SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987![]()
Laatste van #16quote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb nu voor het eerst een warmtebeeld kijker unlocken en moet zeggen dat werkt echt supergoed! Zeker op hardcore servers ben je hiermee enorm in het voordeel of op normal in combinatie met een silencer beetje sneaky via de flank spelen en je kunt een shitload aan mensen killen voor ze weten waar je bent![]()
Unlocked moest het natuurlijk zijnnog 10 medkit ribbons en dan eens even die ace 23 unlocken ben benieuwd of die gun nou echt zo poepgoed is als dat iedereen zegt.
Ehmm![]()
Ik ben weer erg onder de indruk van de peckcheneg (spelfouten voorbehouden), net als in bf3. Heerlijke LMG. Binnen 3 dagen spelen in één keer mijn #1 gun op battlelog geworden.Conscience do cost.![]()
Wel een paar dagen terug ge-unlocked, maar nog niet in gebruik genomen omdat ie op veel vlakker slechter lijkt dan de LMG die je daarvoor unlocked. Toch maar eens proberen dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:53 schreef ems. het volgende:
Ik ben weer erg onder de indruk van de peckcheneg (spelfouten voorbehouden), net als in bf3. Heerlijke LMG. Binnen 3 dagen spelen in één keer mijn #1 gun op battlelog geworden.People assume too much.![]()
Het is ook een beetje een gevoelskwestie natuurlijk. De ace 23 zou op papier beter moeten zijn dan alle andere assault rifles. Toch speel ik zelf veel liever met de AEK als assault, Met muzzle break en angled grip.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:57 schreef very het volgende:
[..]
Wel een paar dagen terug ge-unlocked, maar nog niet in gebruik genomen omdat ie op veel vlakker slechter lijkt dan de LMG die je daarvoor unlocked. Toch maar eens proberen dan.
Ook speel ik hardcore, en daar is de balans sowieso 'anders' dan bij normal.Conscience do cost.![]()
Het spel is onderhand 3 maanden uit. Goedzo DICE.quote:-Stealth Jets now have more similar handling attributes to each other. F35 & J-20 are slightly more agile, Su-50 is less agile.
-Attack Jets now have more similar handling attributes to each other, and all 3 are now slightly less agile than earlier![]()
Ik vraag me ook altijd af welke idioot dit door laat en zulke verschillen toe laat kwa wendbaarheid... Als je een voortuig de dubbele waardes geeft kwa wendbaarheid dan de jet van de tegenpartij kan je toch verwachten dat het oneerlijk wordquote:Op maandag 13 januari 2014 16:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het spel is onderhand 3 maanden uit. Goedzo DICE.
Ik zou de gedachte gang hierachter wel is willen weten bij hun
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Vooral laksheid en een slecht ontworpen physics systeem. Het kwam er op neer dat de wendbaarheid afhankelijk was van de visuele grootte en plaatsing van de vleugels.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:14 schreef Convict het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af welke idioot dit door laat en zulke verschillen toe laat kwa wendbaarheid... Als je een voortuig de dubbele waardes geeft kwa wendbaarheid dan de jet van de tegenpartij kan je toch verwachten dat het oneerlijk word
Ik zou de gedachte gang hierachter wel is willen weten bij hun
Tenzij je een flight sim maakt, is dat een beetje een domme manier om iets dergelijks te ontwerpen.
Dat je bepaalde zaken als vleugeloppervlakte meeneemt in je simulatie kan ik begrijpen, maar doe het dan met hetzelfde model voor alle voertuigen, in plaats van verschillende modellen op basis van het uiterlijk van elk voertuig.![]()
Ik waag me ook niet aan die jets , als ik er al 1 pak dan ben ik binnen 30 seconden doodvind er geen donder aan net zoals tanks enzo , ik ben liever lekker aan het rondrennen met mijn lmg
Ehmm![]()
Kleine vogel met ammobox op het dak en 2 engineer buddies met mechanic perk en repair tool/stingers, dan wil je nooit meer iets andersquote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Photomorti het volgende:
Ik waag me ook niet aan die jets , als ik er al 1 pak dan ben ik binnen 30 seconden doodvind er geen donder aan net zoals tanks enzo , ik ben liever lekker aan het rondrennen met mijn lmg
(en zelfs dan heb je nog geen schrijn van kans tegen AA
)
![]()
Laatste tijd wat meer support aan het spelen, blijft briljant dat je gewoon door kan blijven pompen (tap-fire) en lekker accuraat kan blijven. Zowieso M240B ftw, maar begin de PKP Pech en de Type88 ook zalig te vinden. Tapfire is zowieso koning met die dingen
.
![]()
Ik word gekicked van een duitse server met als reden "Choose a server from your own country"
Kut Duitsers
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Nog steeds bitter omdat ze oorlogen hebben verloren. Ze willen gewoon een kans hebben om een keer te winnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef robuust89 het volgende:
Ik word gekicked van een duitse server met als reden "Choose a server from your own country"
Kut DuitsersConscience do cost.![]()
Ik krijg vaak snipers die dan zeggen yooo pilot drop us on the highest roofquote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Kleine vogel met ammobox op het dak en 2 engineer buddies met mechanic perk en repair tool/stingers, dan wil je nooit meer iets anders(en zelfs dan heb je nog geen schrijn van kans tegen AA
)
Ehmm![]()
Nog nooit meegemaakt, tenzij ik de admin een paar keer van een halve kilometer een extra set ooggaten voor en achter had gegevenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef robuust89 het volgende:
Kut Duitsers
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ze hebben eindelijk dat gay roze weg gehaald bij lvl 100+ersik voel me nu minder gay
![]()
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Bedankt voor de tip. Gisteren ook de PKP Pechenec gebruikt, and loved itquote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een gevoelskwestie natuurlijk. De ace 23 zou op papier beter moeten zijn dan alle andere assault rifles. Toch speel ik zelf veel liever met de AEK als assault, Met muzzle break en angled grip.
Ook speel ik hardcore, en daar is de balans sowieso 'anders' dan bij normal.
People assume too much.![]()
Ammobox op het dak is teveel werk, gewoon een sqaudmate die rept en je zit zo aan je max teamscore, En dan is er die perk die als je in vehicle bent ammo uitdeelt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Kleine vogel met ammobox op het dak en 2 engineer buddies met mechanic perk en repair tool/stingers, dan wil je nooit meer iets anders(en zelfs dan heb je nog geen schrijn van kans tegen AA
)
Dus piloot gewoon support met juiste perk en klaar.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
99 ribbons in een potje
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Shut up, normal language required
Schijnbaar is nederlands gebruiken meteen een kick
En wat is siege of shanghai een kansloze map voor TDM zeg , loop je op de grond 3 rondjes rond de map denk wtf ik zie geen vijanden ? zit dat hele team op het dak te campen met c4 bij de liften etc.. echt dom dat ze die liften niet hebben uitgeschakeld voor tdm hele map is nu verpestEhmm![]()
als de server als regel heeft dat je engels moet spreken lijkt me dat logisch ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:32 schreef Photomorti het volgende:
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Shut up, normal language required
Schijnbaar is nederlands gebruiken meteen een kick
Die regel kent mijn clan ook op eigen servers. Al zul je wel een waarschuwing hebben gehad hoop ik.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Nee ik keek de rules nog na , meteen instant kickecht van die stoere kinderen die denken dat ze tof zijn als admin
Ehmm![]()
Je wilt toch niet zeggen dat je kwaliteit verwacht van EA of wel?quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:48 schreef KoningStoma het volgende:
Improved netcodetm
[ afbeelding ]Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: