Jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:40 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben in de war met het hele premium verhaal. Als ik nu gewoon de standaard versie van BF4 haal, dan heb ik dus niet de China Rising DLC. Maar mocht ik over een tijdje toch Premium kopen, dan heb ik China Rising ook meteen toch?
BF4 is hierin wel doorgeslagen wmb...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:32 schreef ems. het volgende:
Vanzelfsprekend ga je eerder dood dan op normal, je hebt minder hp
Nooit limited editions kopen. Nooit preorderen. Alles is altijd voor iedereen beschikbaar, ook al moet je er 2 weekjes langer op wachten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:40 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben in de war met het hele premium verhaal. Als ik nu gewoon de standaard versie van BF4 haal, dan heb ik dus niet de China Rising DLC. Maar mocht ik over een tijdje toch Premium kopen, dan heb ik China Rising ook meteen toch?
Hoe bevalt je China Rising zonder Premium/limited edition/pre-order/DLC-download?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Nooit limited editions kopen. Nooit preorderen. Alles is altijd voor iedereen beschikbaar, ook al moet je er 2 weekjes langer op wachten.
Gullin peaks is echt een toffe map ja als je lekker wil knallen en vaker wat meer team play ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:29 schreef Photomorti het volgende:
Ik speel alleen gullin peaks ofzo van de china dlc mappen , de rest is mij een beetje te groot en vehicle based
je kan de dlc gewoon kopen middels premium of aparte aankoop. Heb je geen speciale editie basegame of preorder voor nodig. Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe bevalt je China Rising zonder Premium/limited edition/pre-order/DLC-download?
quote:WE WILL BE ROLLING OUT A NEW GAME UPDATE STARTING JAN 30, 9AM UTC / 1AM PDT. YOU MAY EXPERIENCE SOME DOWNTIME.
Was hier zo binnen anders...quote:
Maar jouw PC is ook gewoon verrotquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:29 schreef cherrycoke het volgende:
hij blijft hangen op VERIFYING GAME FILES
51kb/s inbelsnelhedenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Nu gaat ie automagisch op pauze. Na hervatten een error, downtime server
Tjah....quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef Gummiebeer het volgende:
WE ARE HAVING ISSUES WITH OUR BACKEND, WE ARE WORKING HARD TO RESOLVE THE PROBLEMS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |