GENIAAL dat dat ELKE keer zo is geweest bij BF4... Game is nu op de kop af 3 maanden oud en heeft nog steeds niet naar behoren gefunctioneerd...quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef Gummiebeer het volgende:
WE ARE HAVING ISSUES WITH OUR BACKEND, WE ARE WORKING HARD TO RESOLVE THE PROBLEMS.
Zelfde ervaring hieroquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Deze laatste patch laat het bij mij wel heel veel vloeiender lopen.
Minder schokkerig iig.
Even veel drops hier...quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Deze laatste patch laat het bij mij wel heel veel vloeiender lopen.
Minder schokkerig iig.
Heb nog wel drops, maar de kleine stottertjes die erin leken te zitten, merk ik een stuk minder, waardoor vooral de drops een stuk beter speelbaar zijn (de drops zijn dus een stuk minder merkbaar).quote:
Zijn idd maps waar dat gebeurt, maar ik vind de ervaring tijdens die drops een stuk soepeler dan voor deze patch. Het blijft natuurlijk slecht dat die gigantische drops dr zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Hij knalt hier gewoon net zo goed af en toe random van 60-80 FPS naar 30-50 FPS, wat het minstens zo schokkend maakt. En ik heb geen exotische rare kaarten oid.
Ik zag dat je zelfs HVT werd getagged door de enemy commander, now there's a firstquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef Quotidien het volgende:
Geniaal dat als je die bug server joint je half Fok! en half Tweakers tegen komt.
Dit klopt omdat het deze maand! Februari Appreciation month is!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Quotidien het volgende:
Iemand zei dat je de hele maand battlepacks krijgt alleen al als je inlogt (dagelijks 1x), klopt dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
Gokje? April 2014.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
BF3 had een stuk meer spelers een paar maanden na de launch. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat BF3 meer spelers heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |