er op de consoles dan geen netcode problemen? Lijkt me stug dat ze er daar geen last van hebben.
Geen last van hoor maar jij ziet wel vaker dingen die er niet zijn zoals onzichtbare bomen dus deze reactie verbaast me nietsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op de consoles zijn mensen gewend aan brakke verbindingen.
gewenning zelfst.naamw.quote:
Welke bèta's zijn tegenwoordig nog gratis dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:07 schreef Smoofie het volgende:
Battlefield 4, enige beta waarvoor men moest betalen.
De enkele keren dat ik slechte verbinding heb op BF4 is als ik een server uit de VS pak voor de rest is het er niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
gewenning zelfst.naamw.
een proces waarbij een eerder ongewone prikkel steeds meer als normaal ervaren gaat worden
Dat is het punt. Je weet niet beter.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De enkele keren dat ik slechte verbinding heb op BF4 is als ik een server uit de VS pak voor de rest is het er niet.
Gelukkig heb ik ook genoeg shooters op de PC gespeeld back in the day om te weten dat het verschil minimaal is Stoompiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is het punt. Je weet niet beter.
Zo OP is hij ook weer niet. M16 kan ook redelijk goed zijn, AEK ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:51 schreef VelitoX het volgende:
Overigens de nieuwste DICE blog: "Sommigen vinden ACE23 overpowered, maar aangezien dr bij elk aspect hij niet het beste is, gaan we hem niet nerfen"
Lol, ik lees op tweakers dat mensen *exact* dezelfde issues hebben op de consoles dan de pc mensen. Rubber banding, framedrops, spel dat zichzelf afsluit, random crashes etc. Dan blijft over het feit dat je een shooter met een controller speelt. Tsjah.. Zo zijn er ook mensen die graag spijkers in hun balzak slaan als hobby schijnbaar. In mijn ogen ongeveer even sado masochistisch. Maar goed, ieder het zijne.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doet het nou niet een beetje pijn dat het spel beter werkt op console dan op PC
Moet ik wel actief inloggen, lekker bedankje als ik niet elke dag kanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, elke dag één en in het weekend een silver battlepack. En "gratis" shotgun, nade, pistol en DMR unlocks..
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:08 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.guru3d.com/new(...)leased_to_press.html
Pre-Release-Version Catalyst 14.1 Beta being tested right now.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |